Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-26@18:14:27 GMT

اعتماد مردم بالاترین سرمایه نیروی انتظامی است

تاریخ انتشار: ۲۶ دی ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۴۰۲۶۰۰

اعتماد مردم بالاترین سرمایه نیروی انتظامی است

سردار حسین اشتری عصر چهارشنبه در مراسم تکریم سرهنگ جهانبخش فرمانده قبلی نیروی انتظامی و دریابانی جزیره کیش و معرفی علی اصغر جمالی به عنوان فرمانده انتظامی جدید این جزیره افزود: همه باید در راستای حفظ امنیت پایدار و ارتقاء آن کمک کنیم .
وی با اشاره به این نکته که امنیت و اعتماد عمومی زیرساخت توسعه و کسب و کار است، وضعیت امنیت در کل کشور را خوب ارزیابی کرد و افزود: شاخصه ها نشان می دهد که نیروی های مسلح و امنیتی کشور مقتدرانه و برخوردار از تدبیر و عقلانیت در انجام وظایف خود تلاش و جانفشانی می کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی ادامه داد: در نظرسنجی های معتبر در سال گذشته، ناجا در بین 30 دستگاه کشور از نظر اعتماد عمومی در جایگاه چهارم ایستاد و امسال هم، جایگاه دوم را کسب کرده است.

***جزیره کیش سرمایه ای برای کشور است**
فرمانده نیروی انتظامی در ادامه سخنان خود، جزیره کیش را سرمایه ای برای جمهوری اسلامی توصیف کرد و افزود: این جزیره زیبا و استراتژیک در سایه تدابیر و تلاشهای نهادهای اداری، انتظامی، امنیتی و همیاری مردم خوب و زحمتکش و بخش خصوصی از امنیت پایدار و مثال زدنی برخوردار است .
سردار اشتری افزود: در نتیجه تلاشهای صورت گرفته، جزیره کیش در حوزه امنیت اجتماعی و عمومی جزو بهترین های کشور است و فرماندهان باید با نوآوری و ابتکار عمل کار، همواره تحول ایجاد کنند وضعیت فعلی را ارتقاِء دهند.
وی یاد آور شد: امنیت پایدار کشور مرهون مجاهدت های شهدا، نیروهای امنیتی و نظامی و رهبری مدبرانه است و شاخص ها هم همین را نشان می دهد.
در ادامه این مراسم سرهنگ جهانبخش فرمانده انتظامی زنجان و فرمانده قبلی کیش؛ مردمی کردن امنیت با توجه به گروه های مرجع اجتماعی و صنفی، تسهیل در فرایند های اقتصادی و ایجاد آرامش و کسب اعتماد عمومی را از محوری ترین فعالیت این نیرو طی 29 ماه فعالیت خود در کیش برشمرد و افزود: توفیقات این مدت تنها با همراهی مردم به وجود امد و این فرهنگ مردم کیش موجب ممتازی این منطقه در کشور شده است.
حجت الاسلام و المسلمین حسن زاده امام جمعه کیش نیز در این مراسم با تقدیر از تلاش های تاثیرگذار پلیس در کیش گفت: امنیت با واژه نیروی انتظامی و پلیس عجین شده است چرا که فعالیت های پلیس با سه موضوع شرع مداری، عقل مداری و تکیه بر قانون توانسته موفق باشد و اعتماد مردمی را جلب کند.
شیخ یعقوب شمس امام جمعه اهل سنت جزیره کیش نیز گفت: مردم کیش در طول تاریخ قدردان زحمات خدمتگزاران خود بوده اند.
وی گفت: نظم و امنیت جزیره کیش در کشور زبانزد است و این نشان دهنده تعامل سازنده مردم ، مسئولان و نیروی انتظامی است.
همچنین در این مراسم، مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش، اعتماد سازی را بزرگترین دستاورد نیروی انتطامی ذکر و بر ضرورت توجه به این امر مهم تاکید کرد.
وی استراتژی فراگیر در جزیره کیش را رعایت تمامی اصول استاندار در انجام امور اعلام کرد و دگر بار بر پاکدستی، مردمداری، صداقت، شفافیت و توجه به بخش خصوصی به عنوان مهمترین محورهای کاری مدیریت منطقه آزاد کیش تاکید کرد.
امیرحسین مظفری در ادامه از برگزاری صدمین دوره آموزشی فرهنگ کیشوندی تقدیر کرد و انرا نشانه توجه به حقوق شهروندی دز این جزیره دانست .
سرهنگ علی اصغر جمالی فرمانده انتظامی کیش نیز امنیت پایدار را مدیون مردم و تلاش های شبانه روزی مسئولان دانست و گفت: حفظ امنیت و ارتقای شاخص های آن با هدف تامین امنیت اقتصادی کیش از برنامه های اصلی نیروی انتظامی در دوره مسئولیتم خواهد بود.
وی صداقت، عدالت اجتماعی، وجدان کاری، رعایت حقوق شهروندی و توسعه اعتماد مردمی را از مهمترین محورهای کاری در حوزه انتظامی برشمرد.
سرهنگ جمالی تعامل با مردم و دستگاه های مردم نهاد برای ارتقای توان عملیاتی ، کاهش آسیب های اجتماعی، برخورد جدی با قاچاق کالا و سوخت، مبارزه با مواد مخدر و پایش مستمر فضای مجازی را از محوری ترین برنامه های نیروی انتظامی در جزیره کیش عنوان کرد.
1339/ 6048
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: جام ملت های آسیا منع به کارگیری بازنشستگان بودجه 98 جلیقه زردها بخش خصوصی سرمایه شاخص مبارزه با مواد مخدر نیروی انتظامی جام ملت های آسیا منع به کارگیری بازنشستگان بودجه 98 جلیقه زردها امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۰۲۶۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجمع مردمی و بانوان کرمانشاهی در حمایت از اجرای «طرح نور»

