Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-26@21:39:31 GMT

تلویزیون های قاچاق در شهرستان البرز کشف شدند

تاریخ انتشار: ۲۷ دی ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۴۰۸۱۷۶

تلویزیون های قاچاق در شهرستان البرز کشف شدند

به گزارش ایرنا به نقل از مرکز اطلاع رسانی نیروی انتظامی استان قزوین، سرهنگ بهرام منصوری روز پنجشنبه با اعلام این خبر افزود: ماموران کلانتری بیدستان حین گشت زنی در عوارضی آزاد راه قزوین - کرج حین کنترل خودروهای عبوری به یک دستگاه پیکان وانت مشکوک و آن را متوقف کردند.
وی اضافه کرد: در بازرسی ماموران از این خودرو هفت دستگاه تلویزیون LED قاچاق کشف و یک نفر نیز در این خصوص دستگیر شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


سرهنگ منصوری با اشاره به ارزش 500 میلیون ریالی کالای قاچاق کشف شده برابر اعلام کارشناسان، تصریح کرد: متهم پس از تشکیل پرونده به مراجع قضایی معرفی شد.
این مسئول انتظامی از شهروندان خواست تا در صورت اطلاع از هرگونه اقدام قاچاق و مشکوک موضوع را به فوریت های پلیسی 110 اعلام کنند.
9925*3013
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: جام ملت های آسیا منع به کارگیری بازنشستگان بودجه 98 جلیقه زردها آزاد راه استان قزوین خودرو قاچاق نیروی انتظامی جام ملت های آسیا منع به کارگیری بازنشستگان بودجه 98 جلیقه زردها امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۰۸۱۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف ماینر‌های قاچاق در یزد

 سرهنگ سیدمحمدطاهر موسوی جانشین انتظامی استان یزد بیان داشت: در پی کسب خبری مبنی بر نگهداری و استفاده غیرمجاز از دستگاه‌های استخراج ارز دیجیتال قاچاق در شهرستان یزد موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران کلانتری ۱۶ امامشهر قرار گرفت. 

وی افزود: بلافاصله ماموران به محل اعزام و پس از هماهنگی با مرجع قضایی در بازرسی از این ساختمان موفق شدند، ۱۷ دستگاه ماینر را کشف کنند. 

جانشین انتظامی استان یزد گفت: ماینر‌ها جمع آوری و پرونده قضایی تشکیل شد.

باشگاه خبرنگاران جوان یزد یزد

دیگر خبرها

  • از توقیف خودرو ۱۷ میلیارد ریالی قاچاق تا دستگیری عامل آتش سوزی عمدی منزل در فارس
  • کشف کالای خارجی قاچاق در یک منزل مسکونی در امیدیه
  • کشف ۱۳ گوسفند قاچاق در خودرو سواری
  • انواع کالای قاچاق به ارزش ۲۰ میلیارد ریال در زنجان کشف شد
  • کشف یک و نیم تن بادام قاچاق در امیدیه
  • کشف ماینر‌های قاچاق در یزد
  • کشف ۵ تن چوب جنگلی قاچاق در کلاردشت
  • کشف هزار و ۹۰۰ لیتر سوخت قاچاق در نهبندان
  • ۶۶ کیلوگرم تریاک در اندیمشک کشف شد
  • کشف ۵ تن و ۶۰۰ کیلو گرم آرد قاچاق در قزوین