Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون وزیر امور خارجه ایران طی پیامی در توئیتر درباره سومین سالگرد اجرای توافق برجام نوشت که توافق هسته‌ای نشان داد که آمریکا چقدر غیرقابل اطمینان است.

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، "سیدعباس عراقچی" معاون سیاسی وزیر امور خارجه ایران در صفحه توئیترش نوشت: «امروز سومین سالگرد اجرای توافق هسته ای ایران (برجام) است و نشان داد که چقدر آمریکا غیرقابل اطمینان و غیرقابل اتکا است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

یک رئیس جمهور امضا می کند، رئیس جمهور بعدی از آن خارج می شود! سپاس آقای ترامپ به خاطر نشان دادن این ویژگی. شرم‌آور است!»

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: عراقچی برجام آمریکا ترامپ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۰۶۰۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیام نتانیاهو به آمریکا: نمی‌توانیم به کسانی که به ما وعده می‌دهند اطمینان کنیم

«بنیامین نتانیاهو» نخست وزیر رژیم صهیونیستی در پیامی به آمریکا گفت نمی‌توانیم به کسانی که به ما وعده می‌دهند اطمینان کنیم.

به گزارش فارس، وی در ادامه پیامش با اشاره به هولوکوسات گفت: «درس نخستی که یاد گرفتیم آن است که اگر از خود حمایت نکنیم هرگز کسی از ما حمایت نخواهد کرد».

نتانیاهو اضافه کرد: «یاد گرفتیم اگر باید خودمان به پا خیزیم آن را انجام خواهیم داد».

دیگر خبرها

  • آمریکا در حال بررسی پاسخ حماس به توافق آتش‌بس است
  • چالش‌های بایدن و ترامپ در انتخابات ۲۰۲۴ ریاست جمهوری آمریکا
  • پیام نتانیاهو به آمریکا: نمی‌توانیم به کسانی که به ما وعده می‌دهند اطمینان کنیم
  • دانشجویان نشان دادند که نسبت به آنچه در جهان می گذرد، بی‌تفاوت نیستند
  • رئیس دفتر سیاسی حماس: توافق آتش‌بس باید جامع و مرحله‌ای باشد
  • هنیه: توافق باید جامع و دارای مراحل پیوسته باشد
  • خط و نشان کشیدن رئیس مجلس نمایندگان آمریکا برای دانشجویان حامی فلسطین
  • واکنش معاون رئیسی به پذیرش دانشگاهیان آمریکایی
  • عضو ارشد حماس: آمریکا نتانیاهو را تحت فشار قرار دهد تا تصمیمی سیاسی بگیرد که منجر به توافق آتش بس شود/ رژیم صهیونیستی به دلایل سیاسی داخلی هنوز نتوانسته تصمیم لازم برای رسیدن به توافق را اتخاذ کند
  • مثلث آمریکایی چه هدفی را در تقابل با فعالیتهای هسته‌ای ایران دنبال می‌کنند؟ / نقشه راه گروسی در تهران پس از عملیات وعده صادق