Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارسینه»
2024-05-06@20:40:11 GMT

کی‌روش: مقابل عراق حاکم بر میدان بودیم

تاریخ انتشار: ۲۶ دی ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۴۰۴۹۰۳

کی‌روش: مقابل عراق حاکم بر میدان بودیم

کارلوس کی‌روش بعد از تساوی بدون گل ایران و عراق در جام ملت‌های آسیا گفت: خود من بعد از این بازی خسته هستم و این نشان دهنده این است که بازی سختی را پشت سر گذاشتیم. هواداران تیم ملی ایران و عراق از این بازی قطعا لذت برده‌اند.

سرمربی تیم ملی ایران افزود: ما حاکم میدان بودیم و دو موقعیت داشتیم که از هیچ‌کدام استفاده نکردیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در نیمه دوم استراتژی ایران تغییر کرد و تلاش کردیم روی ضد حمله‌ها به گل برسیم و به عراق اجازه دهیم که کارش را انجام دهد. به این ترتیب بازی بین ما و عراق تقسیم شد و هر تیم یک موقعیت داشتند. بازی امروز از نظر روحیه و تعهد بازی خوبی بود.

او اضافه کرد: تیم ما به استراحت نیاز دارد و از نظر روحی باید خودمان را برای بازی‌های بعدی آماده کنیم. جام ملت‌ها از این‌جا به بعد شروع خواهد شد چرا که از این پس، همه چیز برای برنده و هیچ‌چیز برای بازنده خواهد بود؛ بنابراین باید با نگاهی دقیق و تمرکز بالا بازی‌ها را پشت سر بگذاریم.

کی‌روش در ادامه با تقدیر از تیم داوری خاطرنشان کرد: امروز شاهد حضور سه تیم خوب در زمین بودیم. ایران، عراق و تیم فوق‌العاده داوری. داور بازی، باتجربه بود و تصمیم‌های خوبی در بازی گرفت. ما سه هدف داشتیم. هدف نخست، صعود و هدف دوم، صدرنشینی بود. در هدف سوم هم به دنبال استفاده از تمام بازیکنانی بودیم که آمادگی بازی را دارند، بودیم. ما امروز پنج تغییر نسبت به بازی‌های گذشته داشتیم. بازیکنان نیز ثابت کردند که آماده حضور در زمین هستند.

او در پاسخ به این پرسش که آیا سورپرایز جدیدی در ترکیب تیمش در ادامه تورنمنت رخ می‌دهد یا نه، توضیح داد: ما بیست و سه بازیکن داریم که همه آن‌ها آماده حضور در زمین هستند. ما نیز بازی به بازی با توجه به استراتژی و تاکتیک مورد نیاز، تغییرات لازم را انجام می‌دهیم.

کی‌روش تاکید کرد: همه بازیکنانم ثابت کردند که آمادگی لازم را دارند و زمانی که لازم بود فوتبال روانی نشان دهند، فوتبالشان را بازی کردند و در دقایقی که بازی احساسی و پرفشار شده بود، نشان دادند شخصیت بالا و شخصیت فرهیخته‌ای دارند. همچنین آن‌ها نشان دادند هر تصمیمی که نیاز باشد در زمین می‌گیرند؛ حتی اگر لازم باشد در زمین آواز بخوانند این کار را انجام می‌دهند.

ادامه دارد...

منبع: پارسینه

کلیدواژه: کارلوس کی روش تیم ملی فوتبال ایران جام ملتها جام ملتهای 2019

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۰۴۹۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مهربان: جعفرپور هدف بزرگی دارد

به گزارش “ورزش سه”، شهرام مهربان دروازه بان اسبق لیگ برتری که اکنون به عنوان مربی گلرها در شمس آذر کار‌ را دنبال می‌کند، درباره پیروزی روحیه بخش هفته گذشته این تیم مقابل پیکان گفت: یک برد روحیه بخش برای همگی ما بود. متاسفانه در این بازی هواداران‌مان کنارمان نبودند و این موضوع کار‌ را سخت کرده بود. اتفاقی شیرینی بود که با گل ثانیه‌های پایانی به برد رسیدیم.

وی ادامه داد: در دیداری که مستحق کسب امتیاز بودیم در آزادی و برابر استقلال پرمهره شکست خورده بودیم و باید در این بازی جبران می‌کردیم. سه امتیاز این بازی همچنان تیم را امیدوار به اتفاق خوبی در پایان فصل کرد.

مهربان درباره عملکرد جعفرپور در این فصل گفت: قطعا او‌ سورپرایز این فصل بود. یکی گلر جسور‌ که توانست به خوبی از فرصت شکل گرفته بهره  ببرد و توانایی خود را به رخ بکشد. ما دو دروازه‌بان قابل اعتماد دیگر هم داریم و شرایط از این جهت برای تیم ما خوب است.

مربی گلرهای شمس آذر در ادامه گفت: جعفرپور تا به اینجا هشت کلین شیت داشته و در رقابت با گلرهای صاحبنامی قرار دارد. خوبی او این است که دچار غرور نمی‌شود و هدف بزرگی را در ذهن دارد و مطمئنیم در کنار بازیکنان باتجربه تیم و حمایت آنها قادر خواهد بود به آمار خوبی نیز دست یابد.

مهربان در پایان درباره بازی مقابل گل گهر گفت: بازی سختی خواهد بود. حریف از نفرات تهاجمی خوبی برخوردار‌ است و در تمامی خطوط بازیکنان ستاره و تاثیرگذار در اختیار دارد. تیم ما همواره برابر تیم‌های مدعی عملکرد خوبی داشته و در بازی رفت نیز با تدابیر کادرفنی و آقای دقیقی مستحق  برد بودیم که متاسفانه به تساوی رسیدیم. امیدواریم یک بازی خوب دیگر از تیم شاهد باشیم و به برتری برسیم.

دیگر خبرها

  • نتیجه تساوی عادلانه بود/ بازیکنان تیم ما در نیمه‌های دوم انگیزه زیادی دارند
  • برگزاری باشکوه کنگره اربعین سال ۱۴۰۳ اولویت ایران و عراق است
  • تمهیدات لازم برای حل و فصل مشکلات مرزهای ایران و عراق در اربعین
  • دروسی: مقابل یووه خوب بازی کردیم/ مصدومیت دیبالا جدی نیست
  • آلگری: بعد شکست مقابل اودینزه فرو پاشیدیم/ در خطر شکست بودیم
  • انگیزه‌های خاص ستاره جوان آلومینیوم!
  • ترکیب احتمالی پرسپولیس مقابل نساجی
  • سرنوشت‌سازترین لحظه فصل رئال از دید آنچلوتی
  • مهربان: جعفرپور هدف بزرگی دارد
  • مامور سپاهان برای از کار انداختن سروش (عکس)