Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-06@03:06:28 GMT

100 مکان برای اسکان اضطراری در قزوین تعیین شده است

تاریخ انتشار: ۲۷ دی ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۴۰۶۵۷۲

100 مکان برای اسکان اضطراری در قزوین تعیین شده است

قزوین - ایرنا - مدیرکل مدیریت بحران استانداری قزوین گفت: 100 مکان در سطح استان برای اسکان اضطراری در راه ماندگان در شرایط جوی نامساعد شناسایی و تعیین شده است.

قدرت الله مهدیخانی روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این مکان ها شامل مساجد، امامزاده ها، مدارس و سالن های ورزشی هستند.
وی اظهار داشت: برخی از این مکان ها در کنار آزادراه ها و جاده های اصلی و بعضی نیز در داخل شهرها و روستاها قرار دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


این مسئول گفت: در این مکان ها با هماهنگی دستگاه های عضو ستاد مدیریت بحران استان قزوین تمهیدات لازم برای پذیرایی و اسکان اضطراری و موقت در راه ماندگان در شرایط جوی نامساعد پیش بینی شده است.
مدیرکل مدیریت بحران استانداری قزوین افزود: 1500 نفر در قالب نیروهای امدادگر هلال احمر، اورژانس فوریت های پزشکی، راهداری، امدادخودرو و پلیس راه در قالب ستاد مدیریت بحران در حال خدمت رسانی به مردم از جمله مسافران عبوری از مسیرهای ارتباطی استان هستند.
وی اظهار داشت: دستگاه های عضو ستاد مدیریت بحران استان قزوین در مجموع با 600 دستگاه خودرو و ماشین آلات سبک و سنگین آماده امدادرسانی و ارایه خدمات به مسافران و حادثه دیدگان هستند.
ستاد هماهنگی مدیریت بحران استان قزوین براساس اطلاعات هواشناسی مبنی بر احتمال بارش سنگین برف، کولاک و کاهش محسوس دما طی امروز پنجشنبه تا فردا جمعه از شهروندان خواسته تا از سفرهای غیرضروری در مسیرهای ارتباطی این استان خودداری کنند.
3013

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اجتماعي مديريت بحران اسكان اضطراري قزوين

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۰۶۵۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اسکان اضطراری در پی بارندگی در سنندج

معاون عمرانی فرماندار سنندج با اشاره به اسکان اضطراری متاثرین بارندگی‌ در سطح این شهر گفت: در پی بارش باران در شهرستان سنندج تعدادی از معابر محلات سطح این شهر دچار آب گرفتگی شد که دستگاه‌های خدمات‌رسان با حضور در این مناطق به ساکنان منازل مسکونی امدادرسانی کرد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کردستان و به نقل از روابط عمومی فرمانداری سنندج، منصور مولانایی اظهار کرد: در پی بارش شدید باران در روزهای گذشته، در مناطق مسکونی خیابان طالقانی سنندج تعدادی از منازل دچار آب گرفتگی شد که دستگاه‌های خدمات‌رسان با اعزام تیم‌های عملیاتی به این شهروندان امدادرسانی کردند.

وی افزود: پس تخلیه تعدادی از منازل مسکونی، ساکنان این منازل اسکان داده شدند و تیم‌های عملیاتی آتش‌نشانی و شرکت آب و فاضلاب اقدامات لازم را برای رفع مشکل و هدایت آب‌های سطحی انجام داده و اکیپ اتفاقات شرکت گاز نیز گاز این مناطق را موقتاً قطع کرده‌اند.

کد خبر 750414

دیگر خبرها

  • تشکیل ستاد مدیریت بحران در سازمان امور عشایر
  • ‍ نشست ستاد بحران ایلام برای روستای سیل‌زده «تختان» دهلران‌
  • تخریب برخی جاده‌های روستایی ممسنی / لزوم کارهای آبخیزداری در فارس
  • آخرین وضعیت مناطق سیل‌زده/ آماده باش ستاد‌های بحران در ۲ روز آینده
  • خسارت سنگین بارش‌ها به بخش کشاورزی فارس
  • خسارت سنگین بارش‌ها به بخش کشاورزی استان فارس
  • ستاد پیشگیری و فرماندهی عملیات مدیریت بحران در دهلران تشکیل شد
  • اسکان اضطراری در پی بارندگی در سنندج
  • اسکان اضطراری در پی بارندگی های شدید در سنندج
  • ساختمان‌های بحرانی منطقه ۱۲ تهران به‌زودی تعیین تکلیف می‌شود