Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رکنا»
2024-04-26@03:56:30 GMT

بلایی که حسین محب اهری سر آتیلا پسیانی آورد + فیلم

تاریخ انتشار: ۲۷ دی ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۴۰۷۱۰۵

‍‍‍‍‍‍

رکنا: خاطره‌گویی حسین محب اهری درباره بلایی که سر بازیگر معروف آورد را مشاهده می‌کنید.

حجم ویدیو: 4.57M | مدت زمان ویدیو: 00:00:44

 حسین محب اهری بازیگر پیشکسوت تئاتر، سینما و تلویزیون که مدتی با بیماری سرطان دست‌وپنجه نرم می‌کرد، سرانجام در بامداد روز چهارشنبه بر اثر ایست قلبی دار فانی را وداع گفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این اتفاق تلخ در دنیای هنر، با واکنش‌های بسیاری از سوی هنرمندان مواجه شد و هر کدام به نوعی اندوه و تاثر خود را به خاطر از دست دادن دوست و همکارشان نشان دادند.

آتیلا پسیانی نیز با انتشار پستی در صفحه اینستاگرام خود یاد این بازیگر فقید را زنده کرد و نوشت:«دلم برای آواز خوندنت تنگ میشه حسین.»اخبار 24 ساعت گذشته رکنا را از دست ندهید

 

حوادث اختصاصی رکنا را اینجا بخوانید:

فاجعه ای هولناک در مشهد که کل مردم ایران را متاثر کرد گفتند فرشاد در هواپیما به شهادت رسیده است اما نمی دانم چطور از دنیای مردگان بازگشت این مردان در چالوس به جای برف پول پارو می کردند ! + جزییات طناب دار بر گردن قاتل دوست صمیمی / یحیی بعد از نشان دادن کفتر به حسن او را سلاخی کرد پدر مست عروس به جای داماد در اتاق حجله به دخترش تجاوز کرد! مرگ دردناک امیرحسین و آرمان 2 پسر بچه مدرسه ای کمر مادر و پدرشان را شکست+ عکس سامان هر لحظه به من ابراز علاقه می کرد به همین خاطر نتوانستم به خواسته بی شرمانه اش نه بگویم دختر رزمی کار شهرستانی پسر پلید تهرانی را ادب کرد با پای خودمان وارد تله شیطانی آرش شدیم / آن 3 پسر من و سمیه را آزار دادند داخل خودروی پژو چه بود که همه را ترساند / معاون دادستان مشهد دستور ویژه صادر کرد غلامرضا هنگامی که مواد مصرف می کرد به یاد ارتباط من با مردان غریبه می افتاد سرنوشت اعظم بعد از 5 مرتبه ازدواج غمناک تر شد+عکس بی آبرویی دیگر در شبکه من و تو / خوردن استفراغ توسط دختران بلوچ + جزییات مهم ترین اخبار 24 ساعت گذشته رکنا آرایشگاه زنانه راز شومی داشت که بسته شد ؟

منبع: رکنا

کلیدواژه: بازیگر سینما تلویزیون سرطان هنرمندان اینستاگرام فیلم آتیلا پسیانی خاطره بازیگر معروف حسین محب اهری ویدیو ها عکس فیلم زن دختر قاتل دار ایران مجازات پلیس اعدام قاتل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۰۷۱۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نرخ بهره بین بانکی به این عدد رسید/ جزییات

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، در هفته منتهی به ۵ اردیبهشت ماه نرخ سود بین بانکی با کاهش یک صدم درصدی نسبت به هفته قبل از آن به ۲۳.۵۱ درصد رسید.

تسنیم در گزارشی نوشت: این نرخ از ابتدای سال جاری با روند کاهشی همراه بود به جز هفته منتهی به ۲۹ فروردین ماه. نرخ بهره بین بانکی در هفته پایانی فروردین با افزایش همراه شدو با ۴ صدم درصد افزایش نسبت به هفته قبل از آن به ۲۳.۵۲ درصد رسید.

نرخ بهره بین بانکی در هفته منتهی به ۲۲ فروردین ماه با کاهش نیم درصدی نسبت به هفته قبل از آن به ۲۳.۴۸ درصد رسید. نرخ بهره بین بانکی که در هفته نخست فروردین ماه سال جاری ۲۳.۶۲ درصد شده بود در دومین هفته از نخستین ماه سال جدید با کاهش ۴ صدم درصدی همراه شد و به ۲۳.۵۸ درصد رسید.

این نرخ در هفته پایانی اسفندماه سال ۱۴۰۲ به ۲۳.۶۶ درصد رسیده بود که بالاترین نرخ بهره بین بانکی از آبان‌ماه به بعد محسوب می‌شود. بیشترین رکورد این نرخ در هفته نخست مهر ۱۴۰۲ ثبت شده است. نرخ بهره بین بانکی در پایان هفته منتهی به ۵ مهرماه سال ۱۴۰۲ با رکوردشکنی ۱۰ سال به ۲۳.۸۰ درصد افزایش یافته بود؛ البته بعد از آن روند کاهشی نرخ سود بین بانکی آغاز شد و در هفته نخست آبان‌ماه به ۲۳.۷۱ درصد کاهش یافت و بعد ان آن وارد کانال‌های پایین‌تر شد.

۲۲۳۲۲۵

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1899621

دیگر خبرها

  • نرخ بهره بین بانکی به این عدد رسید/ جزییات
  • غیرمنتظره: چه بلایی بر سر صلاح آمده!
  • علت قطع درختان منطقه ۷ تهران توسط مأموران شهرداری چیست؟ + ویدئو
  • آخرین جزییات امدادرسانی در استان‌های سیل زده کشور
  • جزییات تازه درباره مجوز واردات خودروهای کارکرده
  • سیل در دبی چه بلایی سر هواپیمایی امارات آورد؟
  • جزییات آتش سوزی در انبار بیمارستان امام حسین
  • جزییات آتش‌سوزی در انبار بیمارستان امام حسین
  • جزییات حادثه حریق در انبار دارویی بیمارستان امام حسین (ع) تهران
  • جزییات جدید از پرونده مرگ مشکوک زهره فکورصبور