Web Analytics Made Easy - Statcounter

نوشهر- ایرنا- مدیرکل راه و شهرسازی مازندران از اختصاص حدود 150 میلیارد ریال اعتبار ملی برای تعریض و بهسازی مسیر 10 کیلومتری آمل به چمستان نور به آمل خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، سیدمحمد نظری عصر چهارشنبه در نشستی با مسئولان شهرستان در نور، افزود: این میزان اعتبار برای تعریض، بهسازی، تکمیل گوشواره های پل ها و پنج پل در حال ساخت هزینه می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با بیان اینکه مسیر بقیه میسر 43 کیلومتری آمل به چمستان مشکل خاصی ندارد، گفت: تا پایان امسال تمامی گلوگاههای این مسیر به بهره برداری می رسد.
مدیرکل راه و شهرسازی مازندران افزود: بر اساس برنامه ریزی تمامی این مسیر نیز تا پایان شهریور سال آینده با تکمیل پنج پل بزرگ به صورت چهار خطه به بهره برداری می رسد.
نظری اعتبار امسال استان را 200 میلیارد ریال اعلام کرد و گفت: با توجه حجم خدمات نیازمند پنج برابری اعتبار برای استان هستیم.
وی خواستار تامین اعتبار ملی برای پروژه های راه استان شد و افزود: مازندران با 10 هزار و 400 کیلومتر مسیر اصلی و 2 هزار و 700 کیلومتر به صورت بزرگراه ، 10 درصد از تردد و ترافیک کشور را به خود اختصاص می دهد و بیشتر از سه برابر سایر استان ها خدمات جاده های ارائه می کند.
مدیرکل راه و شهرسازی مازندران گفت: بر اساس برنامه ریزی انجام شده برای ایمنی مسافران و گردشگران در ایام نوروز به دنبال ایمن کردن نقاط گلوگاهی هستیم.
نظری همچنین در خصوص تعریض مرزن آباد به دزدبن در جاده چالوس گفت: هم اکنون سه اکیپ مختلف مشغول تعریض مسیر مزرن اباد به دزدبن در جاده چالوس هستند تا مشکل یکطرفه شده این مسیر در نوروز امسال برطرف شود.
عملیات اجرایی طرح چهارخطه شدن جاده چالوس (کندوان) به طول حدود 20 کیلومتر با هدف رفع مشکل ساکنان این منطقه در زمان یکطرف شدن آن، با پیش بینی حدود 80 میلیارد تومان در ماه گذشته آغاز شده بود که از این میزان اعتبار حدود 15 میلیارد تومان آن ماه جاری ابلاغ و در اختیار پیمانکار مربوط قرار گرفته است.
وی همچنین به اشاره به پروژه های راههای مازندران افزود: در حال حاضر در راههای اصلی 39 پروژه با 215 کیلومتر و راههای روستایی 118 پروژه که بالغ بر 470 کیلومتر است در حال انجام است که 40 درصد از این تعداد تا پایان امسال به بهره برداری خواهد رسید.
مدیرکل راه و شهرسازی مازندران با اشاره به جذب سرمایه گذار خصوصی در ایجاد آزاد راههای استان اشاره کرد و گفت: آزاد راه چالوس به رامسر به طول 54 کیلومتر و برآورد 800 میلیارد تومان در مرحله پایانی طرح مطالعاتی است که پس از مشخص شدن سرمایه گذار عملیات اجرایی ان آغاز شود.
فرماندار نور هم در این جلسه گفت: تعریض و بهسازی جاده چمستان به آمل با توجه به خطراتی که تاکنون موجب از دست رفتن جان انسان های زیادی شده است ضروری بود.
علی شادمان همچنین خواستار تعیین تلکیف هرچه زودتر برای پیمانکار آسفالت روستاهای پس پرس، نشو، کپ علیا و کالج در بخش مرکزی شهرستان نور شد.
1295/ 1602/1654

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اقتصاد چمستان آمل نوشهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۰۵۱۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دو بانده شدن ۲ جاده دو طرفه در شهرستان نجف آباد

تین نیوز

 رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان نجف آباد گفت: دو بانده شدن محور های سه راهی مهردشت به حسین آباد و دهق گلپایگان در اولویت طرح های راهسازی شهرستان نجف آباد است.

به گزارش تین نیوز به نقل از وزارت راه و شهرسازی، مرتضی فولادی رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان نجف آباد اظهار کرد: با توجه به پرحادثه بودن جاده های دو طرفه و با هدف کاهش تصادفات اجرای باند دوم محورهای سه راهی مهردشت حسین آباد و دهق گلپایگان در اولویت طرح های راهسازی شهرستان نجف آباد است.  

فولادی افزود: قطعه اول دو بانده شدن محور سه راهی مهردشت به حسین آباد به طول هشت کیلومتر با مشارکت خیران در حال احداث است.  

وی گفت: از ویژگی های شاخص این محور مشارکت خیرین در اجرای آن است بر این اساس پل های ۵ کیلومتر دوم از قطعه اول در تعهد خیر شهر دهق قرار دارد.  

وی، طول جاده سه راهی مهردشت به حسین آباد را ۳۳ کیلومتر اعلام و اضافه کرد: ۲۰ کیلومتر محور در حوزه استحفاظی شهرستان نجف آباد و بقیه در حوزه استحفاظی شهرستان تیران و کرون است.  

فولادی بیان کرد: دوبانده و چهارخطه شدن این محور در حوزه نجف آباد در دو قطعه برنامه ریزی شده است.  

وی ادامه داد: دو بانده شدن (چهار خطه شدن) محور دهق گلپایگان نیز در اولویت طرح های راهسازی این شهرستان قرار دارد.  

رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان نجف آباد با اشاره به مطالعه باند دوم محور دهق به گلپایگان خاطرنشان کرد: در راستای اجرای این محور مراحل اخذ مجوز ماده ۲۳ انجام شده است.  

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

دیگر خبرها

  • اختصاص ۱۰ همت برای پرداخت فوق‌العاده خاص کادر درمان
  • آغاز عملیات تکمیلی ۴ خطه شدن محور خروجی دره شهر به طول ۱۱‌.۵ کیلومتر
  • سه قطعه از محورهای شریانی هرمزگان بسته می شود
  • آسفالت ۶۰ کیلومتر از محور روستای جوزستان به معدن
  • ۶۵ درصد از راه‌های روستایی طارم آسفالت شده است
  • خرید ماشین‌آلات برای شهرداری‌، نیازمند تخصیص اعتبار است
  • ۹۶ درصد از راه‌های روستایی شهرستان طارم آسفالت شده است
  • ۳۰ کیلومتراز محور ترانزیتی خوی به رازی آماده بهره برداری شد
  • ۴۰هزار کیلومتر راه آسفالته کشور خرابی سنگین دارد
  • دو بانده شدن ۲ جاده دو طرفه در شهرستان نجف آباد