Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش حوزه سایر رسانه های خبرگزاری تقریب،  نادر طالب زاده تهیه کننده، مجری و مستند ساز ایرانی در خصوص دستگیری مرضیه هاشمی خبرنگار آمریکایی الاصل مقیم ایران و مجری شبکه press tv که به تازگی برای دیدن خانواده خود به آمریکا سفر کرده بود در گفتگو با خبرنگار شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ گفت: در حال حاظر اطلاعات درستی در دست نداریم، با توجه به این که الان 4 روز است وی توسط FBI دستگیر شده است؛

وی افزود: او را از سنت لوئیس به واشنگتن برده اند و خبر دستگیری خانم هاشمی امروز ساعت 7 صبح برای اولین بار از شبکه press tv اعلام شد و خیلی قضیه روشن نیست، تا یکی دو روز دیگر باید صبر کنیم تا بفهمیم چه اتهاماتی به او زده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



این مستند ساز اظهار داشت: خانم هاشمی پیشانی press tv بود و از برجسته ترین خبرنگاران و مجریان press tv بود، چون آمریکایی الاصل است و درضمن سیاه پوست است خیلی مورد توجه رسانه های غربی بود چون که خیلی مصمم صحبت می کند و در عقاید و نظرات خود پایدار بود، لذا شاید حساسیت این ارگان ها و اتاق های فکری که این مدل دستگیری ها را طراحی می کنند روی وی زیاد بوده و به همین جهت نیز او را دستگیر کرده اند.

نادر طالب زاده در پایان گفت: با توجه به کارهایی که خانم هاشمی قبلا انجام داده، فیلم ها و مستند هایی که در آمریکا ساخته است رسانه ها می توانند روی آن در فضای مجازی مانور دهند چون خانم هاشمی در فضای رسانه ای حضوری بسیار قوی داشت.

انتهای پیام/

منبع: تقریب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.taghribnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تقریب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۰۴۶۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش هیئت فوتبال تهران به ماجرای مرگ یک فوتبالیست پیشکسوت

به گزارش خبرگزاری علم و فناوری آنا، سایت هیئت فوتبال تهران نوشت: در جریان بازی میان تیم‌های پیشکسوتان استقلال و ایرانجوان یکی از بازیکنان تیم فوتبال ایرانجوان بین دو نیمه به دلیل ایست قلبی جان خود را از دست داد که بلافاصله بعد از این اتفاق ناگوار گزارشی مغرضانه با هدف مقصر جلوه دادن هیئت فوتبال استان تهران از سوی یکی از رسانه‌ها منتشر شد.

این گزارش درحالی انتشار یافت که بازی فوق هیچ مجوز رسمی برای برگزاری از هیات فوتبال استان دریافت نکرده بود و مسئولیت اتفاقات رخ داده متوجه افرادی است که بدون کسب تاییدیه‌های پزشکی بازیکنان از هیئت فوتبال استان تهران، اقدام به برگزاری این دیدار کرده‌اند.

چنانچه برگزارکنندگان بازی میان پیشکسوتان استقلال و ایرانجوان از هیئت فوتبال استان تهران مجوز‌های لازم را دریافت می‌کردند، اقدامات لازم در راستای اعزام تیم پزشکی به همراه آمبولانس و ناظر برگزاری برای این دیدار انجام می‌شد، اما با وجود تذکرات متعدد هیئت فوتبال استان تهران و تاکید ریاست هیئت فوتبال استان تهران شاهد برگزاری این بازی بدون مجوز از هیئت فوتبال استان تهران بودیم.

هیئت فوتبال استان تهران ضمن تشکر و قدردانی از رسانه‌هایی که همواره در تلاشند حقایق را برای افکار عمومی انعکاس دهند، از رسانه‌های محترم می‌خواهد ابتدا استعلام‌های لازم را پیرامون صدور مجوز برای برگزاری‌های چنین بازی‌هایی از هیئت فوتبال استان تهران اخذ کرده و بعد از آن نسبت به انتشار گزارش اقدام کنند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • واکنش هیئت فوتبال تهران به ماجرای مرگ یک فوتبالیست پیشکسوت
  • خبر‌های رسانه پنج شنبه ۶ اردیبهشت
  • برگزاری دوره سواد رسانه‌ای برای ۱۵۰ معلم در قزوین
  • بیانیه پرسپولیس علیه شایعات نقل و انتقالاتی
  • دستگیری ۷۰ سارق و کشف ۵۰۰ موبایل مسروقه در پایتخت
  • ناراحتی وزیر ورزش از شرایط حاکم بر فوتبال/ ماجرای جلسه کیومرث هاشمی با هیات رئیسه فدراسیون فوتبال
  • برگزاری دوره توانمندسازی کنشگران رسانه و فضای مجازی
  • ماجرای دختر فوت شده در متروی تجریش چه شد؟ + فیلم کامل این اتفاق | علت تشنج این دختر مشخص شد
  • ماجرای کما و فوت دختر تهرانی در متروی تجریش به روایت تسنیم
  • مستند «ابوجهاد» از رسانه ملی