Web Analytics Made Easy - Statcounter

روز گذشته حین انجام آزمایش درس علوم تجربی مقداری از مواد مورد استفاده در اثر بازیگوشی یکی از دانش آموزان موجب ایجاد سوختگی سطحی معلم و دانش آموزان در شهرستان بمپور شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از عصرهامون، روز گذشته در حین انجام آزمایشی مربوط به درس علوم پایه ششم مبنی بر فوران آتش فشان و بازیگوشی یکی از دانش آموزان، مقداری از مواد مورد استفاده در این آزمایش موجب سوختگی سطحی معلم و دو دانش آموز شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



در پی تماسی که خبرنگار عصرهامون با علی مرادی رئیس روابط عمومی آموزش و پرورش سیستان وبلوچستان داشت، وی اظهار کرد: این اتفاق در شهرستان بمپور رخ داده که با عکس العمل مناسب و به موقع معلم مربوطه از بروز هرگونه حادثه ای پیشگیری شد.

به گفته وی، در پی این اتفاق معلم از ناحیه دست و دو دانش آموز از ناحیه پا دچار سوختگی سطحی شدند که مراحل درمان آنها به موقع طی شد به گونه ای که با درمان سرپایی معلم و یک دانش آموز مرخص شده و تنها یک دانش آموز به علت ۲ درصد سوختگی جهت درمان بیشتر در بیمارستان بستری است.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۰۸۰۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ارایه خدمات رایگان به دانش‌آموزان ابتدایی حاشیه شهر سنندج

رستگار خسروی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: به مناسبت هفته ملی سلامت در ترویج فرهنگ بهداشت ۲۷۰ نفر از دانش‌آموزان مدرسه پسرانه سهند ۱، منطقه محروم کانی کوزله سنندج در یک اردوی ۲ روزه ویزیت و غربالگری شدند.

وی گفت: با انجام غربالگری و تشکیل پرونده، دانش‌آموزان نیازمند برای اقدامات تخصصی‌تر دندانپزشکی به صورت رایگان در کلینیک دندانپزشکی دانشگاه علوم پزشکی کردستان خدمات دندانپزشکی دریافت خواهند کرد.

رئیس دانشکده دندانپزشکی دانشگاه علوم پزشکی کردستان خاطرنشان کرد: در پی معاینه و غربالگری این دانش‌آموزان، آموزش بهداشت دهان و دندان، روش صحیح مسواک زدن به صورت آموزش با مولاژ و پرسش و پاسخ در بحث تغذیه سالم صورت گرفت.

خسروی افزود: این برنامه با پشتیبانی «لبخند احسان» بنیاد برکت انجام شد.

کد خبر 6088759

دیگر خبرها

  • ارایه خدمات رایگان به دانش‌آموزان ابتدایی حاشیه شهر سنندج
  • چرا اردستان معاونت آموزشی و پرورشی ندارد؟
  • نظام آموزشی اردستان، معاونت آموزشی و پرورشی ندارد
  • کسب مدال طلای المپیاد کشوری ریاضی توسط دانش‌آموز بابلی
  • برگزاری آزمون سراسری در پلدشت
  • ۱۵ هزار دانش آموز در مرحله اول آزمون سراسری شرکت کردند
  • ۱۵ هزار دانش آموز ایلامی در مرحله‌ اول آزمون سراسری شرکت کردند
  • ۱۴۰ هزار دانش‌آموز خوزستانی در امتحانات نهایی شرکت می‌کنند
  • درخشش معلم و دانش آموزان گناوه ای در جشنواره سفیران سلامت
  • ۲۲۴۱ دانش آموز قشمی به طرح مسطورا پیوستند