Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-26@09:11:41 GMT

قدوس: سوت های زیاد داور بازی را از جریان انداخت

تاریخ انتشار: ۲۶ دی ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۴۰۵۲۵۵

قدوس: سوت های زیاد داور بازی را از جریان انداخت

دوبی- ایرنا- لژیونر تیم ملی فوتبال ایران پس از قطعی شدن صعود این تیم به عنوان تیم نخست گروه چهارم به مرحله حذفی جام ملت های آسیا، گفت: سوت های زیاد داور، موجب کند شدن جریان بازی شد.

به گزارش چهارشنبه شب خبرنگار اعزامی ایرنا، تیم ملی ایران پس از کسب تساوی بدون گل مقابل عراق در سومین بازی مرحله گروهی خود در جام ملت های 2019 آسیا، موفق شد با 7 امتیاز و تفاضل گل بهتر نسبت به عراق به عنوان تیم نخست به مرحله حذفی صعود کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


«سامان قدوس» بازیکن ایرانی باشگاه آمیان فرانسه در پایان این مسابقه، اظهار داشت: سوت های زیاد داور بازی را از جریان انداخت، اما ما تمام تلاش خود را برای ارائه بازی قابل قبول به کار بستیم.
وی ادامه داد: خوشبختانه جو ورزشگاه بسیار مثبت بود و این مساله به زیبا شدن مسابقه کمک کرد.
بازیکن تیم ملی فوتبال ایران گفت: هواداران ایرانی بسیار زیادی در ورزشگاه حضور داشتند و امیدوارم توانسته باشیم با ارائه یک بازی هجومی، آنها را خوشحال کنیم.
وی با اشاره به محبوبیت خود میان هواداران ایرانی اظهار داشت: تصور نمی کردم با این سرعت میان هواداران محبوب شویم و مطمئن باشید تلاش خواهم کرد تا بهترین بازی های خود را برای مردم ایران انجام دهم.
قدوس در خصوص شانس ایران برای قهرمانی در جام ملت های آسیا تصریح کرد: هنوز برای فکر کردن به این مسابقه و برگزاری جشن قهرمانی زود است.
بازیکن تیم فوتبال آمیان فرانسه در خصوص غیبت خود در دیدار مقابل پاری سن ژرمن اظهار داشت: مهم نیست و در حال حاضر خوشحالم که برای ایران به میدان می روم و امیدوارم در نهایت بتوانیم قهرمان شویم.
ورزشی **9029**3991**9118**

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ورزش فوتبال جام ملت هاي آسيا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۰۵۲۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرسپولیس-آلومینیوم با یک داور تکراری

داور 31 ساله تهرانی که متولد 8 آذر 1371 است و مدرک کارشناسی ارشد تربیت بدنی دارد. نام او از سال 2020 وارد لیست بین‌المللی داوران شد.

این، اولین قضاوت عرب‌براقی در جام حذفی این فصل است. او در لیگ برتر این فصل، 2 بازی پرسپولیس (برد یک صفر بیرون از خانه برابر تراکتور و تساوی 2 بر 2 بیرون از خانه برابر استقلال خوزستان) را سوت زده ولی قضاوتی برای آلومینیوم نداشته است.

این برای پنجمین بار است که عرب‌براقی در جام حذفی قضاوت می‌کند. در 4 بازی قبلی، 13 کارت زرد از جیب او خارج شده و یک پنالتی هم اعلام شده است. 

عرب‌براقی 9 بازی پرسپولیس در همه رقابت‌ها را سوت زده و قرمزها با او، 6 برد و 3 مساوی دارند و هرگز شکست نخورده‌اند به علاوه 10 اخطار و 2 اعلام پنالتی که هر دو هم گل شده است. تمامی این 9 بازی در لیگ برتر بوده است.

عرب‌براقی سابقه سوت زدن 6 بازی آلومینیوم را هم دارد: 4 بازی در لیگ برتر و 2 بازی در جام آزادگان. یک برد، 3 مساوی و 2 باخت برای نماینده اراک در این بازی‌ها ثبت شده به علاوه 4 کارت زرد و یک خطای پنالتی. 

این برای سومین بار است که عرب‌براقی، رویارویی پرسپولیس و آلومینیوم را قضاوت می‌کند. هر 2 دیدار قبلی را پرسپولیس با کلین‌شیت برده است؛ 2 صفر در ورزشگاه آزادی و در دور برگشت لیگ بیستم با گلهای مغانلو روی پاس ترابی و ترابی روی پاس مغانلو و یک صفر در دور رفت لیگ 22 در اراک با تک گل میلاد سرلک روی پاس ترابی.

آلومینیوم در اراک با قضاوت عرب‌براقی، یک برد، یک مساوی و یک باخت دارد. پرسپولیس هم بیرون از خانه با سوت این داور، 4 برد و 2 مساوی کسب کرده است.

 

منبع:فوتبالی 

دیگر خبرها

  • قطعنامه ضد ایرانی پارلمان اروپا / تاکید بر تحریم های بیشتر ایران
  • کسب جام در اولین سال حضور بازیکن ایرانی در قطر
  • پرسپولیس-آلومینیوم با یک داور تکراری
  • حسن زاده: هدف‌ بزرگ‌تری از صعود به جام جهانی داریم
  • طارمی خوش به حالش شد! | ستاره ایرانی زیر نظر استاد احیا
  • خاطره جالب خسرو حیدری از دی‌ماریا
  • قوانین باید برای اخراج ستاره چلسی عوض شود
  • خشم عربستانی ها از اقدام بازیکن ایرانی + عکس | واکنش تند بعد از شکست تیم محبوب
  • جوان‌ترین بازیکن تیم ملی: قرقیزستان با برزیل فرقی ندارد
  • حذف الهلال با گران‌ترین تیم تاریخ! العین رفت فینال