Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رکنا»
2024-05-08@03:34:05 GMT

کشف طلای قاچاق در مریوان

تاریخ انتشار: ۲۶ دی ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۴۰۳۲۷۹

حوادث رکنا: فرمانده مرزبانی کردستان گفت: بیش از ۳ کیلوگرم طلای قاچاق در مرز مریوان کشف و ضبط شد.

سردار کیومرث شیخی فرمانده مرزبانی کردستان گفت: در راستای حراست از مرز‌ها و تشدید اقدامات کنترلی مرزبانان در بازرسی از محموله همراه یک متجاوز مرزی

سه کیلو و ۲۷ گرم طلا قاچاق به ارزش بیش از ۱۰ میلیارد ریال و یک عدد بی سیم دستی را کشف کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده مرزبانی کردستان بیان کرد: به منظور برخورد قاطع با هرگونه تجاوز مرزی، تردد غیر مجاز و مبارزه با قاچاق کالا، اقدامات گسترده‌ای در سطح مرز‌های استان انجام گرفته و مأموران با بهره‌گیری از تجهیزات فنی و گشت‌های روزانه مانع هرگونه تحرک قاچاقچیان می‌شوند.اخبار 24 ساعت گذشته رکنا را از دست ندهید

 

حوادث اختصاصی رکنا را اینجا بخوانید:

حکم اعدام قاتل قربان باباپور بابلی اجرا شد این مردان در چالوس به جای برف پول پارو می کردند ! + جزییات پدر مست عروس به جای داماد در اتاق حجله به دخترش تجاوز کرد! زنده شدن ناگهانی زن مرده در سردخانه + جزییات بی آبرویی دیگر در شبکه من و تو / خوردن استفراغ توسط دختران بلوچ + جزییات دختر رزمی کار شهرستانی پسر پلید تهرانی را ادب کرد مریم رجوی در نزدیکی ایران چه می کند؟ / او نقشه پلیدی در سر دارد مهم ترین اخبار 24 ساعت گذشته رکنا آرایشگاه زنانه راز شومی داشت که بسته شد ؟ زیر لباس های خاص این زن چه رازی وجود داشت/ شرم پلیس از بازرسی بدنی + عکس خبرنگار زن تلویزیون ایران در آمریکا دستگیر و شکنجه شد / روسری را از سرش برداشتند !+ عکس جزییات تکه و پاره کردن دختر بچه در لواسان توسط سگ از زبان خودش !+عکس های تکاندهنده عکس جسد مرد بدشانس در جزیره قشم / تریلی بدون راننده فاجعه آفرید مهندس پرواز را از داخل هواپیما بیرون کشیدم / ریسک بالایی بود + فیلم گفتگو همه از این مرد وحشت داشتند / او در آبادان فقط شلیک می کرد + عکس

منبع: رکنا

کلیدواژه: متجاوز قاچاق تجاوز اخبار حوادث مرز مرزبانی طلای قاچاق کردستان مریوان عکس فیلم دختر زن مرد قاتل دار تجاوز ایران همسرش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۰۳۲۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف بیش از ۳میلیون لیتر سوخت قاچاق در مرزها از ابتدای سال تاکنون

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی مرزبانی هرمزگان سردار بهادر اسماعیلی در تشریح این خبر افزود: مرزبانان هرمزگان در نوار مرزی و پایگاه‌های دریابانی از ابتدای امسال، با اشراف کامل اطلاعاتی بر محورهای مواصلاتی و اجرای طرح‌های عملیاتی، ۲۳۷ فروند شناور غیرمجاز و متخلف حامل گازوئیل قاچاق را شناسایی و توقیف کردند.

وی میزان کشفیات سوخت و توقیف شناورهای متخلف امسال را نسبت به زمان مشابه در سال قبل به ترتیب با افزایش ۱۰۰ و ۵۶ درصد اعلام کرد.

فرمانده مرزبانی هرمزگان ادامه داد: در این مدت با تلاش مرزبانان پایگاه‌های دریابانی مستقر در نوار مرزی مقدار سه میلیون و ۷۳۸ هزار لیتر سوخت قاچاق از نوع گازوئیل کشف شد.

سردار اسماعیلی در پایان خاطرنشان کرد: مرزبانان استان با اجرای طرح‌های مبارزه با قاچاق کالا با تمام توان با این پدیده شوم و قاچاقچیان به صورت قاطع، قانونی و بدون اغماض برخورد می‌کنند.

کد خبر 6099493

دیگر خبرها

  • انهدام 237 شناور حامل گازوئیل قاچاق و کشف 3.7 میلیون لیتر سوخت در هرمزگان
  • کشف ۳ میلیون لیتر سوخت قاچاق در مرزهای هرمزگان
  • کشف بیش از ۳میلیون لیتر سوخت قاچاق در مرزها از ابتدای سال تاکنون
  • «سلین» دومین نقطه پربارش کشور در شبانه‌روز گذشته
  • کشف ۲۷ میلیون لیتر بنزین قاچاق و توقیف ۴۰۰۰ خودروی شوتی در یک سال
  • توقیف لنج تجاری با ۶۰ میلیارد کالای قاچاق در خلیج فارس
  • ۸ سد کردستان سرریز شد
  • فروش ۱۹۰ کیلو شمش طلای استاندارد+ جزییات
  • افزایش ۱۰ درصدی حجم آب سد‌های کردستان
  • فیلم/ تشییع پیکر شهید مرزبانی در شهر قروه کردستان