Web Analytics Made Easy - Statcounter

بررسی 5 دلیل و انگیزه ای که رئال مادرید برای به خدمت گرفتن کریستین اریکسن دارد.

طرفداری- کریستین اریکسن هافبک دانمارکی تاتنهام از همیشه به رئال مادرید نزدیک تر است. به همین دلیل آ.اس در یادداشتی به معرفی پنج دلیلی که رئال مادرید قصد خرید او را دارد، پرداخته است. 

اریکسن تبدیل به یکی از کلیدی ترین گزینه های رئال مادرید برای نقل و انتقالات تابستانی شده است چرا که او می تواند در رشد جوانان تیم تاثیر داشته باشد و رهبری جدید در وسط میدان باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

عملکرد اریکسن مقابل رئال مادرید

مسئولان رئال مادرید از مدت ها قبل، اریکسن را زیر نظر دارند و این هافبک دانمارکی خرید بزرگ بعدی رئال مادرید می دانند. عملکرد اریکسن در لیگ قهرمانان فصل قبل در مرحله گروهی، مهر تاییدی بود تا برای جذب اریکسن تلاش کنند. البته در این یک سال بیشتر توجه ها به هری کین معطوف شده بود ولی اریکسن بهتر و بهتر شد. در تاتنهام او کارها را ساده تر می کند، با سری بالا به دنبال هم تیمی هایش می گردد و به بهترین گزینه پاس می دهد تا تیم را به گل برساند. همچین بازیکنی با چنین خصوصیاتی به شدت در رئال مادرید نیاز است.

پایان قرارداد تا 2020

هافبک 26 ساله تاتنهام تا سال 2020 با این تیم قرارداد دارد یعنی از الان 18 ماه دیگر او قرارادادش به پایان می رسد. مسئولان رئال مادرید هم از همه آگاه تر هستند و می دانند که این موضوع به سود آن ها خواهد بود. این ترفندی است که کهکشانی ها از آن در سال 2014 برای جذب تونی کروس هم استفاده کردند. کهکشانی ها می خواهند برای اریکسن نهایتا 100 میلیون یورو هزینه کنند یا اینکه به صورت بازیکن آزاد او را جذب کنند.

جانشینی برای مودریچ

با وجود اینکه لوکا مودریچ هنوز با رئال مادرید قرارداد دارد اما به خدمت گرفتن اریکسن می تواند خیال هواداران این تیم را بابت جانشین هافبک کروات راحت کند. اریکسن به قدری خوب است که حتی خیال مسئولان رئال مادرید می تواند راحت کند اگر مجبور به فروش لوکا مودریچ به اینتر شوند. خیلی از کارشناسان معتقدند که پیوستن اریکسن به رئال مادرید می تواند او را تبدیل به بهترین هافبک جهان کند.

جوان اما باتجربه

اریکسن با 26 سال سن، کوله باری از تجربه را با خود به همراه دارد. این هافبک دانمارکی از 16 سالگی در آژاکس بود تا سال 2013 که به تاتنهام پیوست. لازم به ذکر است که در جام جهانی 2010، اریکسن جوان ترین بازیکن تورنمنت بود. در حال حاضر او 415 بازی باشگاهی (162 بازی با آژاکس و 253 بازی با تاتنهام) در کارنامه دارد که موفق به زدن 94 گل (32 گل برای آژاکس و 62 گل برای تاتنهام) شده است. همچنین 85 بازی ملی با پیراهن دانمارک دارد که موفق به زدن 25 گل شده است. 

شاید دنیل لوی مایل به مذاکره باشد

برخلاف اغلب شرایط که دنیل لوی قصد نگه داشتن ستارگانش را دارد، به نظر می رسد بیشتر از همیشه مایل به انجام این انتقال باشد. پرز و لوی به راحتی بر سر انتقال لوکا مودریچ و گرت بیل از تاتنهام به توافق رسیدند. با توجه به روبه پایان بودن قرارداد اریکسن و سود حاصل از فروش او ممکن است منافعی برای هر دو تیم داشته باشد؛ به خصوص وقتی اریکسن خواسته خود را که انتقال به رئال مادرید باشد را بیان کند. شاید اینکه می گوییم دنیل لوی مایل به مذاکره است را از صحبت آخرش در خصوص اریکسن بفهمیم. او گفت: 

البته که اریکسن بازیکن مهمی است و هر مربی او را در تیمش بخواهد. تیم های مختلفی او را می خواهند و ما با آن ها مذاکره می کنیم. دوست داریم که او اینجا بماند اما اگر او نمی خواهد بماند، حق دارد که کاری را که می خواهد انجام دهد. 

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۰۴۲۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رئال مادرید به سوی پانزدهمین جام/دست نیفتادنی‌تر از همیشه

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ در دومین بازی نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا رئال مادرید به مصاف بایرن مونیخ رفت که در یک بازی تماشایی شاگردان کارلو آنچلوتی موفق شدند با نتیجه ۲-۱ بایرن را شکست دهند و به فینال صعود کنند.

257 251

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1904524

دیگر خبرها

  • (ویدئو) گل دوم رئال مادرید به بایرن مونیخ در دقیقه ۹۲
  • (ویدئو) اشتباه مرگبار نویر و گل اول رئال مادرید
  • (ویدئو) گل اول بایرن مونیخ به رئال مادرید
  • فیلم/ خلاصه دیدار رئال مادرید ۲ - بایرن مونیخ ۱
  • رئال مادرید به سوی پانزدهمین جام/دست نیفتادنی‌تر از همیشه
  • گل دوم خوسلو به بایرن مونیخ (رئال مادرید 2-1 بایرن مونیخ)
  • گل رئال مادرید به بایرن مونیخ توسط ناچو که به دلیل خطا مردود اعلام شد / فیلم
  • آخرین گل مسوت اوزیل در لالیگا (8 می، 2013) / فیلم
  • فصل اول جادویی جود بلینگام در رئال مادرید، بهتر از این هم می‌شد؟ / فیلم
  • کریستین ویری و پرتاب توپ به سبد بسکتبال در شهر بازی / فیلم