Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - ايلام- ايرنا- معاون هماهنگي امور اقتصادي و توسعه منابع استانداري ايلام گفت: اين استان با مشکل و محدوديت تامين برق براي اجراي برخي طرح هاي توسعه صنعتي روبرو است.

به گزارش خبرنگار ايرنا، ايوب درويشي روز چهارشنبه در نشست تامين برق زير ساخت هاي استان بر لزوم سرمايه گذاري بيشتر برق منطقه اي در استان ايلام تاکيد کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وي اظهار داشت: اکنون در بخش آب و گاز مشکلي در استان وجود ندارد اما در بخش تامين برق در طرح هاي توسعه اي و شهرک هاي صنعتي جديد با مشکل مواجه ايم.
وي افزود: طرح هاي توسعه اي جديدي در بخش کشاورزي، آب و صنعت در دست اجرا است که نيازمند تامين برق مورد نياز خود هستند.
وي گفت: با توجه به اينکه تامين برق به عنوان يکي از زيرساخت هاي مهم توسعه اي در استان بشمار مي رود از محل منابع استاني براي اجراي طرح هاي آن آماده کمک هستيم.
مديرکل دفتر جذب و حمايت از سرمايه گذاري استانداري ايلام نيز در اين نشست گفت: استان ايلام در اجراي طرح ها از ظرفيت برق منطقه اي به خوبي استفاده نکرده است.
حيدر نعمتي اظهار داشت: متاسفانه در اجراي برخي از پروژه ها روند اجرا و تامين برق به موازات هم پيش نمي رود که اين امر موجب تعلل در بهره برداري از طرح ها و ايجاد مشکل براي مجري آنها مي شود.
وي ادامه داد: اکنون بسياري از ايستگاه هاي پمپاژ در استان در حال بهره برداري هستند اما هنوز برق مورد نياز انها تامين نشده که اين امر نيازمند تسريع در اجراي کار برق رساني است.
مديرعامل توزيع نيروي برق استان ايلام نيز در اين نشست گفت: نگراني در خصوص تامين برق طرح هاي جديد جدي است که بايد مورد پيگيري قرار بگيرند.
هادي شيرخاني اظهار داشت: اجراي پروژه بدون تامين برق معني ندارد و بايد تامين برق به عنوان يک نياز اصلي طرح از همان ابتدا مورد نظر باشد.
وي افزود: در بخش مورموري متاسفانه به دليل نوسانات برق همواره مردم مشکل مواجه هستند و تقاضا در زمينه تامين برق طرح هاي کشاورزي نيز در ايلام بسيار جدي است.
وي گفت: اکنون خط برق ايلام از طريق خط 230 کيلوولت تامين مي شود که اگر دچار چالش شود کل برق استان با مشکل مواجه مي شود.
رييس سازمان برنامه و بودجه ايلام نيز در اين نشست گفت: از محل اعتبارات استاني براي تامين برق زيرساخت هاي شهرک هاي صنعتي و روستايي کمک شده و همچنان اين کمک ها نيز ادامه دارد.
مديرعامل برق منطقه غرب کشور نيز در اين نشست گفت: شاخص هاي برق در استان ايلام مطلوب است و نقطه چالش تنها در شهرستان مورموري است که بزودي اين مشکل نيز برطرف مي شود.
علي اسدي اظهار داشت: براي برطرف شدن مشکل بخش مورموري اگر کمک نشود وزارت نيرو بايد يک ميليارد ريال هزينه کند که اين اعتبار در شرايط کنوني ما را با مشکل مواجه مي کند.
وي ابراز اميدواري کرد که با تداوم روند تامين برق در زيرساخت هاي استان هيچ مشکلي از نظر تامين برق وجود نداشته باشد.
7177/6034
انتهاي پيام /*

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۰۲۲۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آذربایجان شرقی مشکل تامین اتوبوس و حمل و نقل عمومی دارد

به گزارش خبرنگار مهر، مالک رحمتی روز جمعه در جلسه راهبری کاهش تصادفات رانندگی آذربایجان شرقی اظهار کرد: قبلاً در استان یکهزار و ۲۰۰ دستگاه اتوبوس برون شهری داشتیم اما در سه سال گذشته این تعداد به ۴۰۰ دستگاه کاهش یافته است و حمل و نقل جاده‌ای ما وضعیت خوبی ندارد.

وی تاکید کرد: در شأن استان نیست که میزان تلفات درون و برون شهری سالانه هزار نفر باشد ولی این واقعیت تلخی است که اتفاق می‌افتد.

وی با بیان اینکه با افت رام قطارهای استان نیز رو به و هستیم و باید در کنار ایمنی راه‌ها به آن توجه شود، از وزیر راه و شهرسازی خواست تا نسبت به حمل و نقل عمومی و ریلی در تخصیص اتوبوس و رام قطار دستور لازم را صادر کند.

رحمتی با درخواست حداقل ۲ رام قطار برای استان، گفت: امروز سه دستور جهادی از وزیر داشتیم. برای قطعه شش آزادراه تبریز-ارومیه تزریق نقدینگی و اختصاص قیر داشتند و یکی از آرزوهای دیرینه مردم، کمربندی ایلخچی نیز مورد بازدید قرار گرفت و دستورات لازم صادر شد و مقرر شد تا یک باند آن تا تیرماه نکمیل شود.

کد خبر 6089358

دیگر خبرها

  • آذربایجان شرقی مشکل تامین اتوبوس و حمل و نقل عمومی دارد
  • عزم دولت سیزدهم برای حل مشکل مسکن جدی است
  • بررسی موانع و مشکلات تولید دو واحد صنعتی و کشاورزی چهار باغ
  • بررسی موانع و مشکلات تولید دو  واحد صنعتی و کشاورزی چهار باغ  
  • بررسی موانع و مشکلات تولید دو  واحد صنعتی و کشاورزی شهرستان چهار باغ  
  • بومی‌سازی دستگاه مورد نیاز گلخانه‌های صنعتی
  • فعالیت ۱۰ هزار نفر در طرح‌های صنعتی ایلام
  • ۱۰ هزار نفر در طرح های صنعتی ایلام مشغول به کار هستند
  • اختصاص اعتبار برای تکمیل زیرساخت‌های شهرک‌های صنعتی ایلام
  • شهرک‌های صنعتی فیروزآباد روی ریل توسعه