Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس نیوز»
2024-04-27@04:32:46 GMT

روزهای آرام نقل و انتقالات فوتبال ایران

تاریخ انتشار: ۲۷ دی ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۴۰۷۹۸۱

به گزارش پارس نیوز، 

در شرایطی که همه درگیر رقابت های جام ملت های آسیا هستند و رقابت های لیگ برتر هم به تبع آن در تعطیلات زمستانی به سر می برد، تیم ها در کنار برگزاری اردوهای آماده سازی خود برای نیم فصل دوم، به فکر جذب بازیکن و تقویت تیم خود برای ادامه رقابت های لیگ هستند.

با این حال در هفته ای که گذشت، چندان جا به جایی های مهم و داغی رخ نداد تا رقابت های نقل و انتقالاتی در خرید بازیکنان سرشناس و تراز اول، به ادامه فرصت باقی مانده موکول شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تراکتور و احتمال یک انفجار

پر سر و صدا ترین تیم ایران در بازار نقل و انتقالات پس از جذب کوین کنستانت و محمدرضا اخباری طی روزهای گذشته، و پس از اینکه جورج لیکنز را به عنوان سرمربی جدید خود معرفی کرد، حالا در پی آوردن مهاجم سابق تیم ملی به ایران است.

رضا قوچان نژاد پس از اینکه حضورش در پرسپولیس منتفی شد، حالا با پالس های از تبریز مواجه شده و هیچ بعید نیست که اگر خواسته های مالی لژیونر سرشناس فوتبال ایران برآورده شود او برای ادامه فوتبالش مثل شجاعی و دژاگه و حاج صفی تراکتورسازی را انتخاب کند.

 

استقلال و پرسپولیس؛بی خبری

در حالی که استقلالی ها طی این مدت منتظر بودند که تیم شان با خرید بازیکن،جایگزینان مناسبی برای الحاجی گرو،نویمایر و جابر انصاری پیدا کند،اما تا این روز هیچ خبری از جذب بازیکن جدید نیست و این اتفاقی بسیار عجیب در اردوی آبی پوشان است.

در این بین خبر بازگشت سرور جپاروف به جمع استقلالی ها هم به کلی منتفی شد تا در حال حاضر فقط امید نورافکن هنوز شانس بازگشت و پوشیدن پیراهن آبی را داشته باشد.

گفته می شود مسئولین استقلالی مذاکراتی را با یکی دو بازیکن خارجی داشته اند اما هنوز نتیجه خاصی در بر نداشته است.

در پرسپولیس هم این روزها خبر خاصی جریان ندارد و این تیم در کشور قطر به تمرین مشغول است. آن ها به غیر از بازیکنانی که قبلا جذب کرده اند،طی روزهای اخیر هیچ فعالیتی در بازار نقل و انتقالات نداشته اند اما طی روزهای آینده باید منتظر فعالیت های بیشتر این باشگاه بود.

سلبریتی ها؛از خلعتبری تا لک و صادقیان

سه بازیکن سرشناس و نسبتا پر حاشیه فوتبال ایران طی روزهای اخیر تیم های جدیدی را برای ادامه بازی خود انتخاب کردند.

محمدرضا خلعتبری که در نیم فصل اول در پدیده شاگرد یحیی گل محمدی بود، از این تیم جدا شد و به ذوب آهن پیوست تا در تیم سابقش شاگرد علیرضا منصوریان شود.

پیام صادقیان هم پس از حضوری ناموفق در لیگ ترکیه به سپیدرود رشت پیوست تا بالاخره بتواند برای علی کریمی به میدان برود و حامد لک هم پس از نیم فصلی پر ماجرا در نساجی قائمشهر، از این تیم جدا شد و به سایپا پیوست تا زیر نظر علی دایی به فوتبالش ادامه دهد.

