Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «بلاغ مازندران»
2024-04-27@03:04:19 GMT

گوچی یک قدم تا سرخپوش شدن

تاریخ انتشار: ۲۷ دی ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۴۰۶۳۵۱

مهاجم سابق تیم ملی کشورمان به توافقات خوبی با تراکتورسازی دست یافته است اما همچنان پرونده او با پرسپولیس بسته نشده است.به گزارش بلاغ

رضا قوچان‌ن‍ژاد یکی از گزینه‌های مدنظر تراکتورسازی همراه با خانواده خود در ترکیه به سر می‌برد و گفته می‌شود او با زنوزی، مالک باشگاه تراکتورسازی، مذاکره کرده و طرفین از لحاظ مالی به توافقات خوبی با یکدیگر دست یافتند و اگر اتفاق خاصی رخ ندهد گوچی به این تیم تبریزی می‌پیوندد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همسر قوچان‌نژاد موافق بازی کردن این بازیکن در ایران نیست و علاوه بر این قوچان‌نژاد بر سر مدت قرارداد با تراکتورسازی‌ها به مشکل خورده است چراکه او خواهان عقد قرارداد کوتاه مدت است اما سرخ‌پوشان تبریزی قصد دارند قرارداد بلندمدت با گوچی ببندند، همین مسائل باعث شده طرفین هنوز به توافق نهایی نرسند. اگر طرفین در همه موضوعات با یکدیگر به توافق برسند در آن صورت گوچی مشکلی برای پیوستن به تراکتورسازی ندارد و  با این تیم تبریزی قرارداد می‌بندد.

 

در عین حال همچنان پرونده او با پرسپولیس بسته نشده و سرخ‌پوشان پایتخت این شانس را دارند که در صورت عدم توافق قوچان‌نژاد با تیم تبریزی او را حتی برای یک نیم فصل جذب کنند، البته این موضوع به شرطی است که این بازیکن کمی از شرایط بالای مالی خود پائین بیاید. به هرحال به نظر می‌رسد باید سرخ‌پوش شدن قوچان نژاد را قطعی دانست.به قول یکی از نزدیکانش گزینه‌ای بهتر از پرسپولیس برای این ملی‌پوش سابق ایران نیست.

منبع: بلاغ مازندران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.bloghnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بلاغ مازندران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۰۶۳۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رشته مهندسی اینترنت اشیا در دانشگاه آزاد قوچان راه اندازی شد

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام محمود حق بجانب عصر چهارشنبه در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه ۲ رشته جدید به رشته‌های دانشگاه آزاد واحد قوچان اضافه‌شده است، اظهار کرد: مهندسی کامپیوتر گرایش اینترنت اشیا در مقطع کارشناسی ارشد برای اولین بار در سطح دانشگاه آزاد کشور و ریاضی گرایش آنالیز در مقطع دکتری رشته‌های جدید این دانشگاه به‌حساب می‌آیند و از مهرماه ۱۴۰۳ هر دو رشته دانشجو می‌پذیرند.

رئیس دانشگاه آزاد قوچان ادامه داد: این دانشگاه به‌عنوان اولین واحد دانشگاهی از مجموعه دانشگاه‌های آزاد در سال ۱۴۰۰ میزبان نخستین نشست تخصصی اینترنت اشیا با حضور اساتید دانشگاه‌های داخلی و خارجی بوده است.

وی بیان کرد: راه‌اندازی رشته مهندسی اینترنت اشیا می‌تواند زمینه‌ساز ورود به انقلاب صنعتی نسل چهارم بوده و موجب شود دانشگاه‌های کشور دوشادوش سایر کشورهای توسعه‌یافته حرکت کند.

کد خبر 6088176

دیگر خبرها

  • دست رد پاکستان به سینه آمریکا درباره رابطه با ایران
  • مرگ دردناک یک مرد تبریزی زیر چرخ‌های قطار مسافربری
  • رشته مهندسی اینترنت اشیا در دانشگاه آزاد قوچان راه اندازی شد
  • (عکس) تصویر‌ی از سحر دولتشاهی و حامد بهداد در پشت صحنه یک فیلم
  • تصویر کمتر دیده شده سحر دولتشاهی و حامد بهداد در پشت صحنه یک فیلم
  • مهاجم استقلالی در اصفهان، دور از دست حسینی (عکس)
  • کتاب «اُمّ علاء» نمایشگاه کتاب عرضه می‌شود
  • حامد بهداد و سحر دولتشاهی بهم رسیدند
  • ثبت‌نام ۸۰۰۰ شهروند تبریزی در سامانه جمع‌آوری پسماند بهروب
  • حفظ اصالت و هویت روستاهای هدف گردشگری در قوچان