Web Analytics Made Easy - Statcounter

سایت رسمی کنفدراسیون فوتبال آسیا از بازی تیم‌های ملی فوتبال ایران و عراق به عنوان یک بازی پرشور یاد کرد. ۲۶ دی ۱۳۹۷ - ۲۲:۰۸ ورزشی فوتبال ایران فوتبال جهان نظرات - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، سایت رسمی کنفدراسیون فوتبال آسیا (AFC) در پی تساوی بدون گل تیم ملی فوتبال کشورمان مقابل عراق در دور پایانی مرحله گروهی جام ملت‌های آسیا نوشت: «تیم ملی فوتبال ایران با تساوی بدون گل مقابل عراق جایگاه صدر جدول گروه D را از آن خود کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ایران به عنوان صدرنشین گروه روز یکشنبه در ورزشگاه محمد بن زاید شهر ابوظبی با یکی از تیم‌های سوم گروه B، E یا F بازی خواهد کرد، این در حالی است که عراق، تیم دوم گروه روز سه‌شنبه با تیم اول گروه E که یکی از دو تیم عربستان و قطر خواهد بود، در ورزشگاه آل‌نهیان رقابت خواهد کرد.  

کارلوس کی‌روش در این بازی چهار تغییر در تیمش ایجاد کرده بود و علیرضا جهانبخش که دو بازی اول تیم ملی را از دست داده بود، این فرصت را پیدا کرد که در این دیدار در ورزشگاه آل‌مکتوم بازی کند. با وجود اینکه دو تیم پیش از این صعودشان به مرحله یک‌هشتم نهایی قطعی شده بود، بازی پرشوری از خود ارائه دادند. اولین موقعیت بازی در دقیقه 12 نصیب ایران شد، جایی که وحید امیری توپی را از کنار زمین ارسال کرد که ضربه سر آزمون به بیرون رفت.  

بیرانوند: عراق آمده بود که نبازد/ از امروز روی حریف بعدی‌مان تمرکز می‌کنیم

ایران سهم بیشتری از مالکیت توپ و میدان را در اختیار داشت، اما نتوانست این مالکیت توپش را به گل تبدیل کند و موقعیت‌های آنها جلال حسن هاشم، دروازه‌بان عراق و مدافعان این تیم را به دردسر انداخت. سه دقیقه به پایان نیمه اول جهانبخش می‌توانست قفل دروازه عراق را باز کند، اما پس از انحراف پیدا کردن ضربه سردار آزمون، شوت پای چپ این بازیکن از بالای دروازه به بیرون رفت.

عراق نیمه دوم را هجومی‌تر باز کرد و مالکیت توپ را بیشتر در اختیار گرفت و در عین حال به مهار ایران با دفاع فشرده خود ادامه داد».

انتهای پیام/

R1015161/P/S3,27,1410/CT10

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۰۴۸۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کاپیتان ایران در رده سوم رنکینگ جهانی شمشیربازی

 کاپیتان تیم ملی ششمیربازی ایران در آستانه بازی‌های المپیک با ایستادن در رده سوم رنکینگ جهان در اسلحه سابر، امیدها را برای کسب مدال در بازی‌های پاریس افزایش داد.

به گزارش تابناک ورزشی؛ فدراسیون جهانی شمشیربازی در پایان مسابقات سابر گرندپری سئول، جدیدترین رنکینگ شمشیربازان جهان را اعلام کرد که علی پاکدامن کاپیتان تیم ملی سابر ایران با ایستادن در رده سوم رنکینگ، امیدها را برای کسب مدال در بازی‌های المپیک پاریس افزایش داد.

پاکدامن در رنکینگ جدید فدراسیون جهانی شمشیربازی موفق شد برای نخستین‌بار در جایگاه سوم قرار بگیرد تا شمشیربازی ایران یک روز تاریخی را تجربه کند.

رنکینگ شمشیربازان ایران بعد از پایان رقابت‌های جایزه بزرگ سئول به این شرح است:

۱- ساندرو بازادزه از گرجستان (۱) - جایگاه قبلی خود را حفظ کرده است

۲- السیسی از مصر (۳) - یک پله صعود

۳- علی پاکدامن از ایران (۴) - یک پله صعود

۴- آرون ژیلاگی از مجارستان (۲) - ۲ پله سقوط

همچنین وضعیت سایر نمایندگان ایران به این شرح است:

۲۷- محمد رهبری (۲۸) - یک پله صعود

۶۵- محمد فتوحی (۶۹) - ۴ پله صعود

۸۸- فرزاد باهر - تغییری در جایگاه این سابریست کشورمان صورت نگرفت.

سابریست‌های کشورمان بعد از این مسابقات از سئول راهی فرانسه می‌شوند تا کمپ آماده‌سازی خود را در این کشور ادامه دهند.

دیگر خبرها

  • پخش زنده بازی‌های فوتبال امروز سه‌شنبه ۱۸‌ اردیبهشت از تلویزیون + سایت آنتن و آپارات
  • بازی دوستانه تیم فوتبال جوانان با هوادار تهران
  • کاپیتان ایران در رده سوم رنکینگ جهانی شمشیربازی
  • امباپه خیال هواداران تیمش را راحت کرد
  • بررسی سیمای مدعیان صعود و کاندیداهای سقوط لیگ دسته اول
  • پخش زنده بازی‌های فوتبال امروز دوشنبه ۱۷‌ اردیبهشت از تلویزیون + سایت آنتن و آپارات
  • بلیط فروشی بازی پرسپولیس و نساجی آغاز شد + لینک سایت خرید بلیط footballeticket.ir
  • گروه‌بندی فوتبال المپیک مشخص شد/ امباپه و مسی در پاریس؟
  • پخش زنده بازی‌های فوتبال امروز یکشنبه ۱۶‌ اردیبهشت از تلویزیون + سایت آنتن و آپارات
  • شادی هواداران ایپسویچ تاون برای صعود به لیگ برتر انگلیس پس از ۲۲ سال + فیلم