Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رکنا»
2024-05-09@02:06:42 GMT

جشن تولد عجیب شرور خطرناک و دوستانش+ تصویر

تاریخ انتشار: ۲۷ دی ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۴۰۷۷۸۳

‍‍‍‍‍‍

رکنا: جوان هندوستانی با شلیک به کیک تولدش خبرساز شد.

حجم ویدیو: 2.22M | مدت زمان ویدیو: 00:00:22

ویدئویی که توسط دوربین تلفن همراه تهیه شده جوان هندوستانی را در حالی که به همراه چند نفر از دوستانش در حال شلیک به سمت کیک است، نشان می‌دهد. آنها در حالی که با هم مشغول صحبت هستند، اقدام به تیراندازی به سمت کیک می کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در حالی که در ابتدا محل تهیه ویدئو منطقه اوتار پرادش اعلام شد اما پلیس محلی هندوستان آن را رد کرد. گفته می‌شود محل اصلی تهیه ویدئو منطقه «مروت» هندوستان بود. این ویدئو بلافاصله در شبکه های اجتماعی هندوستان به اشتراک گذاشته شد و تبدیل به ویدئویی داغ در شبکه های اجتماعی این کشور شد.

جشن تولد عجیب

هنوز مشخص نیست این جوان هندوستانی به چه دلیل اقدام به برپایی جشن تولدش به این شکل عجیب کرده است. این ویدئو تاکنون توجه هزاران بیننده را به خود جلب کرده است. کاربران ضمن به اشتراک گذاری ویدئو با درج کامنت انتقاد خود را از عمل خطرناک این چند جوان ابرز داشتند. یکی از کاربران در کامنتی نوشت: «تابحال چنین صحنه ای را ندیده بودم. اینکه یک نفر در بهترین روز زندگی اش دست به اقدام خطرناک این چنینی بزند چه معنی دارد!» همچنین کاربر دیگری در کامنتی دیگر نوشت: «امیدوارم این جشن تولد خطرناک بدون حادثه به تمام رسیده باشد اما تصور کنید اگر یکی از این گلوله‌ها به یکی از افراد حاضر در ویدئو برخورد می کرد. جشن تولدی که با اقدامی احمقانه به سوگواری تبدیل شد!»

گفتنی است؛ اقدام این چند جوان هندوستانی در برپایی این جشن تولد عجیب در حالی خبرساز می شود که هنوز پلیس این کشور گزارشی در خصوص حادثه تیراندازی و مجروح شدن احتمالی فرد یا افرادی دریافت نکرده است. انتظار می رود این جشن تولد خطرناک بدون وقوع حادثه ای خطرناک به اتمام رسیده باشد.اخبار 24 ساعت گذشته رکنا را از دست ندهید

 

حوادث اختصاصی رکنا را اینجا بخوانید:

فاجعه ای هولناک در مشهد که کل مردم ایران را متاثر کرد گفتند فرشاد در هواپیما به شهادت رسیده است اما نمی دانم چطور از دنیای مردگان بازگشت این مردان در چالوس به جای برف پول پارو می کردند ! + جزییات طناب دار بر گردن قاتل دوست صمیمی / یحیی بعد از نشان دادن کفتر به حسن او را سلاخی کرد پدر مست عروس به جای داماد در اتاق حجله به دخترش تجاوز کرد! مرگ دردناک امیرحسین و آرمان 2 پسر بچه مدرسه ای کمر مادر و پدرشان را شکست+ عکس سامان هر لحظه به من ابراز علاقه می کرد به همین خاطر نتوانستم به خواسته بی شرمانه اش نه بگویم دختر رزمی کار شهرستانی پسر پلید تهرانی را ادب کرد با پای خودمان وارد تله شیطانی آرش شدیم / آن 3 پسر من و سمیه را آزار دادند داخل خودروی پژو چه بود که همه را ترساند / معاون دادستان مشهد دستور ویژه صادر کرد غلامرضا هنگامی که مواد مصرف می کرد به یاد ارتباط من با مردان غریبه می افتاد سرنوشت اعظم بعد از 5 مرتبه ازدواج غمناک تر شد+عکس بی آبرویی دیگر در شبکه من و تو / خوردن استفراغ توسط دختران بلوچ + جزییات مهم ترین اخبار 24 ساعت گذشته رکنا آرایشگاه زنانه راز شومی داشت که بسته شد ؟

منبع: رکنا

کلیدواژه: پلیس حادثه اخبار حوادث تولد فوت جشن فیلم کیک ویدیو ها عکس فیلم زن دختر قاتل ایران دار پلیس عروس پرونده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۰۷۷۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فیلم/ جشن تولد نمادین دختر کاپشن صورتی

مراسم نمادین تولد شهیده ریحانه سلطانی نژاد (دختر کاپشن صورتی) در مراسم دختران آرمانی برگزار شد.

دریافت 7 MB

دیگر خبرها

  • متس هوملس در آغوش خانواده و دوستانش پس از رسیدن به فینال لیگ قهرمانان اروپا / فیلم
  • (ویدئو) واکنش عجیب معاون بایدن به سوالی درباره آتش‌بس در غزه
  • فیلم/ جشن تولد نمادین دختر کاپشن صورتی
  • مراسم نمادین تولد دختر کاپشن صورتی با حضور ۱۲ هزار نفر + ویدئو | کیک تولد را ببینید
  • (ویدئو) تصاویری عجیب از دوستی سریع‌ترین و کندترین حیوانات دنیا
  • نزاع بر سر متلک ۳ شرور به دختر جوان
  • متلک ۳ شرور در نازی‌آباد حادثه‌آفرین شد
  • پاسخ عجیب بانک مرکزی به درخواست زوج‌های جوان: «هیچ بانکی اعتبار پرداخت وام ازدواج ندارد»
  • انتشار شایعات عجیب درباره ریحانه پارسـا به دلیل یک کلیپ! | تصویر
  • (تصویر) جشن تولد بکام به همراه آشپز معروف!