Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رکنا»
2024-05-07@05:20:29 GMT

روحانی مشهور با نیش مار کشته شد ! + عکس

تاریخ انتشار: ۲۷ دی ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۴۰۶۶۶۳

روحانی مشهور با نیش مار کشته شد ! + عکس

رکنا:مار سمی موجب مرگ یک روحانی مشهور مسیحی شد.

به گزارش گروه ترجمه رکنا،مجموع تصاویری تکان دهنده از استفاده از مارهای سمی در مراسم عبادت مسیحیان در ایالات متحده آمریکا منتشر شد.

در این تصاویر که در سال 1948 میلادی در کلیسایی در جورجیا گرفته شده عبادت کنندگان مسیحی از مارهای سمی را روی سر، دور گردن و دست خود قرار می دهند تا به اعتقاد خود ایمانشان را اثبات کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در برخی از ایالات آمریکا مسیحیان از مار در مراسمات مذهبی خود استفاده می کنند و این اقدام در اوایل قرن بیستم از شهر آپالاشیا آغاز شد.

تاکنون ده ها نفر بر اثر نیش مار در اینگونه مراسم جان باخته یا زخمی شدند و فردی که از مار در آموزه های دینی مسیحیان استفاده کرده جورج ونت هانسلی کشیش پنطیکاستی نام داشته است که وی بر اثر نیش مار در سال 1955 جان باخت. اخبار 24 ساعت گذشته رکنا را از دست ندهید

حوادث اختصاصی رکنا را اینجا بخوانید:

فاجعه ای هولناک در مشهد که کل مردم ایران را متاثر کرد گفتند فرشاد در هواپیما به شهادت رسیده است اما نمی دانم چطور از دنیای مردگان بازگشت این مردان در چالوس به جای برف پول پارو می کردند ! + جزییات طناب دار بر گردن قاتل دوست صمیمی / یحیی بعد از نشان دادن کفتر به حسن او را سلاخی کرد پدر مست عروس به جای داماد در اتاق حجله به دخترش تجاوز کرد! مرگ دردناک امیرحسین و آرمان 2 پسر بچه مدرسه ای کمر مادر و پدرشان را شکست+ عکس سامان هر لحظه به من ابراز علاقه می کرد به همین خاطر نتوانستم به خواسته بی شرمانه اش نه بگویم دختر رزمی کار شهرستانی پسر پلید تهرانی را ادب کرد با پای خودمان وارد تله شیطانی آرش شدیم / آن 3 پسر من و سمیه را آزار دادند داخل خودروی پژو چه بود که همه را ترساند / معاون دادستان مشهد دستور ویژه صادر کرد غلامرضا هنگامی که مواد مصرف می کرد به یاد ارتباط من با مردان غریبه می افتاد سرنوشت اعظم بعد از 5 مرتبه ازدواج غمناک تر شد+عکس بی آبرویی دیگر در شبکه من و تو / خوردن استفراغ توسط دختران بلوچ + جزییات مهم ترین اخبار 24 ساعت گذشته رکنا آرایشگاه زنانه راز شومی داشت که بسته شد ؟

منبع: رکنا

کلیدواژه: اخبار حوادث مرگ عکس سمی کشیش مار عکس فیلم زن دختر قاتل ایران دار مجازات اعدام قاتل پلیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۰۶۶۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

داور مشهور: به‌خاطر گارد افتخار رئال محروم شدم!

به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید دیروز توانست با شکست کادیز و با توجه به شکست بارسا از خیرونا قهرمان لالیگا شود. چهار هفته زودتر، کهکشانی‌ها قهرمانی خود را مسجل کردند و در 4 بازی بعدی برای این تیم طبق سنت گارد افتخار تشکیل خواهند داد.

متئو لاهوز که دیروز برای کادنا کوپه بازی رئال-کادیز را کارشناسی می‌کرد، خاطره‌ای جالب مربوط به رویارویی این دو تیم در فصل 22-2021 تعریف کرد.

لاهوز گفت: «در هفته 37 فصل 22-2021 رئال در زمین کادیز بازی داشت و من داور مسابقه بودم. قهرمانی رئال قطعی شده بود و بازیکنان کادیز برای این تیم گارد افتخار تشکیل دادند. من هم در بینشان قرار گرفتم و رئال را تشویق کردم. هفته بعد کمیته داوران من را از فهرست بازی‌ها کنار گذاشت و محرومم کرد.»

لاهوز ادامه داد: «کمیته داوران از اینکه من در گارد افتخار شرکت کردم، عصبانی بود. جالب اینکه یک هفته قبل‌تر در بازی بتیس-بارسا، بازیکنان بارسا به‌خاطر قهرمانی بتیس در کوپا دل ری برای این تیم گارد افتخار تشکیل دادند و من نیز در آن کنار ژاوی حضور داشتم. کمیته داوران هیچ مشکلی در این حرکت من ندید ولی همان قضیه در بازی رئال تکرار شد و من محروم شدم. این برخورد دو گانه واقعا آزاردهنده بود.»

دیگر خبرها

  • (ویدیو) کارخانه مشهور چگونه صدها تن «ژامبون» تولید می‌کند؟
  • داور مشهور: به‌خاطر گارد افتخار رئال محروم شدم!
  • نمایندگان اقلیت‌های دینی هتک حرمت قرآن در سوئد را محکوم کردند
  • لبخند زیبا و جذاب، راز جذابیت لبخند بازیگران چیست؟
  • چرا ابن بابویه قمى به شیخ صدوق مشهور شد؟ + فیلم
  • (ویدئو) نحوه درست کردن غذای مشهور اندونزیایی با سرخ کردن موز
  • فرآیند ساخت لوازم آرایشی و بهداشتی در کارخانه‌های مشهور (فیلم)
  • آئین تجلیل از خانواده معظم ۲۰شهید روحانی و طلبه ورامین️ برگزار شد
  • مراسم عزاداری امام صادق(ع) و گرامیداشت شهدای طلبه و روحانی ورامین
  • استقرار نیروهای صهیونیست در قدس همزمان با شنبه مقدس مسیحیان