Web Analytics Made Easy - Statcounter

گران ترین پرچمدار سامسونگ با نام گلکسی اس 10 ایکس روانه بازار فروش می شود. سامسونگ مدتی دیگر پرچمداران خود را به صورت رسمی معرفی می کند. در این میان گوشی هوشمند گلکسی اس 10 نسخه 5G جذابیت های بسیار زیادی خواهد داشت و به نظر می رسد بتواند در کشورهایی که برای این نسل از اینترنت بستر مناسبی دارند، فروش خوبی را رقم بزند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش بلاغ،گلکسی اس 10 ایکس ویژگی های منحصر به فرد دیگری نیز دارد و کمپانی سامسونگ امیدوار است که با عرضه این گوشی هوشمند در کنار پرچمداران سری اس خود فاصله بیشتری با برندهای دیگر به خصوص هواوی بگیرد. در سال های اخیر فاصله میان فروش گوشی های سامسونگ با برندهای دیگر بسیار کم شده است و اگر سامسونگ با عرضه گوشی های قدرتمند نتواند این فاصله را افزایش دهد، بدون شک باید چند سال دیگر هواوی را به عنوان پرفروش ترین برند موبایل در بازار جهانی معرفی کنیم.گلکسی اس 10 ایکس و قابلیت های منحصر به فرد

گلکسی اس 10 ایکس صفحه نمایش 6.7 اینچی دارد و حضور شش لنز دوربین در این گوشی هوشمند شگفت آور خواهد بود. سامسونگ برای گلکسی اس 10 ایکس چهار لنز دوربین اصلی را در نظر گرفته و حضور دو لنز دوربین سلفی نیز از مدت ها قبل قطعی بود. گلکسی اس 10 ایکس را می توان قدرتمندترین گوشی موبایلی دانست که در ماه های اول سال 2019 رونمایی می شود. باید دید آیا هواوی و برندهای چینی دیگر نظیر شیائومی و اوپو می توانند محصولی را رونمایی کنند که قدرتمندتر از گلکسی اس 10 ایکس باشد یا خیر.

گلکسی اس 10 ایکس با رم نرم افزاری 12 گیگابایتی روانه بازار می شود و به نوعی اولین گوشی موبایل محسوب می شود که با رم نرم افزاری بالای 10 گیگابایت روانه بازار می شود. گلکسی اس 10 ایکس یکی از بی نقص ترین گوشی های هوشمند سامسونگ خواهد بود؛ هرچند زمانی که صحبت از نقص گوشی های سامسونگ به میان می آید، گلکسی نوت 7 و مشکل باتری آن نگرانی های بسیار زیادی را برای کاربران گوشی هوشمند به همراه می آورد.

مدتی پیش اخباری در این زمینه منتشر شد که نشان می دهد گلکسی اس 10 ایکس با باتری 5000 میلی آمپری روانه بازار می شود. این ظرفیت باتری برای پرچمداران سال 2019 برندهای موبایل قابل پیش بینی بود. باید دید که آیا هواوی می تواند از باتری های با ظرفیت بالاتر از 5000 میلی آمپری استفاده کند یا گوشی های خود را با همین ظرفیت باتری روانه بازار فروش می کند.

منبع: بلاغ مازندران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.bloghnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بلاغ مازندران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۰۷۴۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۸۵ درصد نمایندگان پست با گوشی هوشمند توزیع مرسوله می‌کنند

مدیرکل پست استان زنجان گفت: ۸۵ درصد از نمایندگان پست روستایی از طریق گوشی‌های هوشمند نسبت به توزیع مرسولات در نقاط روستایی اقدام می‌کنند.

جواد رسولی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در زنجان اظهار کرد: طی برنامه عملیاتی اعلام شده در سال گذشته با تلاش و همت همکاران واحد کدگذاری استان طرح ژئوکد به پایان رسید و هم‌اکنون همه شهرهای استان دارای ژئوکد هستند.

وی با بیان اینکه تاکنون ۲۲ روستای پرجمعیت در استان دارای ژئوکد شده و به‌روزرسانی اطلاعات کدپستی اکثر روستاهای استان انجام شده است، اضافه کرد: طبق هماهنگی‌های صورت گرفته با فرمانداران و بخشداران شهرستان‌های تابعه استان، عملیات ژئو کد روستایی آغاز خواهد شد.

مدیرکل پست استان زنجان گفت: همه زیرساخت‌های موجود در استان که نیاز به اطلاعات مکان محور دارند، مشکل آنها با اجرای طرح نشانی استاندارد ملی حل می‌شود که این موضوع بسیار مهم است.

رسولی ادامه داد: جی نف (GNAF) یک استاندارد اطلاعات مکانی در حوزه نشانی و مخفف Geo Coded National Address File به معنی «پایگاه نشانی استاندارد مکان محور» است.

وی ادامه داد: این اداره کل در راستای هوشمندسازی، پست استان در سرویس‌های نوین از قبیل احراز مکانی الکترونیکی تعداد ۱۰۵.۳۴۷ احراز را در سال ۱۴۰۲ انجام داده است.

مدیرکل پست استان زنجان گفت: همچنین پست استان اقدام به هوشمندسازی توزیع روستایی کرده و ۸۵ درصد از نمایندگان پست روستایی از طریق گوشی‌های هوشمند نسبت به توزیع مرسولات در نقاط روستایی اقدام می‌کنند.

وی تصریح کرد: با توجه به برنامه‌ریزی صورت گرفته این اداره کل آمادگی راه‌اندازی صنادیق هوشمند توزیع را دارد.

کد خبر 749016

دیگر خبرها

  • گوشی گلکسی A12 ناچو سامسونگ + قیمت موبایل Samsung Galaxy A12 Nacho
  • محدودیت دسترسی به گوشی‌های هوشمند و شبکه‌های اجتماعی برای کودکان فرانسوی
  • گوشی شیائومی 14 SE ماه آینده عرضه می‌شود
  • گوشی هوشمند به "کنترل تلویزیون" تبدیل می‌شود
  • قیمت گوشی سامسونگ، شیائومی و آیفون ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳/ آیفون ۱۳ چند؟
  • قیمت گوشی s۲۳ ultra + مشخصات و مقایسه با آیفون ۱۵ پرومکس امروز ( ۱۱ اردیبهشت)
  • گوشی های محبوب میان رده سامسونگ در بازار ایران
  • قیمت گوشی سامسونگ s۲۴ ultra (۱۰ اردیبهشت) + مشخصات، دوربین گوشی Samsung Galaxy S۲۴ Ultra
  • ۸۵ درصد نمایندگان پست با گوشی هوشمند توزیع مرسوله می‌کنند
  • قیمت گوشی s۲۳ ultra + مشخصات و مقایسه با آیفون ۱۵ پرومکس امروز ( ۱۰ اردیبهشت)