 

منبع: پارس نیوز

کلیدواژه: رقابت جام ملت های آسیا رقابت های لیگ برتر تعطیلات نیم فصل رقابت های لیگ سر و صدا ایران تیم ملی پرسپولیس قطر بازی نیم فصل اول یحیی گل محمدی ذوب آهن علیرضا منصوریان ترکیه علی کریمی نساجی سایپا علی دایی بازی جام ملت های آسیا فوتبال ایران قطر لیگ برتر پارس پارس نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۰۷۹۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازیکن پیشکسوت ایران جوان وسط بازی با استقلال فوت کرد

در یکی از محلات تهران مسابقات پیشکسوتان فوتبال زیر نظر شهرداری آن منطقه برگزار می‌شود. اما با توجه به عدم نظارت هیات فوتبال تهران در این مسابقات خبری از حضور آمبولانس نیست و این درحالی است که باید هیات فوتبال استان تهران به این مسابقات هم نظارت کند.

در یکی از مسابقه‌های فوتبال بین دو تیم پیشکسوتان استقلال و تهرانجوان پس از پایان نیمه اول و بین دو نیمه، محمد اشرفی بازیکن حدودا 64 ساله تیم تهرانجوان دچار حمله و ایست قلبی شد. پس از این اتفاق ناگوار به علت عدم حضور به موقع آمبولانس در محل مسابقه یک پزشکیار برای رسیدگی به وضعیت این بازیکن بالای سر او رفت اما متاسفانه تا هنگام رسیدن آمبولانس و رساندنش به بیمارستان، متاسفانه به دلیل وخامت حال بازیکن 60 ساله تیم تهرانجوان وی در آمبولانس از دنیا رفت.

نکته قابل تامل در این اتفاق ناگوار که منجر به مرگ یکی از بازیکنان و ورزشکاران پیشکسوت شد می‌تواند عدم وجود آمبولانس با دستگاه شوک در محل انجام مسابقات با پزشکان و دستیاران متخصص باشد. رسانه‌ها بارها در این باره بارها به مسئولان برگزاری مسابقات هشدار داده‌اند که خروجی رعایت نکردن برخی تمهیدات برگزاری مسابقه می‌تواند اتفاقات تلخی را به همراه داشته باشد. این درحالی است که مسئول کمیته پزشکی هیات فوتبال استان تهران، به عنوان پزشک تیم ملی فوتسال ایران در رقابتهای قهرمانی آسیا حضور دارد. سال گذشته هم در یکی از رقابتهای رده پایه استان هم به دلیل همین ماجرا جان خود را از دست داد.

اما سوال این است که چرا داور بازی، بدون حضور آمبولانس و دستگاه شوک بازی را شروع کرده است؟ آیا پیشکسوتان پیش از شروع مسابقات معاینه و آزمایش قلبی می‌دهند؟ با توجه به سن و سال بالای بازیکنان این تیم‌‌ها، حضور آمبولانس و تیم پزشکی در این مسابقات ضرورت بیشتری دارد.

با توجه به اینکه برخی از تیم‌های مطرح و پیشکسوتان فوتبال ایران در این مسابقات حاضر می‌شوند چرا هیات فوتبال تهران نظارتی در برگزاری این مسابقات ندارد؟ چرا قوانینی از سوی فدراسیون فوتبال و هیات فوتبال تهران برای برگزاری چنین مسابقاتی وضع نمی‌شود تا در کنار جریان این مسابقات شاهد این اتفاقات تلخ نباشیم؟ قطعا اگر این موارد رعایت می‌شد چه بسا که الان یک انسان زنده بود. امیدواریم مسئولان مربوطه برای تخلفات صورت گرفته دلایل قانع کننده‌ای برای افکار عمومی داشته باشند.

 

منبع:فوتبالی

دیگر خبرها

  • جرارد: به رقابت کردن با مسی و رونالدو افتخار می‌کنم
  • تیم‌داری در طرشت به روش کدخدامنشی
  • ایران‌پوریان: تراکتور همیشه در نقل‌وانتقالات بازنده است
  • خبر خوب برای نکونام؛ ستاره مصدوم استقلال «آقا وسط» بازی کرد!
  • (ویدئو) تجربه فریدون زندی از اقتصاد ایران
  • کسب مقام قهرمانی و سومی تیم گیلان در رقابت‌های آب‌های آرام کشور
  • خسرو حیدری بمب نقل و انتقالات را خنثی کرد
  • بازیکن پیشکسوت ایران جوان وسط بازی با استقلال فوت کرد
  • تردید در مادرید: عربستان مشتری ستاره رئال
  • یورو برای بلینگام و امباپه است، نه رونالدو!