Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری شبستان: مدیرکل دفتر امور بانوان و خانواده استانداری بوشهر گفت: اصرار دفتر امور بانوان و خانواده بر واگذاری امور حوزه کودک و نوجوان به دست سازمان های مردم نهاد به عنوان مالکان و متولیان اصلی است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از بوشهر، مریم آذرشب، مدیرکل دفتر امور بانوان و خانواده استانداری بوشهر، ظهر امروز (26 دی) در نشست کارگروه تخصصی بانوان و خانواده که در محل سالم شماره یک استانداری بوشهر برگزار شد، اظهار کرد: استانداری به عنوان نماد و متولی بخش حاکمیتی و نظارتی دولت در استان مأموریت برنامه ریزی و سیاست گذاری برنامه‌های کلان استان را برعهده دارد و در فرآیند اجرا باید با استفاده از ظرفیت و توان نهادهای اجتماعی، به اجرایی شدن و منجر به نتیجه شدن برنامه های دولت استفاده کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مدیر کل امور بانوان و خانواده استانداری بوشهر با ابراز اینکه باید تغییرات، تحولات نگرشی و رویکردی در چگونگی اجرای مشارکتی و مشورتی فرآیندها بوجود آید و نقطه شروع این تغییرات در ذهن ها و تفکرات ما است، افزود: علیرغم وجود دستگاه‌های اجرایی متعدد متولی در امور مرتبط با کودکان و نوجوانان بعلت عدم شفافیت در فرآیندها، عدم برقراری تعاملات صحیح در مسیر دستگاه های اجرایی متولی و موازی کاری و تکرار و اصرار بر برندسازی فردی در فعالیت‌های سازمانی، دستیابی به اهداف زیبای نوشته شده امکان پذیر نخواهد بود.

 

وی با تاکید کرد: موضوعات و مباحث مرتبط با حوزه کودک و نوجوان را به گسترده و تخصصی است و نیاز به همکاری، همراهی و تعامل و فعالیت گروهی و شبکه ای در این سطح وجود دارد و همچنین اصرار دفتر امور بانوان و خانواده بر واگذاری امور این حوزه به سازمان های مردم نهاد به عنوان مالکان و متولیان اصلی است و با تعریف این مسیر و حمایت از سمن ها سعی در تعمیق این باور داریم که سازمان های مردم نهاد در کنار بخش دولتی نه در مقابل آن چرخه منابع انسانی را در انجام وظائف و تکالیف تکمیل می کنند و دستگاه‌های دولتی راهی جز دست همکاری دادن با سازمان های مردم نهاد و تقویت سمن ها برای رسیدن به خواستگاه و اهداف سازمانی خود و رسیدن به نقطه هدف و نتیجه مطلوب خود ندارند.

 

برنامه ریزی حوزه کودک و نوجوان با به کارگيري مولفه هاي ديني

آذرشب بر ضرورت به کارگيري مفاهم و مولفه هاي ديني در تمامی برنامه های حوزه کودک و نوجوان تاکید کرد و گفت: پراکندگی در برنامه های حوزه کودک و نوجوان، عدم شناسایی مسائل مرتبط با این حوزه، وجود خلاءهای اطلاعاتی در خصوص شاخص‌ها و نماگرهای این حوزه و بانک‌های اطلاعاتی و فرآیندهای اصلاح نشده در دستگاه‌های اجرایی با رویکردی تعاملی باعث موجب شده است که در بحث برنامه‌های منجر به نتیجه، نتایج قابل قبولی را کسب نکردیم.

 

پایان پیام/518

منبع: شبستان

کلیدواژه: سفر رئیس جمهور به گلستان افتتاح پروژه شورای عالی انقلاب فرهنگی تودیع و معارفه انقلاب اسلامی خبرگزاری شبستان چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ارتش نشست خبری دست منابع انسانی سازمان های مردم نهاد کودکان و نوجوانان جامعه استان بوشهر خانواده خبرگزاری شبستان دولت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۰۴۳۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عنایتی: اتفاقی که در بازی پرسپولیس و سپاهان افتاد با برنامه بود/ حضور بانوان فرهنگ ورزشگاه‌ها را عوض کرده است+فیلم

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آنا، رضا عنایتی در نشست خبری پیش از بازی پیکان و آلومینیوم اراک درباره اتفاقاتی که در بازی پرسپولیس و سپاهان میان هواداران دو تیم پیش آمد، اظهار کرد: اتفاق خوب و مبارکی رخ داده و بانوان ما می‌توانند بازی‌ها را از نزدیک ببینند، فکر می‌کنم فرهنگ هواداران بهتر شده، البته ما فرهنگ داشتیم ولی در برخی بازی‌ها اتفاقات خیلی خوبی نمی‌افتاد.

وی ادامه داد: از وقتی که بانوان به ورزشگاه‌ها می‌آیند واقعاً فرهنگ استادیوم‌های ما عوض شده، به هر حال ما خودمان خانواده داریم و می‌دانیم در رابطه با چه چیزی صحبت می‌کنیم. فکر می‌کنم اتفاقاتی که در بازی پرسپولیس و سپاهان افتاد با برنامه بود. باید تمام مسئولیت اتفاقی که افتاده را بپذیریم. من خودم از این اتفاق تعجب کردم. امیدوارم که به سمتی برویم که اول به خانواده خودمان فکر کنیم. به کسی توهین کنیم پشت سرمان، خود ما خواهر و مادر و خانواده داریم. کسانی که دوست داریم همه به آنها احترام بگذارند.  

سرمربی تیم پیکان افزود: مطمئن هستم این اتفاق تکرار نخواهد شد و بر اثر یک حادثه که اسم آن را جوگیری می‌گذارم، رخ داد. معتقدم مردان ایرانی فوق‌العاده با غیرت هستند. باید یک لحظه فکر کنیم خواهر و مادر خودمان در ورزشگاه هستند و چگونه باید با آنها برخورد کنیم. من چند ورزشگاه دیگر رفته‌ام و فوق‌العاده و ورزشگاه با خانم‌ها بهتر شده است. همه با هم متحد هستند و تیم خودشان را تشویق می‌کنند، به تیم رقیب کا مدارند. قدم‌های مثبت خوبی برای فوتبال ما برداشته شده و خدا کند از این آدم‌های جوگیر در ورزشگاه‌ها نبینیم تا همه از از این فوتبال لذت ببریم.  

دانلود فیلم اصلی کد ویدیو

 

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • «کودکان اُتیسمی» روی مرز باریک مرگ و زندگی
  • دومین رویداد اهدای جایزه جوانی جمعیت برگزار می‌شود
  • لزوم هوشیارسازی اجتماعی نسبت به آسیب‌های پیری جمعیت
  • راهپیمایی حمایت از فرهنگ عفاف و حجاب در بوشهر برگزار می‌شود
  • ترویج و آموزش مالکیت معنوی به کودکان و نوجوانان
  • طهرانچی: بانوان باید برای نقش‌آفرینی‌های جدی در جامعه آماده شوند
  • کتاب «خانه زیر آب و جوجه لاک پشت ها» منتشر شد
  • گزارش سازمان‌های بین‌المللی از وضعیت غم‌انگیز کودکان غزه
  • عنایتی: اتفاقی که در بازی پرسپولیس و سپاهان افتاد با برنامه بود/ حضور بانوان فرهنگ ورزشگاه‌ها را عوض کرده است+فیلم
  • مصونیت از آسیب‌های اجتماعی با ویدئو کتاب‌های مهارتی برای کودکان