Web Analytics Made Easy - Statcounter

یزد - ایرنا - مدیرکل اشتغال و حرفه آموزی سازمان زندان های کشور در بازدید از زندان های یزد گفت: زندان های این استان در بحث حرفه آموزی حرف اول را در کشور می زند و جزء استان های برتر محسوب می شود.

به گزارش شامگاه چهارشنبه روابط عمومی اداره کل زندان های یزد، احمد راهرو خواجه در جریان بازدید از زندان ها افزود: در سال های اخیر تحول عظیمی در اشتغال و حرفه آموزی زندان های این استان انجام شده و سرعت پیشرفت اقدام ها بسیار خوب است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی ادامه داد: کارگاه حرفه آموزی در زندان مرکزی و ندامتگاه های یزد وضعیت بسیار مناسبی دارند و از حدنصاب های تعریف شده از سوی سازمان زندان ها، پیشگام و جلوتر است.
این مسئول خاطر نشان کرد: در بحث اشتغال به کار، زندان های یزد تعامل خوبی با بخش خصوصی و برخی دستگاه های اجرایی داشته و بیش از 500 نفر از مددجویان با فعالیت در کارگاه های اشتغال، ماهیانه حقوق دریافت می کنند.
راهرو خواجه افزود: زندان های این استان در سایر زمینه ها، رتبه های برتر کشور را بدست آورده و این نشان دهنده پویایی و فعالیت های صحیح اصلاحی و تربیتی است که امیدواریم این روند ادامه داشته باشد.
مدیرکل اشتغال و حرفه آموزی سازمان زندان های کشور تصریح کرد: تحصیلات، شغل و درآمد سه مولفه لازم برای زندگی خوب است و مسئولان همواره تلاش می کنند تا زمینه های ایجاد این موارد را برای زندانیان مهیا کنند تا مددجویان سالم و سلامت به آغوش خانواده بازگشته و زندگی سعادتمندانه ای داشته باشند.
راهرو خواجه از مددجویان خواست قدردان فرصت های بوجود آمده در زندان برای اصلاح و تربیت باشند و داوطلبانه در دوره های حرفه آموزی شرکت کنند تا بعد از آزادی با شغلی آبرومند در کنار خانواده معاش خوبی داشته باشند.
وی گفت: باید تلاش شود تا دستمزد ماهیانه مددجویان در زمان مقرر و طبق برنامه مشخص شده در قوانین و مقررات سازمانی به آنها پرداخت شود.
در ادامه این مسئول از کارگاه اشتغال و حرفه آموزی زندان مرکزی، بنیادتعاون زندانیان، کانون اصلاح و تربیت، زندان شماره 2 یزد و زندان اردکان بازدید و نقاط ضعف و قوت را مورد ارزیابی قرار داد.
استان یزد با یک میلیون و 138 هزار نفر جمعیت چهار هزار زندانی دارد.
7536/ 6197

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اجتماعي زندان حرفه آموزي استان يزد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۰۵۲۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معرفی تیمهای برتر اولین استارت آپ دانش آموزی هنرستان های دخترانه گلستان

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز گلستان تیم هنرستان بهاران گنبدکاووس و تیم های هنرستان های بعثت ۱ و ۲ گرگان به ترتیب عنوان نخست این رقابتها را کسب کردند.

محمدتقی قلی نژاد معاون آموزشی اداره کل آموزش و پرورش گلستان در اولین استارت آپ ویکند دانش آموزی هنرستان های دخترانه گلستان (گام) به میزبانی هنرستان کشاورزی شهید رجایی گنبدکاووس گفت : پاییز پارسال مرحله اول این رویداد علمی با ۵٠٠ ایده دانش آموزی دو بخش شرق و غرب گلستان برگزار شد.

وی با بیان اینکه در این مرحله ۱۴ تیم از ۱۳ هنرستان استان با ۱۵٠ هنرجو رقابت کردند گفت :  بیشتر ایده های دانش آموزان در بخش کسب و کار است تا در آینده این ایده ها به محصول و اشتغال تبدیل شود.

 مسابقات استارت آپ ویکند دانش آموزی هنرستان های پسرانه استان گلستان نیز دو هفته آینده به میزبانی هنرستان کشاورزی شهید رجایی گنبدکاووس برگزار خواهد  شد.

دیگر خبرها

  • ارائه بیش ۲۰ میلیون نفرساعت آموزش مهارتی در خوزستان
  • بررسی مشکلات مددجویان زندان سپیدار اهواز در دیدار با رئیس توسعه حل اختلاف خوزستان
  • بازدید رئیس حوزه قضایی شهرستان رابر از زندان بافت
  • ۷ درصد رتبه‌های برتر کنکور از مددجویان کمیته امداد هستند
  • توسعه‌یافتگی در جامعه با اتصال دانشگاه و صنعت محقق می‌شود
  • توانمندسازی مددجویان، مانعی در برابر تولید فقر است
  • رسالت فنی‌وحرفه‌ای، ترویج مهارت‌آموزی است
  • مهارت‌آموزی در دسترس‌تر از همیشه در سیستان و بلوچستان
  • معرفی تیم‌های برتر اولین استارت آپ دانش آموزی هنرستان‌های دخترانه گلستان
  • معرفی تیمهای برتر اولین استارت آپ دانش آموزی هنرستان های دخترانه گلستان