Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر جامعه القرآن شعبه آبادان، از برگزاری کلاس های آموزشی عمومی و تخصصی حفظ قرآن کریم ویژه نوجوانان و بزرگسالان خبر داد و گفت: بیش از ۵۰۰ نفر را آموزش و تا کنون ۱۶ حافظ کل را تربیت کرده ایم.

«افسانه علی نژادیان»، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در اهواز، با بیان اینکه جامعه القرآن الکریم آبادان از آبان سال 1385 جهت ترویج فرهنگ قرآنی افتتاح و شروع به کار کرده است گفت: این شعبه ویژه خواهران و دارای سه واحد خردسالان، نوجوانان و بزرگسالان است و در این مدت با برگزاری کلاس های آموزشی عمومی روخوانی و تجوید و کلاس های تخصصی حفظ قرآن کریم جهت نوجوانان و بزرگسالان بیش از 500 نفر را آموزش داده و تاکنون 16 حافظ کل قرآن را تربیت کرده ایم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مدیر جامعه القرآن شعبه آبادان، افزود: در واحد خردسالان دوره های تخصصی حفظ آیات موضوعی و روخوانی ویژه نونهالان و کودکان 8-4 سال و حفظ ترتیبی ویژه 6 الی 9 سال آموزش داده می شود و تاکنون حدود سه هزار نفر آموزش دیده اند.

 

وی اضافه کرد: از موفقیت های حفاظ این شعبه می توان به کسب رتبه های برتر استانی و کشوری در مسابقات جامعه القرآن الکریم، اوقاف، مدارس و مسابقات ویژه محل کار والدین (مسابقات قرآنی خانواده های کارکنان شرکت نفت – خانواده کارکنان سپاه پاسداران)، مسابقات منطقه ای و کشوری مناطق آزاد کل کشور اشاره کرد که همیشه در صدر جدول مقام آورندگان بوده اند.

 

علی نژادیان، تصریح کرد: حضور قرآن آموزان در آزمون های اعطای مدرک سایت تلاوت و اداره ارشاد و کسب دیپلم علوم قرانی و فوق دیپلم از دیگر فعالیت های این عزیزان است.

 

وی ادامه داد:  علاوه بر فعالیت های آموزشی قرآنی در برنامه های جانبی نیز فعال هستیم که شامل فضاسازی ساختمان و کلاس ها، برگزاری مراسمات ملی و مذهبی، شرکت قرآن آموزان در آزمون ها و مسابقات، اردوهای درون و برون شهری، همکاری با سازمان منطقه آزاد اروند جهت برنامه ریزی فعالیت های قرآنی منطقه، برگزاری محافل قرآنی و محافل انس با شهدا و امام زمان (ع)، برگزاری مراسم ختم قرآن و ختم صلوات، برگزاری کلاس های مهدویت، مسابقات کتابخوانی، جشن های پایان دوره های آموزشی، اعطای مدرک و گواهینامه پایان دوره های آموزشی، تقدیر و تشکر از اساتید و مربیان و خانواده های نمونه قرآنی موسسه، تهیه بروشورهای مناسبتی، شرکت قرآن آموزان در اجرای برنامه های فرهنگی (گروه سرود، همخوانی قرآنی، تواشیح، خطابه خوانی و ...)، برگزاری نمایشگاه عفاف و حجاب و نمایشگاه کتاب در موسسه و استقبال از سال نو  است.

 

وی یاد آور شد: موسسه  ما تنها واحد فعال در زمینه حفظ تخصصی قرآن کریم شعبه جامعة القرآن در آبادان است که با الطاف الهی و نظر خاص امام زمان (عج) تاکنون توانسته در جهت ترویج فرهنگ قرآنی در سطح شهر به فعالیت ادامه دهد.

 

پایان پیام/644

منبع: شبستان

کلیدواژه: سفر رئیس جمهور به گلستان چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی افتتاح پروژه خبرگزاری شبستان شورای عالی انقلاب فرهنگی تودیع و معارفه حسن روحانی روحانی ارتش اصفهان موسسه جامعه القرآن حافظان قرآن آبادان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۰۴۲۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رقابت قرآنی دانش آموزان شمال فارس در سرچهان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز فارس، بنا بر اعلام روابط عمومی آموزش و پرورش شهرستان سرچهان، چهل و دومین دوره از مسابقات قرآن، عترت و نماز دانش آموزی شهرستان‌های بوانات، پاسارگاد، سرچهان و بخش مشهد مرغاب شهرستان خرمبید به میزبانی سرچهان برگزار شد.
در این دوره از مسابقات، دانش آموزان در ۱۲ رشته قرآنی با یکدیگر به رقابت پرداختند.
مراسم اختتامیه مسابقات قرآن در تالار نگین شهر کره‌ای برگزار و در پایان با لوح تقدیر و هدایایی از برگزیدگان تجلیل شد.
در حاشیه این مراسم دانش آموزان مدارس سرچهان طرح بوم و نشاط خود را به نمایش گذاشتند.
شهرستان سرچهان در شمال شرق فارس و در فاصله ۱۹۲ کیلومتری شیراز قرار دارد.

دیگر خبرها

  • تکریم توانخواه حافظ قرآن در کردستان
  • تکریم حافظ قرآن توانخواه توسط استاندار کردستان
  • حافظان قرآن به عنوان سفیران تاثیرگذار نقش آفرینی کنند
  • معرفی حافظان و قاریان در ترویج رفتارهای قرآنی اثرگذار است
  • رقابت قرآنی دانش آموزان شمال فارس در سرچهان
  • دعوت میزبان برنامه محفل برای تماشای مسابقه قرآنی‌ها
  • برگزاری مرحله مقدماتی پانزدهمین و بیست و پنجمین دوره مسابقات قرآن کریم، نهج‌البلاغه و اذان ویژه مجموعه منطقه دو عملیات انتقال گاز ایران
  • تربیت میلیونی حافظان قرآن کریم باید به یک مطالبه عمومی و گفتمان تبدیل شود
  • خراسان رضوی میزبان بزرگترین رویداد قرآنی است
  • برگزاری نوزدهمین آزمون تخصصی حافظان قرآن در خراسان رضوی