Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایلنا، طارمی در خصوص دیدار با عراق گفت: بازی زیاد باکیفیت و آنطور که انتظار داشتیم نبود. ما برنامه مان این بود که بازی را کنترل کنیم و به این شکل هم پیش رفت.

وی ادامه داد: ما برنامه داشتیم که بازی را کنترل کنیم و البته از فرصت سود ببریم اما مهم صعود تیم بود که به آن دست یافتیم.

طارمی درباره حریف بعدی تیم ملی گفت: مهم نیست که برابر چه تیمی قرار گیریم و ما تمرکزمان روی عملکرد تیم خودمان است و امیدواریم با ادامه این روند به راه مان ادامه دهیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مهاجم تیم ملی در پاسخ به این سوال که آیا در جدال با عراق به دنبال تساوی بودند گفت: ما نمی خواستیم بازی را احساسی کنیم و به دنبال این بودیم تا در صورتی که فرصت به دست بیاوریم به نتیجه برسیم. مهم نیست در چهار سال قبل چه اتفاقی افتاده و ما به اکنون و حال مان فکر می کنیم.

وی درباره اتفاقات روی نیمکت و درگیری لفظی مربیان گفت: آنها آمده بودند تا بازی را احساسی کنند. ما از قبل برنامه داشتیم که کنترل کنیم و وارد حاشیه نشویم. به جز یک درگیری در نیمه اول ما درگیر این حواشی نشدیم.

طارمی از انگیزه های خود برای گلزنی و اینکه اگر بازیکن ثابت بود چه عملکردی داشت، گفت: هر مهاجمی که به زمین می آید به دنبال این است که گل بزند. من که از ابتدا در زمین نبودم اما در همان دقایق به دنبال گلزنی بودم.

وی درباره اینکه اگر بار دیگر برابر عراق قرار گیرند چه تدبیری را دنبال خواهند کرد، گفت: صد درصد اگر در مراحل نیمه نهایی یا دیگر مرحله قرار گیریم مطمئنا شرایط فرق می کند و ما بیشتر فشار می آوردیم. در همان نیمه اول ما بعد از کمی فشار آنها را به عقب برگرداندیم. ما اینطور نمی‌ماندیم که آنها پاس بدهند و فشار بیاورند. بازی به بازی فرق می کند و نمی شود در هر بازی یک شکل بازی کرد و ان شاالله اگر در بازی بعدی به تور ما بخورند، تلافی چهار سال قبل را هم در می‌آوریم.

منبع: ایلنا

کلیدواژه: تیم ملی ایران مهدی طارمی جام ملت ها آسیا 2019 تیم عراق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۰۵۲۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کولاک یک‌ نیمه‌ای لیونل مسی برابر نیویورک ردبولز؛ تاثیر مستقیم روی ۶ گل!

مسی عملکردی باورنکردنی برابر نیویورک ردبولز داشت 

طرفداری | بامداد امروز و در دیداری از هفته دوازدهم رقابت‌های MLS فصل ۲۰۲۴، اینتر میامی در خانه با نتیجه پرگل ۲-۶، نیویورک ردبولز را در هم شکست. لیونل مسی با ثبت آمار خیره‌کننده‌ ۱ گل و ۵ پاس گل، ستاره میدان بود و نقش پررنگی در پیروزی بزرگ تیمش ایفا کرد؛ لوییس سوارز نیز با 3 گل و ۱ پاس گل عملکرد بسیار درخشانی داشت. 

اینتر میامی ۶-۲ نیویورک ردبولز؛ نمایشی ماورایی از فوق ستاره‌های MLS نمایش استثنایی مسی

نکته جالب توجه این‌جاست که لیونل مسی آمار درخشانش را در تنها یک نیمه به ثبت رساند. نیویورک ردبولز بازی را بهتر شروع کرد و در دقیقه ۳۰ به گل رسید. نیمه اول با همین نتیجه پایان یافت و شاگردان تاتا مارتینو بازنده به رختکن رفتند. در نیمه دوم اما ورق به طور کامل برگشت؛ روی پاس گل مسی در دقیقه ۴۸، ماتیاس روهاس گل تساوی را به ثمر رساند و ستاره آرژانتینی خودش در دقیقه 50 اینتر میامی را پیش انداخت. مسی تا دقیقه ۸۱، ۴ پاس گل دیگر برای روهاس و لوییس سوارز (روهاس ۱ گل، سوارز ۳ گل) فراهم کرد تا شب به یاد ماندنی‌ای را برای تیمش رقم زده باشد.

رکوردهای لیونل مسی در این بازی اولین بازیکن تاریخ MLS با ثبت ۵ پاس گل در یک بازی اولین بازیکن تاریخ MLS با اثرگذاری روی ۶ گل در یک بازی آمار لیونل مسی در فصل جاری  12 گل و ۱۱ پاس گل در ۱۱ بازی! لیونل مسی و لوییس سوارز

 

از دست ندهید ????????????????????????

رضا عنایتی: دیگر مهاجمی مثل من پیدا نمی‌شود واکنش به گل شهاب زاهدی: پله هم نمی‌توانست این گل را بزند! سرمربی اینتر: طارمی بازیکن بزرگی است و از داشتنش خوشحالیم اضافه شدن کارلو آنچلوتی به حلقه شادی بازیکنان رئال مادرید / فیلم

دیگر خبرها

  • برتری سپاهان برابر استقلال خوزستان در نیمه اول
  • نکونام به دنبال طلسم شکنی مقابل ذوب آهن
  • نگاهی آماری به بازی‌های استقلال و ذوب آهن؛ نکونام به دنبال اولین پیروزی
  • جریمه سنگین ویسی در آستانه بازی با تراکتور؛ مدیرعامل باشگاه: حقمان را پس می‌گیریم
  • آتش‌بازی طارمی: من هنوز زنده‌ام
  • کولاک یک‌ نیمه‌ای لیونل مسی برابر نیویورک ردبولز؛ تاثیر مستقیم روی ۶ گل!
  • رافت: خیلی ها دوست دارند تمرکز پرسپولیس بهم بخورد/ سرخپوشان نباید برابر نساجی اسیر حواشی شوند
  • برتری پورتو برابر چاوز/ مهدی طارمی «دراگائو» را به وجد آورد
  • آتش‌بازی طارمی: من هنوز زنده‌ام!
  • عکس| مهدی طارمی مرد شماره یک بازی با چاوس