Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-26@09:19:19 GMT

247 کانون تبلیغاتی در آذربایجان غربی فعال است

تاریخ انتشار: ۲۶ دی ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۴۰۴۳۱۰

247 کانون تبلیغاتی در آذربایجان غربی فعال است

ارومیه - ایرنا - مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان غربی با بیان اینکه تعداد کانون های تبلیغاتی در این استان 247 واحد است، گفت: 17 واحد از این تعداد امسال پروانه فعالیت دریافت کردند و وارد فعالیت های صنعت تبلیغات شدند.

به گزارش ایرنا حجت الاسلام ناصر خدایاری روز چهارشنبه در آیین اختتامیه جشنواره طراحی پوستر اقتصادی مقاومتی افزود: 147 کانون از این تعداد در مرکز استان و باقی واحدها در سطح شهرستان ها مستقر است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با اشاره به برگزاری جشنواره پوستر اقتصادی مقاومتی در آذربایجان غربی، ادامه داد: اقتصادی مقاومتی به نوعی تفسیر واژه استقلال در شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی است و باید از این ظرفیت و با تکیه بر استعدادهای داخلی برای توسعه کشور تلاش کرد.
وی بیان کرد: اقتصادی مقاومتی بر چهار عامل درون زایی، برون نگری، مردمی بودن و عدالت محور بودن استوار است و با تکیه بر این عوامل می تواند به درستی به مرحله اجرا وارد شود.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان غربی اضافه کرد: کانون های تبلیغاتی به نوعی نماد ترسیم ویژگی ها و ظرفیت های استان هستند و می توان از این ظرفیت برای توسعه اقتصاد مقاومتی در سایه استقلال کشور استفاده کرد.
ساسان مسیبی، رییس انجمن طراحان گرافیک آذربایجان غربی نیز در این آیین با اشاره به اینکه 63 اثر به دبیرخانه این جشنواره ارسال شده است، گفت: از این تعداد 30 اثر برای اکران انتخاب شدند و در نهایت سه اثر از این بین جزو آثار برتر شناخته شدند.
به گزارش ایرنا در این آیین از طراحان برتر کانون های تبلیغاتی آذربایجان غربی که در جشنواره شرکت کرده بودند با اهدای لوح تقدیر و تندیس تجلیل شد.
9918/3072

منبع: ایرنا

کلیدواژه: فرهنگي كانون تبليغاتي آذربايجان غربي

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۰۴۳۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جابه‌جایی ۵۵۹ هزار تن کالای اساسی توسط ناوگان باری آذربایجان غربی از مبدا بندر امام خمینی (ره)

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،    علی مدقالچی معاون حمل‌ونقل اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای آذربایجان غربی با اشاره به اینکه تمام تلاش همکاران راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان و شرکت‌های حمل‌ونقل جاده‌ای استان تأمین مایحتاج اساسی مردم است، افزود: این میزان کالای جابه‌جا شده در سال گذشته در قالب ۴۱ هزار سفر و اعزام ۱۳ هزار و ۱۸۰ دستگاه ناوگان باری به بندر امام خمینی (ره) انجام گرفته که از نظر تعداد سفر انجام شده در سال ۱۴۰۲ نسبت به مدت زمان سال گذشته خود روند افزایشی بوده؛ اما از نظر تعداد اعزام ناوگان باری روند کاهشی بوده است.

وی در خصوص تخلفات انجام شده در ۱۲ ماهه سال گذشته نیز تصریح‌کرد: در این مدت تعداد ۲۳۸ فقره تخلف طی گشت‌های کنترل دروازه‌ای و بررسی بارنامه‌های صادره به کمیسیون ماده ۱۲ رسیدگی به تخلفات شرکت‌ها و مؤسسات حمل‌ونقل معرفی شد و از این تعداد تخلف ۱۱۷ شرکت مربوط به صدور بارنامه‌های صوری بوده است.

 

این مقام مسئول اظهار کرد: در سال گذشته تعداد ۷۴۱ نفر راننده و ۳۴۷ دستگاه ناوگان باری بنا به تخلفات مختلف از جمله حمل بار بدون اخذ بارنامه توسط همکاران اداره حمل‌ونقل کالا به کمیسیون‌های ماده ۱۱ و۱۴ معرفی شدند.

 

 

دیگر خبرها

  • ششمین جشنواره انتخاب کتاب سال آذربایجان ‌غربی برگزار می‌شود
  • مقاوم سازی ۳۵۰ هزار واحد نهضت ملی روستایی درکشور
  • چتر حمایت بهزیستی آذربایجان غربی بر سر بیش از ۹۰۰۰ زن سرپرست خانوار
  • عضویت ۱۰۶ هزار نوجوان در کانون‌های فرهنگی مساجد آذربایجان‌غربی
  • دستورالعمل جدید صدور پروانه فعالیت کانون‌های آگهی و تبلیغاتی ابلاغ شد
  • دستورالعمل جدید صدور پروانه فعالیت کانون‌های تبلیغاتی ابلاغ شد
  • مقاوم سازی ۳۵۰ هزار واحد روستایی در سطح کشور
  • عضویت 106 هزار نوجوان در کانون های فرهنگی مساجد آذربایجان‌غربی
  • عضویت ۱۰۶ هزار نفر در آذربایجان غربی درکانون‌های مساجد
  • جابه‌جایی ۵۵۹ هزار تن کالای اساسی توسط ناوگان باری آذربایجان غربی از مبدا بندر امام خمینی (ره)