Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان بهمئی گفت: زبان هنر بهترین راه برای بیان دست آوردها، آرمان ها و ارزش های انقلاب برای نسل نوجوان و جوان جامعه است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یاسوج، امیر مسلمی نیا در نشست هماهنگی اکران فیلم های جشنواره عمار که در شهرستان بهمئی برگزار شد، گفت: در آستانه چهلمین سال پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی باید تلاش کنیم تا دست آوردهای چهل ساله انقلاب برای نسل نوجوان و جوان جامعه هرچه بیشتر تبیین شود .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان بهمئی ادامه داد: ما معتقدیم زبان گویای هنر بیشتر از هر مقوله دیگری می تواند به این مهم بپردازد.

 

وی یادآور شد: هنرمندان در جشنواره های مختلف جهت تنویر افکار عمومی و بیان دست آوردها، ارزش ها و آنچه بنیان انقلاب به آن وابسته و رشد و تعالی نموده را در قالب های فیلم، تئاتر، مستند و مواردی از این قبیل به روی صحنه برده و از این طریق این ارزش ها و پیام ها را به نسل جدید انتقال می دهند.

 

سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان بهمئی با بیان اینکه جوانان و نوجوانان این شهرستان به کار هنر و نمایش به ویژه در بخش فیلم و مستند گام بسیار شایسته ای را در جهت تعالی اهداف نظام برداشته اند، گفت: این افراد برای اکران فیلم های جشنواره عمار در شهرستان تلاش لازم را انجام خواهند داد.

پایان پیام/82

منبع: شبستان

کلیدواژه: سفر رئیس جمهور به گلستان خبرگزاری شبستان افتتاح پروژه چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی انقلاب اسلامی شورای عالی انقلاب فرهنگی حسن روحانی روحانی استان بوشهر ارتش جشنواره عمار فرهنگ و ارشاد اکران شهرستان بهمئی هنر فیلم مستند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۰۶۶۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سلماس؛میزبان هجدهمین جشنواره بین‌المللی شعر رضوی

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،  رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان سلماس گفت: ۵۳۶ اثر از داخل و خارج کشور به هجدهمین جشنواره بین‌المللی شعر ترکی آذری ارسال شده که از این تعداد ۳۲ اثر از ۲۴ شاعر متعلق به شهرستان سلماس است.

رامین پورعباس با بیان اینکه ۲۴ شاعر اهل سلماس در این جشنواره شرکت کردند، گفت: جشنواره بین‌المللی شعر رضوی به زبان ترکی با هدف اشاعه، ترویج و انتشار فرهنگ منور رضوی، گسترش و حمایت از فعالیت‌های فرهنگی و ادبی مرتبط با سیره اهل بیت (ع) اجرا می‌شود.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان سلماس استفاده از ابزار موثر و زبان گویای شعر در جهت ترویج معارف دینی و رضوی، ایجاد جریان تولید محتوا در حوزه شعر رضوی و حمایت از شاعران آیئنی را از جمه اهداف این جشنواره بین‌المللی عنوان کرد.

پورعباس گفت: در راستای اجرای عدالت فرهنگی امسال ۲۶ اردیبهشت ماه سال‌جاری شهرستان سلماس میزبان این جشنواره خواهد بود.

هجدهمین جشنواره بین‌المللی شعر رضوی به زبان ترکی آذری از سری برنامه‌های جشنواره بین المللی امام رضا (ع) به همت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان «گروه قرآن و عترت»، بنیاد بین‌المللی فرهنگی و هنری امام رضا (ع)، فرمانداری شهرستان سلماس، اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان و سایر ادارات این شهرستان برگزار می‌شود.

دیگر خبرها

  • در نشر و انتقال آرمان‌های انقلاب دچار ضعف هستیم
  • باید، حول محور وحدت از آرمان‌های انقلاب دفاع کنیم
  • اختتامیه جشنواره سفیران سلامت مدارس شهرستان رزن
  • مزایده اموال شناسایی شده متهم پرونده کثیرالشالکی شهرستان بهمئی
  • رهبر انقلاب: تحریم‌ها ملت ایران را از پا در نمی‌آورد / امنیت شغلی اطمینان کارگر به آینده شغلی خود است /از زحمات جامعه کارگری صمیمانه متشکرم
  • تجدید میثاق مدیران و کارکنان بانک رفاه کارگران با آرمان‌های بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی
  • نخستین یادواره و کنگره شهدای منطقه یک اصفهان برگزار می‌شود
  • سلماس؛میزبان هجدهمین جشنواره بین‌المللی شعر رضوی
  • داشتن عزم راسخ برای دفاع از آرمان‌ها ویژگی نیروهای مسلح است
  • هنر نمایشی ابزار‌ی برای انتقال موضوعات و مفاهیم به جامعه