Web Analytics Made Easy - Statcounter

مواضع مزدوران ائتلاف متجاوز سعودی در استان الجوف یمن با یک فروند موشک زلزال ۱ هدف قرار گرفته شد. ۲۶ دی ۱۳۹۷ - ۱۸:۱۱ بین الملل آسیای غربی بیداری اسلامی نظرات - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم به نقل از المسیره، نیروهای ارتش و کمیته های مردمی یمن با یک فروند موشک زلزال‌1 مراکز تجمع مزدوران ائتلاف متجاوز سعودی در جبهه "العقبه" در بخش "خب و الشعف" واقع در استان الجوف را هدف قرار دادند که در پی این حمله شماری از مزدوران کشته و زخمی شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

یک منبع نظامی گفت که نیروهای ارتش و کمیته های مردمی یمن امروز عملیات گسترده مزدوران ائتلاف متجاوز سعودی برای پیشروی در "وادی أسطر" بخش خب و الشعف استان الجوف را به شکست کشاندند.

به گفته این منبع نظامی مزدوران در حالی که از پشتیبانی گسترده هوایی ائتلاف متجاوز سعودی برخوردار بودند متحمل خسارت‌های سنگینی شدند.

از سوی دیگر مراکز تجمع مزدوران ائتلاف متجاوز سعودی در منطقه "ابعر" در استان تعز هدف حملات نیروهای ارتش و کمیته‌های مردمی یمن قرار گرفت و در پی این عملیات علاوه بر کشته و زخمی شدن شماری از مزدوران مقادیری سلاح به غنیمت نیروهای یمنی در آمد.

خبرنگار المسیره در الحدیده گزارش داد که روند نقض توافق سوئد توسط مزدوران ائتلاف متجاوز سعودی در تعدادی از مناطق این استان تشدید شده است و مزدوران برای حمله به این مناطق از سلاح‌های متوسط و سنگین استفاده می کنند.

 متجاوزان و مزدوران آنها به نقض توافق استکهلم ادامه می‌دهند و با تجاوزات بی وقفه خود به الحدیده و مناطق مختلف آن، آتش‌‌بس به  دست آمده بر اساس این توافق و قطعنامه 2451 شورای امنیت سازمان ملل را نقض می‌کنند.

حمله یگان پهپادی یمن به مواضع ارتش عربستان در عسیررونمایی از پهپاد جدید ارتش و کمیته های مردمی یمن

انتهای پیام/

R36348/P/S8,90,1115/CT10 واژه های کاربردی مرتبط اخبار "یمن"

منبع: تسنیم

کلیدواژه: اخبار یمن اخبار یمن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۰۲۶۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

با توافق الاتحاد: بنزما به رئال بازگشت (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، تابستان گذشته کریم بنزما با تصمیم خود برای جدایی از رئال مادرید، بسیاری را شگفت زده کرد. این احساس زمانی بیشتر شد که او به تعداد زیادی از ستاره‌هایی که عازم عربستان سعودی بودند، پیوست و با الاتحاد قرارداد امضا کرد.

برنده توپ طلای 2022 فصل آسانی را پشت سر نگذاشته است، چون مصدومیت به خصوص در آخرین فصل حضور او در رئال مادرید، اجازه نداد پتانسیل خود را به صورت کامل نشان دهد.

بنزما در طول فصل جاری چند مرتبه به مادرید سفر کرده و اکنون باشگاه الاتحاد نیز تایید کرده که او دوباره این کار را انجام داده است. در بیانیه‌ای رسمی، آن‌ها تایید کردند که بنزما در حال گذراندن برنامه درمانی‌اش در کمپ تمرینی رئال مادرید است.

متخصصان پزشکی دو باشگاه به طور منظم در ارتباط هستند و هدف آن‌ها کمک به بهبود هر چه بهتر این بازیکن فرانسوی است. بنزما تا هفته آینده در رئال مادرید خواهد ماند و در آن زمان به عربستان سعودی برمی‌گردد تا برای 5 بازی آخر فصل در دسترس باشد.

نکته جالب زمان حضور بنزما در رئال بوده که  با مرحله نهایی لیگ قهرمانان اروپا مصادف شده است؛ مطمئنا کارلو آنچلوتی و شاگردانش این روزها چند مرتبه با بنزما که روزگاری کاپیتان ارزشمند آن‌ها بوده، رو به رو شده و گفتگوهای مختلفی خواهند داشت.

دیگر خبرها

  • شلیک موشک از جنوب لبنان به شمال اراضی اشغالی
  • لحظه شلیک موشک‌های کروز مقاومت عراق به سمت ۲ هدف مهم در تل‌آویو
  • (ویدئو) لحظه شلیک موشک‌های کروز مقاومت عراق به سمت بئرالسبع و تل‌آویو
  • حمله‌های ائتلاف متجاوز آمریکا و انگلیس علیه فرودگاه «الحدیده» یمن
  • فیلم کامل از حمله بزرگ با موشک خوشه‌ای به مواضع ارتش روس
  • چراغ سبز عربستان به اسرائیل با بازداشت حامیان فلسطین
  • با توافق الاتحاد: بنزما به رئال بازگشت (عکس)
  • ائتلاف متجاوز آمریکا و انگلیس شمال یمن را بمباران کرد
  • سیل شدید در شمال مکه مکرمه
  • عربستان و اسرائیل سازش می‌کنند؟