Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، احمد حسین زادگان صبح پنجشنبه در کارگروه مدیریت راهبردی پسماند در ساری با بیان اینکه امروز دچار بحران ها و فوق بحران هایی در زمینه محیط زیست شده ایم گفت: اگر به این مسائل توجه نشود در آینده دچار دغدغه های جدی خواهیم شد.

وی با بیان اینکه پسماند اولویت اول برنامه های فراروی در استان مازندران است افزود: همه نسبت به مخاطرات بی توجهی به محیط زیست واقف هستیم ولی چراتاکنون این مسئله حل نشده است باید بررسی شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حسین زادگان، توجه به سمن ها را از دیگر برنامه ها و اولویت ها برشمرد و گفت: همچنین ۵۰۰ هزار دانش آموز در استان تحصیل می کنند و این دانش آموزان باید در قالب سمن ها و تشکل ها ساماندهی شوند.

وی با اظهار اینکه مشکلات جز با رویکرد مردم محوری حل نخواهد شد یادآور شد: تا قبل از عید نسبت به تشکیل و تقویت سمن ها اقدام می شود و اولویت اساسی ما استفاده از ظرفیت های مردمی برای حل مسئله پسماند است.

استاندار مازندران به طرح نهضت درختکاری در استان اشاره و اضافه کرد: با حضور ۲۰۰ هزار دانش آموز، نهضت درختکاری در استان اجرا می شود.

حسین زادگان با بیان اینکه دولت با یکسری محدودیت های مواجه است تصریح کرد: برای حل مشکلات پسماند باید مردم را پای کار آوریم و از ظرفیت های مردمی برای این مسئله بهره گیری کنیم.

وی خواهان حمایت از بخش خصوصی و تکمیل نیروگاه زباله سوز شد و گفت: همچنین باید برای بخش خصوصی مزیتی قائل شویم تا این بخش رغبتی برای ورود داشته باشد.

استاندار مازندران اعتبار مورد نیاز برای حل مسئله زباله و پسماند را در استان هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان اعلام کرد و خواهان توجه دولت به این بخش شد.

وی با اشاره به اینکه شهرداری های استان از نظر تامین منابع با مشکل مواجه هستند اضافه کرد: با این وضع، سهم شهرداری های استان در زمینه پسماند و زباله باید لحاظ شود و توقع داریم دولت سهم منطقی در تامین منابع مالی داشته باشد تا عقب ماندگی های موجود در حوزه پسماند را حل کنیم.

کد خبر 4515501

منبع: مهر

کلیدواژه: احمد حسین زادگان استانداری مازندران مدیریت پسماند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۰۷۴۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمایت بیش از هزار استاد حوزه علمیه قم از اجرای طرح «نور» فراجا

به گزارش خبرگزاری مهر، متن بیانیه و اسامی اساتید بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

«یَا أَیُّهَا النَّبِیُّ قُلْ لِأَزْوَاجِکَ وَبَنَاتِکَ وَنِسَاءِ الْمُؤْمِنِینَ یُدْنِینَ عَلَیْهِنَّ مِنْ جَلَابِیبِهِنَّ ذَٰلِکَ أَدْنَیٰ أَنْ یُعْرَفْنَ فَلَا یُؤْذَیْنَ وَکَانَ اللَّهُ غَفُورًا رَحِیمًا» (احزاب/۵۹)

مقام معظم رهبری «مدظله العالی»:

همین مسئله امنیت اخلاقی که این روزها نیروهای انتظامی و وزارت کشور دنبالش هستند، بسیار مسئله مهمی است. بله جنجال می کنند ولی به این جنجال ها نباید توجه بکنند، باید ببینند تکلیف چیست آن را انجام بدهند .(۰۹/۰۴/۱۳۸۶)

تشکل اساتید سطوح عالی وخارج حوزه علمیه قم با تقدیر از وزارت محترم کشور و فرماندهی انتظامی جمهوری اسلامی ایران در اجرای طرح نور (عفاف و حجاب) و برخورد قاطع با کشف حجاب و نا امنی اخلاقی در جامعه ضمن حمایت از مجریان این طرح با برکت خواستار است تا با شناخت هرچه بهتر محور های جنگ ترکیبی دشمن و بکارگیری برنامه های منسجم در مقابله با فتنه انگیزی ها، در اجرای کامل، فراگیر و مستمر قوانین مربوطه، هماهنگ عمل کرده و به دور از هرگونه اعمال سلیقه مر قانون را اجرا نمایند.

کد خبر 6088120

دیگر خبرها

  • فراجا در اجرای طرح نور سست نشود و محکم ادامه بدهد
  • رادان: هیچ تردیدی در اجرای طرح نور نداریم
  • هیچ تردیدی در اجرای طرح نور نداریم/ بی حجابی باعث بی عفتی می شود
  • چگونه مسئله پسماند در گیلان به یک بحران تبدیل شد؟/ دلیل توقف قطار افغانستان _ ترکیه
  • حمایت بیش از هزار استاد حوزه علمیه قم از اجرای طرح «نور» در زمینه حجاب
  • اجرای طرح ممنوعیت عرضه کیسه پلاستیکی رایگان
  • حمایت بیش از هزار استاد حوزه علمیه قم از اجرای طرح «نور» فراجا
  • حل مسئله پسماند شهرستان دیر نیازمند عزم همگانی است
  • پاکسازی مناطق شمالی کرج از زباله ها
  • اختصاص ۳۸ هزار هکتار برای اجرای طرح نهضت ملی مسکن قم