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات‌اسلامی استان کرمانشاه گفت: تجمع مردمی و بانوان کرمانشاهی در حمایت از اجرای «طرح نور» توسط نیروی انتظامی در کرمانشاه برگزار می‌شود.

حجت‌الاسلام مهدی عبدی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در کرمانشاه با اشاره به اجرای طرح نور توسط نیروی انتظامی که در راستای مطالبه عموم مردم و بانوان به منظور حفظ ارزش‌های اسلامی به ویژه عفاف و حجاب به اجرا درآمده است، گفت: مردم متدین کرمانشاه فردا جمعه ۷ اردیبهشت پس از اقامه نماز عبادی سیاسی جمعه درب مسجد جامع این شهرستان تجمع حمایتی از اجرای این طرح برپا خواهند کرد.

وی ضمن دعوت مردم متدین و غیور جهت شرکت در نماز عبادی سیاسی جمعه خاطرنشان کرد: انتظار می‌رود مردم به ویژه بانوان شهرستان کرمانشاه به منظور دفاع از ارزش‌های دینی و حمایت از فرزندان سلحشور خود در نیروی انتظامی در این تجمع شرکت کرده و بر تداوم این طرح ضروری و اجرای قوانین واجب الهی تاکید کنند.

کد خبر 747893

دیگر خبرها

  • اجتماع حمایتی مردم کرمانشاه از اجرای «طرح نور» برگزار شد
  • رادان: موضوع حجاب اصلا موضوع امنیتی نیست
  • سردار رادان: در طرح نور، ما حمایت رئیس جمهور و قوه قضائیه را داریم
  • سردار رادان: در طرح نور، رئیس جمهور از ما حمایت کرده است
  • نگاه ما به موضوع حجاب و عفاف هرگز امنیتی و انتظامی نیست
  • تجمع مردمی و بانوان کرمانشاهی در حمایت از اجرای «طرح نور»
  • اجتماع مردم قم در حمایت از فراجا برگزار می‌شود
  • دولت باید راه را برای مشارکت فعالانه کارگران فراهم کند
  • اشتغال ۶۳۰۰ نیروی کار در شهرک‌های صنعتی قشم
  • قادری: باید بدون توجه به تحریم‌ها کشور را به بالاترین حد توانمندی برسانیم