Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-05-06@22:13:39 GMT

بدرقه پیکر حسین محب‌اهری به سوی سفر ابدی

تاریخ انتشار: ۲۷ دی ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۴۰۸۰۱۳

بدرقه پیکر حسین محب‌اهری به سوی سفر ابدی

خبرگزاری تسنیم: مراسم تشییع پیکر حسین محب‌اهری بازیگر سینما و تلویزیون صبح امروز از مقابل تالار وحدت برگزار شد. در این مراسم جمعی از بازیگران و مسئولان مرکز هنر‌های نمایشی، خانه تئاتر حضور داشتند.

اصغر همت به عنوان مجری در پشت تریبون مراسم تشییع حسین محب اهری قرار گرفت؛ امروز در مراسم یک آدم استثنایی حضور پیدا کردیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حسین محب اهری برای لحظه لحظه زندگی اش تلاش کرد و همواره حرف از امید و بودن می‌زد. او کماکان برای هنر و فرهنگ این مرز و بوم می‌کوشید؛ و نهایتا با عزت و شرف صحنه هنر را ترک کرد.

شهرام کرمی مدیرکل هنر‌های نمایشی تصریح کرد: همه امروز در فقدان یک هنرمند پرامید و نشاط جمع شدیم. غم سختی است که حسین محب اهری را در صحنه هنر نمایشی نداریم و ما را با خاطراتش تنها گذاشت. در چند سال اخیر شاهد ستیز او با بیماری سختش بودیم و به همه ما آموخت که می‌توانیم مرگ را پذیرفته و با امید، بهترین اتفاقات زندگی را خلق کنیم. حسین محب اهری به مرگ لبخند زد و شک نداریم در بهشت برین کماکان با امید نقش آفرینی می‌کند. امیدوارم این حضور پرشور برای ما خاطره‌ای از معیت یک هنرمند بزرگ به نام حسین آقای محب اهری باشد و بیش از پیش قدر هنرمندان پیشکسوت مان را بدانیم.

منبع: فردا

کلیدواژه: تشییع پیکر حسین محب اهری بازیگر سینما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۰۸۰۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیکر مطهر معلم شهید «حجت‌الله یوسفیه» در ورامین تشییع شد

به گزارش خبرنگار مهر، پیش از ظهر دوشنبه آئین تشییع پیکر مطهر معلم شهید «حجت‌الله یوسفیه» با حضور گسترده مردم شهید پرور مردم در ورامین تشییع شد.

بر اساس این گزارش آحاد مردم، خانواده معظم شهدا و مسؤولان ورامین با حضور در مسیر میدان امام حسین (ع) تا میدان امام (ره) به عطر افشانی و گلباران مسیر پرداختند و پیکر پاک این شهید را بر دستان خود تشییع کردند.

گفتنی است که مردم ولایتمدار دیار ۱۵ خرداد، پیکر پاک شهید تازه تفحص شده «حجت اله یوسفیه» که پس از ۳۹ سال به میهن بازگشت را تشییع کردند و در نهایت معلم شهید در گلزار شهدای حسین رضا (ع) تدفین شد.

لازم به ذکر است که شهید «حجت‌الله یوسفیه» سال ۱۳۶۴ در عملیات فتح در شهر سلیمانیه عراق به درجه رفیع شهادت نائل آمده بود و پس از ۳۹ سال انتظار به آغوش خانواده و به خاک ایران بازگشت.

کد خبر 6098310

دیگر خبرها

  • پیکر مطهر معلم شهید «حجت‌الله یوسفیه» در ورامین تشییع شد
  • عمو مسعود باشکوه بدرقه شد
  • بدرقه صدای خاطره‌انگیز رادیو به خانه ابدی
  • تشییع پیکر مرحوم اسکویی با حضور مسئولان ورزشی
  • تصاویری از مراسم بدرقه زنده یاد مسعود اسکویی
  • مراسم تشییع مرحوم مسعود اسکویی برگزار شد
  • حضور پیشکسوتان رسانه و ورزش در مراسم تشییع پیکر مسعود اسکویی
  • حضور پیشکسوتان رسانه و ورزش در مراسم تشییع پیکر مهرداد اسکویی
  • هنرمند پیشکسوت خراسان شمالی به سوی خانه ابدی بدرقه شد
  • پیکر شهید «جهانگیر بیات» در ماهدشت تشییع و تدفین شد