Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ساعت24»
2024-05-06@19:04:08 GMT

کنایه همسر قوچان‌نژاد به کیروش + عکس

تاریخ انتشار: ۲۷ دی ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۴۰۷۵۱۰

کنایه همسر قوچان‌نژاد به کیروش + عکس

ساعت24- تیم ملی فوتبال ایران روز گذشته در مقابل عراق به تساوی ناامیدکننده‌ای دست یافت.

 تیم ملی فوتبال ایران روز گذشته در آخرین دیدار خود در مرحلۀ گروهی جام ملت‌های آسیا2019 به مصاف تیم عراق رفت که این دیدار در نهایت با تساوی بدون گل به پایان رسید.

بسیاری از مردم ایران به این دیدار به چشم بازی انتقامی نگاه می‌کردند، چرا که در دورۀ گذشته جام ملت‌ها، عراق پس از کسب تساوی 3-3 مقابل تیم ملی دروقت‌های اضافی، توانست در ضربات پنالتی ایران را از دور مسابقات حذف کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اما اتفاقی که باید رخ نداد و ملی‌پوشان با استراتژی نسبتاً دفاعی کی‌روش مقابل عراق صف‌آرایی کردند و نتوانستند نتیجه‌ای بهتر از تساوی کسب کنند.


یکی از بازیکنانی که در دورۀ گذشته مقابل عراق عملکرد درخشانی داشت، رضا قوچان‌نژاد، مهاجم سابق تیم ملی بود. این بازیکن در وقت‌های اضافه، گل سوم تیم ملی را به ثمر رساند تا امیدهای ایران برای صعود به مرحلۀ بعد را زنده نگه داشته باشد.

قوچان‌نژاد پس از نیمکت‌نشینیِ مطلق در جام‌جهانی 2018 ، با انتشار پیامی ناگهانی از تیم ملی خداحافظی کرد تا بسیاری بر این باور باشند که مشکلاتی بین او و کی‌روش وجود دارد.

سروین بیات، همسر رضا قوچان‌نژاد در واکنش به تساوی ناامیدکنندۀ روز گذشته ایران مقابل عراق، پیام جالبی خطاب به همسر خود منتشر کرد که در واقع محتوای این پیام طعنۀ سنگینی به سرمربی تیم ملی به شمار می‌رود.

منبع: ساعت24

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.saat24.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساعت24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۰۷۵۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نتیجه تساوی عادلانه بود/ بازیکنان تیم ما در نیمه‌های دوم انگیزه زیادی دارند

سرمربی تیم فوتبال استقلال خوزستان گفت: بازی امروز باتوجه به شرایط بارندگی خوب و به‌نظر من نتیجه تساوی عادلانه بود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، سیروس پورموسوی در کنفرانس‌خبری پس از تساوی تیم فوتبال استقلال خوزستان مقابل سپاهان اصفهان اظهار کرد: به کوبل‌داوری بازی امروز به‌خاطر قضاوت خوبی که داشتند خسته‌نباشید می‌گویم. بارندگی از کیفیت بازی حساس امروز کم کرد، اما هر دو تیم عملکرد خوبی به نمایش گذاشتند. یک گل از سپاهان عقب بودیم، اما در نیمه دوم شجاعانه بازی کردیم و یک امتیاز باارزش مقابل تیم بزرگ سپاهان به دست آوردیم.

وی افزود: به چهار هفته پایانی امیدوار هستیم؛ در نیمه اول چند موقعیت گل داشتیم و فکر می‌کنم نتیجه تساوی برای این بازی عادلانه بود، به‌دنبال برد مقابل سپاهان بودیم، اما سپاهان تیم بزرگی است و کسب یک امتیاز از سپاهان در ورزشگاه نقش‌جهان کار ارزشمندی است.

سرمربی تیم فوتبال استقلال خوزستان تصریح کرد: هفته گذشته با ملوان بندرانزلی مساوی کردیم و باید به پنج هفته انتهایی لیگ برتر امیدوار می‌بودیم، تا هفته سی‌ام و پایانی در کش‌وقوس و جنگ برای بقا هستیم، تیمی که بتواند از لحاظ روانی بهتر باشد، در پایان موفق خواهد بود.

پورموسوی در پایان خاطرنشان کرد: این امتیاز بار روانی را از تیم‌مان کاهش خواهد داد، زمانی‌که از حریف‌مان عقب می‌افتیم چیزی برای از دست دادن نداریم، در نیمه‌دوم سعی کردیم تهاجمی‌تر بازی کنیم تا یک یا سه‌امتیاز را به‌دست بیاوریم، بازیکنان تیم من ناامید نمی‌شوند. در نیمه‌دوم بازی‌ها باور خوبی داریم و باانگیزه بازی می‌کنیم.

کد خبر 751229

دیگر خبرها

  • خلاصه بازی هوادار و ملوان + فیلم
  • نتیجه تساوی عادلانه بود/ بازیکنان تیم ما در نیمه‌های دوم انگیزه زیادی دارند
  • پلی به گذشته - تساوی 2-2 بارسلونا و رئال مادرید در نیوکمپ (لالیگا اسپانیا - 6 می 2018) / فیلم
  • تساوی 1-1 بارسلونا مقابل چلسی در شب اعتراض شدید بازیکنان چلسی به تصمیمات داوری (6 می 2009)
  • سردار آزمون چند دقیقه مقابل یوونتوس بازی کرد؟
  • تساوی در سیرجان به سود دو سرمربی!
  • مارینوس و گل‌گهر بردن را فراموش کردند!
  • توییت طعنه‌آمیز همسر ویتور روکه پس از شکست بارسلونا مقابل ژیرونا! / عکس
  • مصدوم شدن ۲۰۷ نفر در جاده‌های کهگیلویه و بویراحمد
  • نجات ژیل ویسنته از سقوط با علیپور