Web Analytics Made Easy - Statcounter

باقر کرمی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: امسال 351 نفر از معتادان بهبود یافته برای دریافت تسهیلات اشتغالزایی به این اداره کل معرفی شده اند که تاکنون 271 نفر از آنان موفق به دریافت این تسهیلات شدند و 80 نفر نیز در حال تکمیل پرونده خود در بانک های عامل هستند.
وی با بیان اینکه شهرستان سنندج با 160 نفر، سقز با 26 نفر و دیواندره با 23 نفر بیشترین دریافت کنندگان تسهیلات را در این مدت داشته اند، گفت: از نظر میزان تسهیلات دریافتی نیز شهرستان های سقز با سه میلیارد و 850 میلیون ریال ، بیجار با سه میلیارد و 250 میلیون ریال و دیواندره با 2 میلیارد و 800 میلیون ریال به ترتیب بیشترین مبلغ دریافتی داشته اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


معاون توسعه پیشگیری اداره کل بهزیستی کردستان اظهار داشت: تسهیلات اشتغالزایی بهزیستی به معتادان بهبود یافته ای تعلق می گیرد که در کمپ های دارای مجوز این اداره کل موفق به ترک شده و یکسال از پاکی آنان گذشته باشد.
وی با بیان اینکه بهزیستی در زمینه پرداخت تسهیلات اشتغالزایی به معتادان بهبود یافته مشروط به دارا بودن شرایط لازم هیچ محدودیتی ندارد، افزود: میزان تسهیلات پرداختی به این افراد بین 100 تا 200 میلیون ریال متغیر است.
کرمی افزود: فراهم کردن زمینه اشتغال این افراد درصد بازگشت آنان به این بلای خانمانسوز را کاهش می دهد در این راستا از اول امسال تاکنون 62 نفراز معتادان بهبود یافته دارای شرایط لازم تحت پوشش بیمه تامین اجتماعی شده اند که سه تن به صورت کارفرمایی و بقیه به صورت خویش فرمایی بیمه شده اند.
معاون توسعه پیشگیری بهزیستی کردستان اضافه کرد: اکنون 15 کمپ ترک اعتیاد دارای مجوز سازمان بهزیستی در این استان فعال بوده که یک مورد از این تعداد ویژه بانوان و در سنندج واقع شده است.
وی گفت: براساس برنامه ریزی های انجام شده در دهه فجر امسال یک مورد کمپ دیگر در شهرستان سنندج ایجاد می شود و با راه اندازی این مراکز به غیر از بانه و سروآباد در تمام شهرهای استان کمپ ترک اعتیاد وجود دارد.
110 هزار نفر از جمعیت یک میلیون و 603 هزار نفری استان کردستان زیر پوشش خدمات بهزیستی قرار دارند که معادل هفت درصد جمعیت استان است.
7348 / 3034
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: جام ملت های آسیا منع به کارگیری بازنشستگان بودجه 98 جلیقه زردها استان کردستان اشتغال تامین اجتماعی ترک اعتیاد دهه فجر جام ملت های آسیا منع به کارگیری بازنشستگان بودجه 98 جلیقه زردها امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۰۶۷۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرداخت ۹۰۷ میلیارد ریال تسهیلات خود اشتغالی به جامعه ایثارگری آذربایجان غربی

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی، حجت الاسلام داوود میرزایی  افزود: برای دریافت تسهیلات خود اشتغالی، یک هزار و ۱۲۲ نفر معرفی شده بود که تعدادی از آنها نیز در نوبت دریافت قرار دارند.

وی اضافه کرد: برای یک هزار و ۹۹۰ نفر از ایثارگران سال گذشته حدود پنج هزارو ۳۱۹ میلیارد ریال وام خرید مسکن پرداخت و مسکن ۱۰۲ نفر از ایثارگران مناسب سازی شد.

وی اظهارکرد: ۴۳۹ نفر نیز سال گذشته به مراکز آموزش فنی وحرفه ای جهت حرفه آموزی معرفی شدند و ۲ هزار و ۷۵۲ نفر از خانواده های شاهد و ایثارگر حق پرستاری دریافت کردند.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران آذربایجان غربی راه اندازی موکب رهروان شهدا توسط تشکل های ایثارگری در مرز تمرچین، شهر نقده و ارومیه، برگزاری همایش تجلیل از خیّران ایثارگر و غیر ایثارگر استان، تولیدات مستند، نماهنگ، موسیقی، برگزاری نمایشگاه های هنرهای تجسمی، نمایشگاه های کتاب و اجرای تئاتر را از برنامه های صورت گرفته در حوزه ایثارگران استان در سال گذشته عنوان کرد.

حجت الاسلام میرزایی گفت: «طرح سپاس» دیدار با نزدیک به ۲۳ هزار نفر از خانواده های شهدا و ایثارگر در منزل با مشارکت تمام دستگاه های دولتی، دیدار مدیر کل در میز خدمت ارتباطات و مراجعه ۷۳۴ نفر، ملاقات عمومی و برگزاری یادواره های شهری و روستایی از دیگر برنامه های بنیاد شهید و امور ایثارگران آذربایجان غربی درسال گذشته بود.

 

 

 

 

دیگر خبرها

  • پرداخت ۹۰۷ میلیارد ریال تسهیلات خود اشتغالی به جامعه ایثارگری
  • پرداخت ۹۰۷ میلیارد ریال تسهیلات خود اشتغالی به جامعه ایثارگری آذربایجان غربی
  • بانک‌ها پرداخت تسهیلات مددجویان را سرعت ببخشند
  • کارفرمایان زنجانی در ازای به کارگیری معلولان تا ۴۰ میلیارد ریال تسهیلات دریافت می کنند
  • پرداخت ۹۰۷ میلیارد ریال تسهیلات خود اشتغالی به جامعه ایثارگری آذربایجان‌غربی
  • پرداخت ۳۵ هزار میلیارد ریال تسهیلات ازدواج و فرزندآوری در استان اردبیل
  • پرداخت ۳۵۰۰۰میلیارد ریال تسهیلات ازدواج و فرزندآوری در استان اردبیل
  • ۷۵۰۰ میلیارد تومان تسهیلات اشتغالزایی در کرمانشاه پرداخت شد
  • ایجاد ۴۰ هزار فرصت شغلی در استان کرمانشاه
  • پرداخت بیش از یک هزار میلیارد ریال تسهیلات به فعالان مشاغل خانگی در همدان