Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-04@04:49:28 GMT

لگانس 1-0 رئال مادرید: باختند و صعود کردند

تاریخ انتشار: ۲۷ دی ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۴۰۶۱۹۷

لگانس 1-0 رئال مادرید: باختند و صعود کردند

رئال مادرید در دیدار برگشت مرحله یک هشتم نهایی کوپا دل ری، در خانه لگانس با نتیجه 1-0 شکست خورد اما به مرحله بعد صعود کرد.

به گزارش "ورزش سه"، شاگردان سانتیاگو سولاری که در دیدار رفت با سه گل حریف را شکست داده بودند، امشب با یک گل واگذار کردند اما توانستند جواز حضور در مرحله بعد را به دست بیاورند.

دو تیم بازی را متعادل آغاز کردند و در دقایق ابتدایی، یکی دو موقعیت نصفه و نیمه روی دروازه ها ایجاد شد اما توپی از خط دروازه ها عبور نکرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بازی با همین روند ادامه داشت و تیم میزبان در مجموع حملات خطرناک تری داشت تا اینکه سرانجام در دقیقه 30، بازیکنان لگانس به گل رسیدند. روی یک حرکت از سمت راست و ارسال به مقابل دروازه رئال، ابتدا ضربه سر بازیکن لگانس به تیر برخورد کرد و توپ دوم در رفت و برگشت به برایت ویت رسید و او هم با یک بغل پای ساده، کار را تمام کرد.

 

 

حملات تیم میزبان بعد از این گل هم ادامه داشت اما تلاش آنها برای ایجاد موقعیت خطرناک ثمری نداشت. در دقایق پایانی از تب و تاب بازی کاسته شد و در نهایت این نیمه با همان یک گل به پایان رسید.

دو تیم نیمه دوم را فیزیکی آغاز کردند و در دقایق ابتدایی این نیمه، خطاهای متعددی روی بازیکنان دو تیم انجام شد. در ادامه بازیکنان رئال بازی را در دست گرفتند اما در ایجاد موقعیت توفیقی نداشتند. در مقابل هر چه به پایان بازی نزدیک تر می شدیم، حملات تیم میزبان شدت می گرفت.

 

 

در دقیقه 85 چیزی نمانده بود که لگانس به گل دوم برسد اما ضربه مرینو از بالای دروازه به بیرون رفت. در نهایت تلاش دو تیم برای رسیدن به گل های بعدی ثمری نداشت و بازی با همان یک گل به سود لگانس به پایان رسید اما این رئال بود که به مرحله بعد صعود کرد.

رئال مادرید

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: رئال مادرید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۰۶۱۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پلی به گذشته - برتری 2-0 رئال مادرید مقابل بایرن مونیخ در نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا (2000/5/3) / فیلم

24 سال پیش در چنین روزی، رئال مادرید با 2 گل بایرن مونیخ را در سانتیاگو برنابئو شکست داد.

دانلود (51.8MB)

دیگر خبرها

  • پیشنهاد رسمی تمدید به ستاره رئال رسید
  • پلی به گذشته - صعود بارسلونا به فینال لیگ قهرمانان اروپا در شب تساوی 1-1 مقابل رئال مادرید (2011/5/3) / فیلم
  • پلی به گذشته - برتری 2-0 رئال مادرید مقابل بایرن مونیخ در نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا (2000/5/3) / فیلم
  • صعود رئال مادرید به فینال لیگ قهرمانان اروپا در شب تساوی 1-1 مقابل بارسلونا (2002/5/1) / فیلم
  • زمان اعلام رسمی تمدید قرارداد تونی کروس مشخص شد
  • صعود رئال مادرید به فینال لیگ قهرمانان اروپا در شب تساوی 2-2 مقابل بایرن مونیخ (2018/5/1) / فیلم
  • با وینیسیوس، در آستانه صعود به فینال
  • طعنه مدیر بایرن: باز اشتباه نکنیم، رئال را می‌بریم
  • محبوبیت زیاد: دو ستاره بایرن دنبال پیراهن وینی
  • صعود پردردسر الهلال به فینال جام حذفی عربستان