Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «بسیج نیوز»
2024-04-26@12:26:40 GMT

تا دقایقی دیگر تشییع شهید علیزاده در آمل

تاریخ انتشار: ۲۷ دی ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۴۰۶۷۰۰

تا دقایقی دیگر تشییع شهید علیزاده در آمل

به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، سیدجعفر رسولی فرماندار آمل در نشست شورای فرهنگ عمومی این شهرستان در دانشگاه فرهنگیان مرکز آموزش عالی بیت‌الهدی، اظهار کرد: بیش از یک هزار شهید آملی در مدت قبل انقلاب، بعد آن، هشت سال دفاع مقدس، دفاع از حرم و تاکنون تقدیم اسلام و انقلاب شدند.

وی با اشاره به حادثه تلخ سقوط هواپیمای باربری بوئینگ 707 نیروی هوایی ارتش و به شهادت رسیدن دو مازندرانی در آن، افزود: سرهنگ شهید عزیزالله علیزاده از جوانان توانمند اهل شهرستان آمل است که مهندس پرواز ارتش بوده و از روستای غیاث‌کلا است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرماندار ویژه آمل با اعلام تشییع پیکر جان‌باختگان و شهدای حادثه اخیر سقوط هواپیمای باربری 707 نیروی هوایی ارتش در تهران، تصریح کرد: با هماهنگی خانواده شهید تشییع پیکر شهید علیزاده در این شهرستان اعلام شد.

این مسؤول با بیان اینکه پیکر شهید مطهر در شهرستان آمل و زادگاهش تشییع و خاکسپاری می‌شود، بیان کرد: از ساعت 8 و 30 دقیقه صبح پنج‌شنبه پیکر شهید علیزاده از سپاه پاسداران واقع در بلوار امام خمینی(ره) تا میدان 17 شهریور بر روی دستان مردم ولایتمدار و شهیدپرور دیار هزار سنگر تشییع شده و پس از تشییع از ابتدای روستای غیاث‌کلا بخش دابودشت در گلزار شهدای این روستا خاک‌سپاری می‌َشود.

امام جمعه شهر آمل نیز در این مراسم با اشاره به اینکه شهدا هنر افرادی است که در راه خدمت به خلق خالصانه تلاش دارند و با پناه بر خداوندد گام‌های اساسی برمی‌دارند.

حجت‌الاسلام جلیل مرتضوی با اعلام اینکه یک فروند هواپیمای باربری بوئینگ 707 نیروی هوایی ارتش حامل محموله گوشت کمک به وضعیت اقتصادی کشور و طرح مردم‌یاری بود، خاطرنشان کرد: این هواپیما از مبدأ شهر بیشکک پایتخت کشور قرقیزستان راهی کشورمان بود که پس از بروز حادثه مجبور به فرود اضطراری در فرودگاه فتح استان البرز شد.

وی تصریح کرد: این هواپیما حین فرود از باند خارج شده و با برخورد به دیوار انتهایی باند دچار آتش‌سوزی شد.

به گزارش فارس، علاوه بر شهادت سرهنگ عزیزالله علیزاده از مهندسان پرواز ارتش جمهوری اسلامی ایران در این حادثه، سرهنگ معلم خلبان محمد(رضا) عبدلی اهل شهرستان چالوس حضور داشت تا دو مازندرانی از 13 جان‌باخته کارکنان نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی و دو نفر از کارکنان سازمان گوشت را شامل شود و رخت عزا بر تن مردم دیار علویان بپوشاند.

انتهای پیام/86012/ج

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۰۶۷۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

روز ۲۰۳ طوفان‌الاقصی| ادامه حملات هوایی و توپخانه‌ای

جنگ در غزه امروز وارد دویست و سومین روز خود شد، طولانی‌ترین جنگی که اشغالگران تاکنون در آن درگیر شده‌اند و هیچ چشم‌انداز روشنی نیز برای خلاصی از آن پیش رو ندارند. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم، 203 روز از جنگ در غزه می‌گذرد و طبق آخرین آمار وزارت بهداشت غزه، 34305 نفر به شهادت رسیده و 77293 تن دیگر زخمی شده‌اند، پیکر هزاران نفر نیز همچنان زیر آوار ساختمان‌ها مدفون است. از بامداد امروز نیز نیروی هوایی و توپخانه ارتش اشغالگر مناطق مختلف از شمال تا جنوب باریکه غزه را آماج حملات خود قرار داده است.

از سوی دیگر مقامات رژیم تل آویو همچنان از قریب‌الوقوع بودن یورش زمینی به رفح سخن می‌گویند.

در سطوح سیاسی نیز شبکه 12 اسرائیل گزارش داد که کابینه جنگ و شورای وزیران این رژیم به زودی در خصوص ادامه مذاکرات یا آغاز یورش به رفح تصمیم‌گیری خواهند کرد. امروز همچنین قرار است یک هیأت مصری به تل آویو سفر کند تا در ادامه مذاکرات روزهای گذشته با مقامات اسرائیلی به رایزنی بپردازد.

کشف 140 گور دسته‌جمعی در غزه و افشای جنایات جدید صهیونیست‌هااستعفای دیپلمات آمریکایی در اعتراض به جنگ غزه

کاربران محترم مهمترین تحولات دویست‌ودومین روز عملیات طوفان الاقصی را در ادامه دنبال کنید:

***********************************************************************

بمباران محله الشجاعیه در شهر غزه

جنگنده‌های ارتش اسرائیل چندین ساختمان در محله الشجاعیه در شرق شهر غزه را به شدت بمباران کردند.

گلوله‌باران اردوگاه النصیرات در مرکز غزه

رسانه‌های فلسطینی گزارش دادند که توپخانه ارتش اشغالگر شمال اردوگاه النصیرات در مرکز نوار غزه را گلوله‌باران کرد.

کشف پیکر 392 شهید از گورهای دسته جمعی بیمارستان ناصر 

سازمان امداد و نجات فلسطین در نوار غزه اعلام کرد تا این لحظه اجساد 392 شهید را در بیمارستان ناصر در خان یونس از گورهای دسته‌جمعی خارج کرده که هویت 58 درصد آن‌ها نامشخص است.

دیگر خبرها

  • مراسم تشییع همسر شهید آیت الله سید مصطفی خمینی شنبه برگزار می شود
  • روز ۲۰۳ طوفان‌الاقصی| ادامه حملات هوایی و توپخانه‌ای
  • تشییع و خاکسپاری پیکر مادر شهید حسن محمدی در جعفریه
  • تشییع و خاکسپاری مادر شهید در فرادنبه
  • امروز نیروی هوایی ارتش، نیرویی آماده و با اقتدار برای حفاظت از کیان کشور است
  • بیش از 130 اجلاس نماز در ارتش برگزار شده است
  • تشییع و خاکسپاری پیکر مطهر ۶ شهید گمنام در پایتخت
  • ایستادگی و مقاومت بارز ترین ویژگی های شهید قرنی است
  • خواب عجیب دختر فلسطینی | ببینید
  • بزرگداشت شهید قرنی در مرکز پدافند هوایی سمنان