Web Analytics Made Easy - Statcounter

نیروهای سوری تلاش تروریست‌ها برای نفوذ به مناطق نظامی در حومه شمالی حماه را ناکام گذاشتند. ۲۶ دی ۱۳۹۷ - ۲۱:۵۳ بین الملل آسیای غربی نظرات - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم به نقل از خبرگزاری رسمی سوریه (سانا)، نیروهای ارتش سوریه مراکز تجمع گروه‌های تروریستی را که در حال تلاش برای نفوذ به مناطق نظامی در حومه شمالی حماه بودند هدف حملات گسترده خود قرار دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر اساس این گزارش، نیروهای ارتش سوریه مخفیگاه‌ها و محورهای حرکت تروریست‌های "کتائب العزه" در اطراف شهرک "حصرایا" واقع در حومه شمالی حماه را هدف حملات توپخانه‌ای دقیق خود قرار دادند. تروریست‌ها قصد داشتند به سمت مناطق نظامی که برای حفاظت از غیرنظامیان در روستاهای امن ایجاد شده است نفوذ کنند که در پی حملات ارتش سوریه خسارات سنگینی به آنها وارد شد.

نیروهای سوری همچنین به نقض توافق منطقه عاری از سلاح توسط تروریست‌ها در اطراف شهرک اللطامنه واقع در 35 کیلومتری شمال شهر حماه واکنش نشان داده و محورهای رفت و آمد آنها را زیر آتش سنگین خود قرار دادند که در پی این حملات خسارات سنگینی به تروریست‌ها و تجهیزات جنگیشان وارد شد.

نیروهای ارتش سوریه روز گذشته نیز تلاش گروه‌های تروریستی برای نفوذ به مناطق امن از دو محور "اللحایا" و "اللطامنه" را ناکام گذاشته و شماری از آنها را به هلاکت رسانده و یا زخمی کردند.

گسترش عملیات ارتش سوریه علیه گروه‌های تروریستی در حومه حماهحملات گسترده ارتش سوریه به مواضع تروریست‌های النصره در حماهتلاش تروریست‌ها برای نفوذ به حومه حماه و ادلب ناکام ماند

انتهای پیام/

R36348/P/S8,90/CT10 واژه های کاربردی مرتبط اخبار "سوریه"

منبع: تسنیم

کلیدواژه: اخبار سوریه اخبار سوریه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۰۴۷۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هلاکت ۲ تروریست در حمله پهپادی نیروهای امنیتی در شهر زاهدان

به گزارش خبرنگار مهر، بر اساس گزارشات دریافتی غروب پنج شنبه عملیات پهپادی در منطقه شورو به سمت سرجنگل در محدوده شهرستان زاهدان توسط نیروهای امنیتی انجام شده است.

در این عملیات خودروی تروریست‌ها هدف قرار گرفته شده و دو نفر از تروریست‌ها نیز به هلاک رسیدند.

جزئیات بیشتر این عملیات متعاقباً اعلام می‌شود.

کد خبر 6088793

دیگر خبرها

  • نتیجه حمایت آمریکا از تروریست‌ها، عملیات آنان در ایران و روسیه است
  • حمله به مقر صلیب سرخ در غزه/ مقرهای فرماندهی و جاسوسی اشغالگران هدف حملات مقاومت
  • هلاکت ۲ تروریست در حمله پهپادی نیروهای امنیتی در شهر زاهدان
  • «به‌دنبال جنگ نیستیم، اما پاسخ هر تجاوزی را کوبنده‌تر از قبل می‌دهیم»
  • جمهوری اسلامی پاسخ هر تجاوزی را کوبنده‌تر خواهد داد
  • وقوع حادثه امنیتی در آب‌های یمن
  • فرمانده کل ارتش: جمهوری اسلامی ایران پاسخ هر تجاوزی را کوبنده‌تر از قبل خواهد داد
  • فرمانده ارتش: پاسخ هر تجاوزی را کوبنده‌تر از قبل خواهیم داد
  • ناتوانی واشنگتن و لندن از مقابله با حملات ارتش یمن
  • پیام های حمله به پایگاه های آمریکا در شرق سوریه