Web Analytics Made Easy - Statcounter

صراط:

دیدار تیم‌های ملی فوتبال ایران و عراق در در دور سوم جام ملت‌های آسیا با اشتباهات روشن‌ایرماتوف داور سرشناس ازبکستانی همراه شد و در دو صحنه شوت‌های ایران به دست بازیکنان عراق اصابت کرد، اما داور مسابقه اعتقادی به خطای هند نداشت و ۲ پنالتی ایران تا قبل از دقیقه ۵۰ سوخت.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، در دیدار ۴ سال قبل دو تیم در استرالیا و در چارچوب رقابت‌های جام ملت‌های آسیا ۲۰۱۵ نبز بنجامین ویلیامز استرالیایی با اخراج مهرداد پولادی باعث شد ایران ۱۰ نفر در مقابل عراق به تساوی برسد و در ضربات پنالتی جام را از دست بدهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: صراط نیوز

کلیدواژه: تیم ملی فوتبال ایران جام ملت های فوتبال آسیا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.seratnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صراط نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۰۴۲۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

باقر محمدی بلیت فینال آسیا را مهر کرد

به گزارش ورزش سه، ملی‌پوشان فوتسال در دیدار نیمه نهایی جام ملت‌های آسیا موفق شدند در ضربات پنالتی تیم ملی ازبکستان و مربی مشهور اسپانیایی‌اش را کنار بزنند و حریف تایلند در فینال رقابت‌ها شوند. این مسابقه در وقت قانونی و اضافی با تساوی سه بر سه به پایان رسید و در ضیافت پنالتی‌ها با درخشش باقر محمدی بهترین دروازه‌بان فصل گذشته لیگ برتر که روی دو ضربه پنالتی بازیکنان ازبک واکنش خیره کننده‌ای را داشت، به پیروزی دست یافت.

باقرمحمدی که چندی پیش با ۹ کلین‌شیت رکورد بزرگی را از خود در بالاترین سطح فوتسال باشگاهی ایران برجای گذاشته بود و در سالیان اخیر به مرد شماره یک قفس توری تیم ملی تبدیل شده است، در این نبرد تماشایی و حساس باری دیگر شایستگی‌ها و هنرنمایی خود را به رخ کشید تا ایرانی‌ها برای پانزدهمین بار به فینال جام ملت‌های آسیا راه پیدا کنند.

این بار اولی نیست که تیم ملی فوتسال در ضربات نفس‌گیر پنالتی رستگار شده است. در جام جهانی ۲۰۱۶ ملی‌پوشان فوتسال ایران در جدال رده‌بندی برابر پرتغال و با درخشش سپهر محمدی به مقام سوم دنیا یافته بودند و باری دیگر خاطرات شیرین ضیافت پنالتی‌ها برای اهالی فوتسال ایران تداعی شد

باقر محمدی با توجه به درخشش خود در دوئل نیمه‌نهایی برابر ازبکستان و نمایش خوبی که در مراحل گروهی داشته است، در یک قدمی تصاحب دستکش طلایی آسیا قرار دارد. سنگربان ۳۳ ساله تیم ملی در لیگ برتر فوتسال ایران با پیراهن گیتی‌پسند اصفهان و با کمترین گل خورده، عنوان بهترین دروازه‌بان سال را به خود اختصاص داده است.

دیگر خبرها

  • AFC به صعود تیم ملی فوتسال ایران به فینال آسیا واکنش نشان داد
  • باقر محمدی بلیت فینال آسیا را مهر کرد
  • واکنش AFC به صعود تیم ملی فوتسال ایران به فینال آسیا
  • راهیابی تایلند به هفدهمین دوره جام ملت‌های فوتسال آسیا
  • اولین فینالیست جام ملت‌های آسیا مشخص شد
  • لیگ قهرمانان آسیا/ یوکوهاما ۱۰ نفره فینالیست شد
  • چادرملو علیه چهار صحنه داوری نیم فصل دوم
  • عراق حذف شد؛ صعود میزبان به نیمه نهایی جام ملت های فوتسال با بردی نفس گیر
  • فوتسال تایلند با برتری برابر عراق به نیمه نهایی آسیا صعود کرد
  • جزئیات توافق مهم امنیتی ایران و عراق