Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری تسنیم: محمدحسین مصدق، با اشاره به آخرین وضعیت درمانی دانش‌آموزان کرمانی که ظهر امروز بر اثر واژگونی سرویس مدرسه دچار سانحه شدند اظهار داشت: خوشبختانه حال عمومی ۵ دانش‌آموز که به بیمارستان منتقل شدند خوب است و تحت مراقبت قرار دارند.

رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی دانشگاه علوم پزشکی کرمان با بیان اینکه متاسفانه یکی از دانش‌آموزان در دم جان باخت گفت: ۵ دانش‌آموزی که به بیمارستان منتقل شدند دچار شکستگی از ناحیه دست و پا و سر شدند و تحت عمل جراحی قرار گرفتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اینکه این حادثه رانندگی حوالی ساعت ۱۳ ظهر امروز در جاده اختیارآباد کرمان ایجاد شده است افزود: بلافاصله ۲ دستگاه آمبولانس به محل اعزام شد، اما یکی از دانش‌آموزان سر حادثه فوت کرده بود و مابقی آن‌ها به بیمارستان منتقل شدند.

محمد بیگ‌زاده عضو شورای شهر اختیارآباد نیز اظهار داشت: تمام دانش‌آموزان حادثه دیده از اهالی اختیارآباد هستند و متاسفانه یکی از این دانش‌آموزان در دم جان باخته است.

عضو شورای شهر اختیارآباد با بیان اینکه این دانش‌آموزان در مقطع دبیرستان تحصیل می‌کردند گفت: راننده سرویس آن‌ها خانم بوده است و با یک خودرو پژو ۴۰۵ در حال انتقال از کرمان به شهر اختیارآباد بودند.

منبع: فردا

کلیدواژه: واژگونی خودرو دانش آموزان کرمان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۰۴۳۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نویسنده و پژوهشگر کرمانی درگذشت

محمدعلی علومی نویسنده، پژوهشگر و طنزپرداز کرمان دار فانی را وداع گفت.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کرمان، محمدعلی علومی، نویسنده، پژوهشگر و طنزپرداز معاصر ایرانی است که شانزدهم فروردین ۱۳۴۰ در بم متولد شد، وی در سال ۷۷ کتاب برگزیده سال از سوی وزارت ارشاد وقت و رمان طنز «شاهنشاه در کوچه دلگشا» برنده ۳۰ سال رمان طنز ایران شد.

او به‌طور خودآموز، اصول داستان‌نویسی را از کتاب‌های آموزشی معدود آن دوران فرا گرفت و در واقع اولین آموزگارانش مردم عادی کوچه و بازار، روستایی‌ها و عشایر بودند، در سال ۷۰، با گردآوری قسمتی از فرهنگ مردم استان کرمان در ماهنامه ادبی-فرهنگی ادبستان مشغول به کار شد و در عین حال چندین سال بخش آموزش داستان‌نویسی را در مجله جوانان بر عهده داشت.

علومی فارغ‌التحصیل رشته علوم سیاسی دانشکده حقوق و علوم سیاسی دانشگاه تهران بود و رمان‌های معروف سوگ مغان، آذرستان، ظلمات، اندوهگرد، پریباد، داستان‌های غریب مردمان عادی، هزار و یک شب نو، خانه کوچک و عطای پهلوان را در پرونده کاری خود داشت.

وی یکشنبه شانزدهم اردیبهشت در بم درگذشت.

کد خبر 750993

دیگر خبرها

  • گلایه برخی گندم کاران کرمانی از تاخیر در پرداخت پول گندم
  • جشنواره فرهیختگان جوان با رقابت بیش از ۲ هزار دانش‌آموز آغاز شد
  • رقابت ۲۸۰ دانش آموز کردستانی در مسابقات دادرس هلال‌احمر
  • کرمانی ها ۱۰ روز زیر سایه خورشید می روند
  • معلم، کلید بهره‌برداری از گنجینه‌‌ای تمام‌نشدنی را به دانش‌آموز می‌دهد
  • دورهمی دانش آموزان و دبیران ۲۹ سال پیش در میبد
  • یادواره شهدای دانش آموز در یزد 
  • نویسنده و پژوهشگر کرمانی درگذشت
  • مصدومیت ۱۰ نفر در واژگونی یک دستگاه مینی‌بوس در آستانه اشرفیه
  • آموزش مهارت های کشاورزی به دانش آموزان آبادانی