Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا حجت الاسلام سید محمدباقر عبادی روز چهارشنبه در جمع کارکنان هنگ مرزی گزیک در شهرستان درمیان افزود: دشمنان از استقلال و عزت ما خشمناک هستند و هر کاری می کنند تا به این انقلاب ضربه بزنند.
وی گفت: شرایط امروز کشور بسیار سخت است و تورم نیز بالاست که این موضوع ناشی از تحریم های گسترده غرب و آمریکا و البته عدم مدیریت درست برخی مسئولان است که با مقاومت و پیروی از فرمایشات رهبر معظم انقلاب در زمینه اقتصاد مقاومتی می توان از این پیچ سخت تاریخی به سلامت عبور کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


نماینده مردم بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه در آستانه 40 سالگی انقلاب اسلامی باید روح امید در مقابل هجمه های بی شمار دشمنان در جامعه ترویج شود، اضافه کرد: هیچ مشکل بدون راه حل و راهکار در کشور وجود ندارد و القای ناکارآمدی نظام اقدامی از سوی دشمنان است.
وی گفت: با وجود همه فشارهای خارجی ملت ایران در عرصه های مختلف دستاوردهای بزرگی داشته است به گونه ای که دنیا را با پیشرفت های خود در حوزه های مختلف از جمله صنایع بزرگ و دفاعی متحیر کرده ایم.
عبادی افزود: آمریکا و استکبار جهانی با تلاش گسترده داعش را به وجود آوردند و سعی کردند آن را در منطقه نگه دارند و دشمن تلاش داشت تا به وسلیه داعش شیعه و سنی را به جان یکدیگر بیاندازد که به لطف خدا زودتر از آنچه فکرش را بکنند، داعش نابود شد.
وی بیان کرد: امنیت امروز که در جامعه وجود دارد نتیجه از خودگذشتگی و تلاش مرزبانان و مرزداران است که باید بیش از گذشته مورد توجه قرار گیرند.
نماینده مردم بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس شورای اسلامی گفت: باید با حل مشکلات روستائیان زمینه ماندگاری آنان را برای تثبیت امنیت مرزها فراهم کنیم.
وی به کشف اختلاس ها اشاره کرد و گفت: دیوان محاسبات یک دستگاه نظارتی بسیار قوی است و بسیاری از اشکالات دستگاه های اجرایی توسط همین دستگاه کشف می شود اما مجلس علاوه بر دیوان محاسبات می تواند از طریق تحقیق و تفحص بر موضوعاتی که شک می کند تیم هایی تشکیل دهد و نظارت داشته باشد، همین اقدامی که در رابطه با صندوق فرهنگیان صورت گرفت.
شهر اسدیه مرکز شهرستان مرزی درمیان در 105 کیلومتری شرق بیرجند است.
7556*3028
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: جام ملت های آسیا منع به کارگیری بازنشستگان بودجه 98 جلیقه زردها اقتصاد مقاومتی تورم دستگاه های اجرایی مجلس شورای اسلامی مشکلات اقتصادی جام ملت های آسیا منع به کارگیری بازنشستگان بودجه 98 جلیقه زردها امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۰۵۳۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جلسه رفع موانع تولید استان در واگن های زرند

جلسه رفع موانع تولید استان کرمان با حضورمعاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار و تیم اقتصادی استان با موضوع رفع مشکلات کارخانه واگن‌سازی زرند در محل این کارخانه برگزار شد.
امیر حسن زاده در جمع کارکنان کارخانه گفت: مجموعه‌های تولیدی در استان کرمان برای ما مهم است، بنابراین کارگروه رفع موانع تولید را در کارخانه واگن‌سازی زرند برگزار کردیم تا فضا را به‌شکل میدانی ببینیم و به رفع مشکلات کمک کنیم.

وی افزود: هم‌اکنون فاصله ای که بین عملکرد و فعالیت واگن سازی زرند با دیگر صنایع استان داشتیم کمترشده و با استقرار تعدادی از مدیران واگن‌سازی در استان کرمان که در تهران فعال بودتد، شاهد نزدیک‌تر شدن این مجموعه به فعالیت صنعتی هستیم.

حسن زاده بیان کرد: وقتی تشکیلات یک مجموعه صنعتی مرتبط با کرمان در تهران باشد دیگر در کرمان استان دیده نمی‌شود، زیرا وقتی کاری در کف کارخانه است باید مدیران هم در استان باشند تا امورات پیشرفت داشته باشد. 

معاون استاندار کرمان اظهار کرد: نیاز به خرید واگن در استان وجود دارد اما هنوز فرهنگ خرید واگن از تولیدات داخلی استان جا نیفتاده است.

 

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان کرمان

دیگر خبرها

  • ترکیب جمعیتی از چالش های البرز است/ تردد نیروی کار استان به تهران
  • روبن آموریم: در اسپورتینگ لیسبون می‌مانم؛ می‌خواهیم برای کسب سومین قهرمانی تلاش کنیم
  • مهم‌ترین اولویت مجلس آینده از نگاه لاهوتی
  • مسائل فرهنگی و اجتماعی در کف خیابان قابل حل نیست
  • جلسه رفع موانع تولید استان در واگن های زرند
  • نکونام: می دانیم کجای کار هستیم و چه می خواهیم
  • نکونام: می‌دانیم کجای کار هستیم و چه چیزی می‌خواهیم
  • پخش دور دوم مناظرات انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی حوزه انتخابیه بیرجند، درمیان و خوسف
  • بیداری فرهیختگان در غرب
  • (ویدئو) تلاش ناموفق دختر آمریکایی برای عبور از آب‌گرفتگی با خودرو