Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از نشریه هیل، «الکسندریا اوکازیو کورتس» جوان‌ترین زن دموکرات کنگره آمریکا روز گذشته (چهارشنبه) در یک سخنرانی به انتقاد از دونالد ترامپ، رئیس جمهور این کشور به دلیل تعطیلی دولت پرداخت.

وی در یک سخنرانی ۳ دقیقه‌ای اعلام کرد: تعطیلی دولت در واقع در مورد دیوار نیست، در مورد مرز نیست و همچنین در مورد رفاه روزمره شهروندان آمریکایی نیست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حقیقت این است که این تعطیلی در مورد فرسایش دموکراسی آمریکا و فروپاشی هنجار‌های اصلی دولت ماست.

وی افزود: طبیعی نیست که ۸۰۰۰۰۰ کارگر آمریکایی حقوق دریافت نکنند. طبیعی نیست زمانی که خواسته خود را بدست نیاوریم، دولت را تعطیل کنیم و طبیعی نیست که برای عملی شدن خواسته‌ای که در میان مردم آمریکا هم ناپسند است، مردمی که به ما خدمت می‌کنند را گرسنه بگذاریم.

اوکازیو کورتس در ادامه گفت: شغل کارکنان فدرال به قدر کافی پر از استرس هست. ترامپ مسئولیتی در قبال کارکنان دارد. او مسئولیت دارد که عملکرد اساسی دولت آمریکا را حفظ کند.

این نماینده دموکرات روز گذشته هم در حساب توییتر خود به انتقاد از سیاست‌های دونالد ترامپ پرداخت و نوشت رئیس جمهور آمریکا باید دولت را بازگشایی کند و سپس درباره تأمین بودجه مالی دیوار مرزی به مذاکره بپردازد.

دولت آمریکا از تاریخ ۲۲ دسامبر سال گذشته میلادی در پی بی نتیجه ماندن رایزنی‌ها میان مقامات کاخ سفید و کنگره تعطیل شده است. این تعطیلی امروز وارد بیست و هفتمین روز خود شد. رئیس جمهور آمریکا تاکنون بار‌ها علت این تعطیلی را بر گردن دموکرات‌ها انداخته و گفته است تا زمانی که آن‌ها با تأمین بودجه‌ی مالی ۵ میلیارد و ۷۰۰ میلیون دلاری او برای ساخت یک دیوار در امتداد مرز مکزیک موافقت نکنند، دولت را تعطیل نگه می‌دارد و این تعطیلی ممکن است سال‌ها طول بکشد!

رئیس جمهور آمریکا از دوره رقابت‌های انتخاباتی وعده داده بود به منظور جلوگیری از هجوم مهاجران یک دیوار در امتداد مرز مکزیک احداث کرده و کشور مکزیک را مجبور خواهد کرد هزینه ساخت این دیوار را بپردازد.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: دونالد ترامپ آمریکا تعطیلی دولت آمریکا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۰۷۷۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بررسی روابط دوجانبه در دیدار علی باقری با یک مقام روس

معاون سیاسی وزیر امور خارجه کشورمان با نماینده ویژه رئیس جمهور روسیه دیدار کرد.

به گزارش ایسنا، «علی باقری» معاون سیاسی وزیر امورخارجه جمهوری اسلامی ایران که برای شرکت در نشست معاونین وزیران امورخارجه و نمایندگان ویژه کشورهای بریکس در امورخاورمیانه به مسکو سفر کرده است، با «میخائیل باگدانف» نماینده ویژه رئیس‌جمهور روسیه و معاون وزیر امورخارجه در امور خاورمیانه و شمال آفریقا دیدار کرد.
 



در این دیدار طرفین در کنار تأکید بر ظرفیت‌های بریکس به عنوان یک پیمان چندجانبه و مهم، روابط و موضوعات دو جانبه و منطقه‌ای را مورد بحث و بررسی قرار دادند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • نماینده ویژه رئیس‌ جمهور : نقش حمایتی از مردم افغانستان را دنبال می‌کنیم
  • ادعای پلوسی درباره پوتین، توهین به آمریکایی‌ها و دموکراسی است
  • نماینده ویژه رئیس جمهور چین: ایران در خاورمیانه شریک راهبردی است
  • بررسی روابط دوجانبه در دیدار علی باقری با یک مقام روس
  • رئیسی: بانک هایی که مقررات را رعایت نکنند منحل خواهند شد | مطلقا به فساد و مفسد رحم نمی‌کنیم
  • افغانستان ظرفیت توافقات با همسایگان را دارد
  • نمایش جدید آمریکا درباره غزه: تعیین نماینده ویژه!
  • لیبرال دموکراسی پایبند هیچ قانونی نیست/تاریخ پراز جنایت استکبار
  • افغانستان ظرفیت پیشبرد روندهای توسعه‌ای با همسایگان را دارد
  • بایدن یا ترامپ؟ / کدام نقاط ابهام، سرنوشت کاخ سفید را غیرقابل پیس‌بینی کرده؟