Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «افکارنيوز»
2024-05-05@21:44:47 GMT

سرمربی ویتنام به حرف ده‌نمکی گوش کرد!

تاریخ انتشار: ۲۷ دی ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۴۰۷۵۲۶

پارک هانگ سئو، سرمربی تیم ملی فوتبال ویتنام پس از پیروزی مقابل یمن در دیدار سوم مرحله گروهی جام ملت‌های آسیا ۲۰۱۹ اظهار داشت چرا باید گل‌های بیشتری به ثمر می‌رساندیم؟! بدون توجه به این مسئله نتیجه به دست‌آمده برای ویتنام کافی بود. ما به سه امتیاز بازی نیاز داشتیم که به آن دست یافتیم.

تیم ملی فوتبال ویتنام شب (چهارشنبه) با کسب پیروزی ۲ بر صفر برابر یمن شانس صعود به مرحله بعدی جام ملت‌های آسیا در جمع چهار تیم سوم جداول رده‌بندی گروه‌های شش‌گانه این رقابت‌ها را پیدا کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پارک هانگ سئو، سرمربی تیم ملی فوتبال ویتنام در نشست خبری پس از بازی برابر یمن اظهار داشت:

این آخرین بازی ویتنام در مرحله گروهی جام ملت‌های آسیا ۲۰۱۹ بود و بازیکنانم از تمام توانمندی‌های خود استفاده کردند.

یشتر بخوانید:اظهارات عجیب ده نمکی درباره پیروزی تیم ملی در برابر یمن

وی در واکنش به این پرسش که ویتنام چرا گل‌های بیشتری را وارد دروازه یمن نکرد، اظهار داشت: چرا باید گل‌های بیشتری به ثمر می‌رساندیم؟! بدون توجه به این مسئله نتیجه به دست‌آمده برای ویتنام کافی بود. ما به سه امتیاز بازی نیاز داشتیم که به آن دست یافتیم. از بازیکنانم خواسته بودم که بازی سرعتی را به نمایش بگذارند و معتقدم هر دو تیم ویتنام و یمن در مجموع بازی خوبی انجام دادند.

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: تیم ملی یمن بازی فوتبال سرمربی تیم ملی تیم ملی تیم ملی فوتبال جام ملت های آسیا سرمربی تیم ملی فوتبال یمن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۰۷۵۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

والیبال ساحلی قهرمانی زیر ۱۹ سال آسیا؛ صعود ایران یک به مرحله بعد

  به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما به نقل از فدراسیون والیبال، رقابت‌های والیبال ساحلی قهرمانی زیر ۱۹ سال آسیا با حضور ۳۲ تیم از چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت آغاز شد و به مدت چهار روز (۱۶ اردیبهشت) در روی‌اِت کشور تایلند ادامه دارد.   ایران با دو تیم در این مسابقات حضور داشت که تیم والیبال ساحلی ایران یک (حبیب اکبرزاده – امیرعلی قلعه نوی) در گروه C؛ ویتنام یک (انگوین هووآنگ لانگ – دان چان سامای)، استرالیا دو (بنت فینلی – فجس آدام) و تایلند سه (اوتای جائنگ – وانسون گوئن) را شکست داد و به عنوان صدرنشین راهی مرحله بعد شد.   ملی‌پوشان ساحلی امروز در سومین دیدار خود برابر ویتنام یک قرار گرفتند و با امتیازات ۲۱ بر ۸ و ۲۱ بر ۱۱ حریف خود را مغلوب کردند تا بدون شکست راهی مرحله دوم مسابقات شوند.   اما ایران دو (محمد رسول بستگانی – کیارش باقری) در گروه D مرحله مقدماتی با چین یک (سونگ جینیانگ – سان ژی هائو)، سنگاپور یک (ساسیکومار رانجی – انگ چن فنگ) و ویتنام دو (هوو کوآنگ هووی – انگوین وانلین) مسابقه داد و بدون کسب پیروزی از حضور در مرحله بعد بازماند.   بستگانی و باقری در آخرین مسابقه خود دو بر یک و با نتایج ۲۱ بر ۱۵، ۱۶ بر ۲۱ و ۱۶ بر ۱۸ نتیجه را واگذار کردند و فرصت حضور در مرحله بعد را از دست دادند.   نادر انصاری ناظر داوری مسابقات قهرمانی زیر ۱۹ سال آسیا است و عبدالرئوف بستگانی به عنوان سرمربی، مرتضی احمدی پوربندری (مربی)، محمد رمضانی (سرپرست) و اکبر مسیبی به عنوان داور همراه، ملی پوشان را در این رقابت‌ها همراهی می‌کنند.

دیگر خبرها

  • بازگشت مدافع سپاهان در بازی با استقلال (عکس)
  • تلف شدن صدها هزار ماهی در ویتنام
  • تولید زباله مسافران، نمکی روی زخم بی‌درمان گیلان!/ اقداماتی که گردشگران باید برای بحران پسماند انجام دهند + عکس
  • اریک تن هاخ گزینه مورد علاقه بایرن مونیخ و آژاکس
  • سیمونه اینزاگی: به باشگاه گفتم نمی خواهم هیچ بازیکنی از جمع ما خارج شود؛ به همه آنها نیاز دارم
  • رمز موفقیت استقلال با عدد هفت! (عکس)
  • (ویدئو) مرگ صد‌ها هزار ماهی بر اثر گرما در ویتنام
  • مرگ صدها هزار ماهی بر اثر گرما در ویتنام (فیلم)
  • والیبال ساحلی قهرمانی زیر ۱۹ سال آسیا؛ صعود ایران یک به مرحله بعد
  • جای خالی مهدی‌پور احساس نشد!