Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-06@16:31:56 GMT

رونالدو به دنبال درخششی دیگر در فینال ها

تاریخ انتشار: ۲۶ دی ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۴۰۲۹۸۲

رونالدو به دنبال درخششی دیگر در فینال ها

کریستیانو رونالدو، ستاره پرتغالی یوونتوس، امیدوار است امشب یک بار دیگر درخشش خود را در بازی های فینال به اثبات برساند.


به گزارش "ورزش سه"، رونالدو امشب و در دیدار یوونتوس برابر میلان در سوپرکاپ ایتالیا در شهر جده عربستان، این فرصت را داراست که اولین جام رسمی خود با لباس بیانکونری را پیروز شده و یک بار دیگر در بازی های فینال موفق به گلزنی شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 

در لباس دو تیم منچستریونایتد و رئال مادرید، ستاره 33 پرتغالی مجموعا در 27 فینال در تمامی رقابت ها به میدان رفته و موفق به زدن تعداد 18 گل شده که رکوردی فوق العاده به شمار می آید. به جز معدود فینال هایی همانند لیگ قهرمانان در سال 2009 برابر بارسلونا با لباس یونایتد و بازی فینال کوپا دل ری در سال 2013 با لباس رئال مادرید برابر اتلتیکومادرید، وی در اغلب فینال ها با پیروزی زمین را ترک کرده و از این حیث عملکرد فوق العاده ای داشته است.

 

رونالدو تا به جال موفق به زدن 4 گل در فینال لیگ قهرمانان، تخصص خود را در درخشش طی بازی های بزرگ به اثبات رسانده و امشب امیدوار است در اولین فینال خود با لباس یوونتوس نیز موفق به گلزنی و کسب اولین جام رسمی شود.

یوونتوس کریستیانو رونالدو

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: یوونتوس کریستیانو رونالدو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۰۲۹۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آرنه اسلوت: خداحافظ فاینورد!

به گزارش "ورزش سه"، رفتار و حرکات آرنه اسلوت بعد از برد پرگل در دیداری از چارچوب هفته سی و دوم اردویژه به نوعی جدایی او از فاینورد در پایان فصل را تایید کرد.

در بازی امشب فاینورد آنها در خانه میزبان زوله رده دوازدهمی بودند. جشنواره گل شاگردان اسلوت از همان نیمه اول آغاز شد و آنها موفق شدند با دو گل در نیمه اول و سه گل در نیمه دوم به پیروزی ۵-۰ برسند.

پس از سوت پایان بازی، هواداران در ورزشگاه یک‌صدا شعار «به احترام آرنه برخیزید» را در ورزشگاه طنین‌انداز کردند و همزمان از جای‌شان برخواستند. اسلوت که از این تشویق و جو استادیوم شگفت‌زده شده بود به مقابل جایگاه تماشاگران رفت و با دست تکان دادن و ابراز محبت با آنها خداحافظی کرد.

این اتفاق گمانه‌زنی‌ها درباره حضور اسلوت بر روی نیمکت لیورپول در فصل بعد را تقویت می‌کند. قرمزها پس از اعلام جدایی یورگن کلوپ در پایان فصل، به سراغ چند گزینه رفتند و پس از ناکامی در جذب آنها، با آرنه اسلوت به توافق رسیده‌اند. سرمربی کنونی فاینورد قرار است پس از پایان فصل به آنفیلد برود و جانشین کلوپ شود.

او پس از دیدار امشب و خداحافظی با تماشاگران، به خبرنگار ESPN گفت:«امشب خیلی خاص بود. هواداران فوق‌العاده بودند و جو باورنکردنی‌ای ساخته بودند. در سه سالی که اینجا بوده‌ام همیشه این قدردانی و لطف آنها را احساس کرده‌ام.»

دیگر خبرها

  • حضور دنیلو در فینال کوپا ایتالیا در هاله‌ای از ابهام
  • آرنه اسلوت: خداحافظ فاینورد!
  • برتری 3-1 منچستریونایتد مقابل آرسنال با بریس کریستیانو رونالدو و صعود به فینال لیگ قهرمانان اروپا (5 می، 2009) / فیلم
  • عبدی به دنبال دو رقمی شدن در تراکتور برای بازگشت
  • تلاش رونالدو برای رسیدن به رکورد بازیکن مراکشی
  • عکس| واکنش جورجینا به شاهکار رونالدو
  • رونالدو:‌ رکوردها به دنبال من هستند
  • ببینید | رونالدو آتش به پا کرد؛ کولاک جدید کریس با لباس النصر
  • رونالدو به دنبال عقب انداختن جشن قهرمانی الهلال!
  • ساکت الهامی به دنبال طلسم شکنی برابر پرسپولیس