Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - اهواز - ايرنا - مدير شرکت پخش فراورده هاي نفتي منطقه خوزستان (اهواز) گفت: کاميون هاي عراقي در مرز بين المللي چذابه سوخت (گازوييل) را به قيمت روز، معادل 90درصد بهاي آن در عراق خريداري مي کنند.

نعمت الله نجفي روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ايرنا افزود: هر ليتر گازوييل براي عرضه به کاميون هاي عراقي که کالاهاي صادراتي ايران را به داخل اين کشور حمل مي کنند، 24هزار ريال معادل 340دينار عراقي است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وي گفت: عرضه سوخت به کاميون هاي عراقي در مرز چذابه در 110کيلومتري شمال غرب اهواز بدون محدوديت و توسط تنها جايگاه در بازارچه چذابه انجام مي شود و روزانه 30هزار ليتر گازوييل در اين جايگاه به کاميون هاي عراقي عرضه مي شود.
مديرشرکت پخش فراورده هاي نفتي منطقه خوزستان(اهواز) با بيان اينکه عرضه سوخت به کاميون هاي عراقي از قاچاق سوخت جلوگيري کرده است افزود: بايد با تدابير لازم، از قاچاق سوخت که سرمايه کشور محسوب مي شود ، جلوگيري کرد.
در ماه هاي هاي اخير همزمان با نوسان شديد نرخ ارز در کشور ، قاچاق سوخت توسط سودجويان از طريق مرزهاي دريايي و آبي خوزستان افزايش چشمگيري يافت.
در سال جاري بيش از يک ميليون ليتر سوخت(گازوييل) قاچاق در آبهاي ساحلي خوزستان کشف و ضبط شده است.
** ثبت نام 30هزار خانوار خوزستاني در سامانه سوخت
مديرشرکت پخش فراورده هاي نفتي منطقه خوزستان(اهواز) گفت: در يک ماه اخير 30هزار خانوار شهري و روستايي خوزستان در سامانه سوخت(نفت سفيد) ثبت نام کرده اند.
نجفي افزود: خانوارهايي که در سامانه سوخت ثبت نام کرده اند سالانه 200 تا 600ليتر نفت سفيد با قيمت مصوب دريافت مي کنند.
وي گفت: تخصيص سهميه نفت سفيد منوط به زيرپوشش نبودن در شبکه گاز شهري است.
مديرشرکت پخش فراورده هاي نفتي منطقه خوزستان(اهواز) با اشاره به اينکه سوخت به اندازه کافي ذخيره سازي شده و هيچ کمبودي وجود ندارد افزود:با توجه به وضعيت آب و هوايي امسال ، همه خانوارهاي خوزستاني فاقد گاز شهري مي توانند سهميه سوخت خود را دريافت کنند.
شرکت پخش فراورده هاي نفتي منطقه خوزستان(اهواز) مسئوليت راهبري و توزيع سوخت را در خوزستان غير از مناطق جنوبي و ساحلي استان برعهده دارد.
شرکت پخش فراورده هاي نفتي منطقه خوزستان(آبادان) وظيفه توزيع سوخت و گاز سي ان جي را در شهرهاي آبادان ، خرمشهر ، شادگان ، ماهشهر و هنديجان را عهده دار است.
6065/6002
انتهاي پيام /*

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۰۳۶۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تیم تراکتور امروز در اهواز به میدان می‌رود

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز آذربایجان شرقی از هفته بیست و ششم لیگ برتر فوتبال تیم تراکتور امروز از ساعت ۱۹ و ۳۰ دقیقه در اهواز به مصاف تیم فولاد خوزستان می‌رود.

دور رفت را تیم تراکتور با نتیجه ۲ بر صفر به برتری رسیده بود.

در جدول رده بندی تیم تراکتور با ۴۱ امتیاز در رده چهارم است و تیم فولاد خوزستان هم با ۲۲ امتیاز در رده چهاردهم قرار دارد.

دیگر خبرها

  • ۳۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در ساوه کشف شد 
  • تیم تراکتور امروز در اهواز به میدان می‌رود
  • هزینه‌کرد ۵.۵ میلیارد یورویی دولت سیزدهم برای بهبود وضع هوا و کاهش سوختن گازهای مشعل
  • انجام بیش از ۲۲ هزار بازدید از مجاری عرضه سوخت مایع و مصرف‌کنندگان عمده
  • صدها هزار تن گندم خوزستان به سیلوها منتقل شد
  • انجام ۲۲ هزار بازدید از مجاری عرضه سوخت مایع
  • خرید تضمینی گندم به ۸۵۵ هزارتن رسید
  • مرور یک تجاوز شیمیایی
  • مشکل سرایت بنزین به آب‌های سطحی اهواز در حال رفع است
  • بیانیه شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه اهواز در خصوص سرایت بنزین به آب‌های سطحی