Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر توانمندسازی شتاب دهنده بانا گفت: ثبت‌نام دوره شتابدهی دانشجویان برای ورود به اکوسیستم کارآفرینی ۴ روز دیگر ادامه دارد.

آرزو نصیری مدیر توانمندسازی شتاب دهنده بانا در گفتگو با خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو با اشاره به برگزاری دوره زمستانی «دور فلک درنگ ندارد، شتاب کن!»، درخصوص برگزاری دوره‌های آموزشی این شتاب‌دهنده اظهار کرد: این دوره سه ماهه برای دانشجویانی تدارک دیده شده است که می‌خواهند برای آشنا شدن با افراد مناسب، دریافت پیشنهادات کاری جذاب و بدست آوردن موقعیت ویژه خودشان در اکوسیستم کارآفرینی کشور، شانس خود را افزایش دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی ادامه داد: ما در طول یک دوره شتابدهی سه ماهه، تلاش می‌کنیم تا افراد ضمن آموزش مهارت‌های نرم به عنوان یک نیروی کار ماهر در یک محیط شبیه‌سازی شده، در رفع یکی از چالش‌های موجود در اکوسیستم، کار واقعی انجام داده و خود را در فضایی با ریسک کنترل شده محک بزنند.

نصیری با اشاره به این که در طول این دوره متقاضیان از آموزش‌های کافی برای آشنایی با استاندارد‌های کار در دنیای حرفه‌ای بهره‌مند می‌شوند، گفت: این افراد می‌توانند علاوه بر بهبود توانایی کار تیمی و ایجاد تغییرات مثبت، به بخش‌های مختلف این اکوسیستم دسترسی دانشی داشته باشند و برای جلسات مصاحبه کاری در این فضا آماده شوند.

مدیر توانمندسازی شتاب دهنده بانا تصریح کرد: همچنین مشاوره‌های فردی یا گروهی در طول دوره شتاب‌دهی می‌تواند شرکت کنددگان را نسبت به خطا‌های متداول در این اکوسیستم آگاه کرده و سرعت رسیدن آن‌ها به هدفشان را افزایش دهد؛ از سوی دیگر شرکت کنندگان با پروژه‌های واقعی آشنا می‌شوند.

وی درخصوص خدمات این دوره‌ها گفت: این دوره در سه بخش آموزش؛ آموزش و مشاوره؛ و آموزش، مشاوره و معرفی به مراکز رشد، شتاب دهنده‌ها و استارت‌آپ‌ها می‌باشد.

صبوری با اشاره به این که محدودیتی برای ارسال رزومه به این شتابدهنده وجود ندارد: خاطرنشان کرد: ثبت نام این دوره‌ها از ۱۲ دی ماه آغاز و تا ۳۰ دی ماه ادامه دارد. همچنین برای افرادی که به صورت گروهی ثبت نام کنند تخفیف ویژه در نظر گرفته می‌شود.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: شتاب دهنده ها کارآفرینی استارت آپ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۰۸۱۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ویدئو| سرکوب دانشجویان صلح‌طلب در غرب ادامه دارد!

فیلمی از سرکوب‌ وحشیانه دانشجویان دانشگاه ویرجینیا توسط پلیس آمریکا در محوطه دانشگاه را می‌بینید.

رسانه دانلود

دیگر خبرها

  • آغاز هفتمین دوره آموزشی توانمندسازی فعالان صنعت گردشگری
  • آروان‌آکادمی؛ دروازه ورود به دنیای دانش ابری
  • شعار ثبت نام؛ ثبت‌نام مطلوب و خانواده مداری است
  • گرامیداشت هفته معلم در اسکو
  • ضرورت توانمندسازی خانواده‌ها در زمینه سواد سلامت
  • آزمون میان دوره پیش کارورزی ۱۷ خرداد ماه برگزار می شود
  • آزمون میان دوره پیش کارورزی پزشکی ۱۷ خردادماه برگزار می‌شود
  • شرایط دریافت وام دانشجویی چیست؟
  • ویدئو| سرکوب دانشجویان صلح‌طلب در غرب ادامه دارد!
  • انتخابات در حزب بعث؛ گام نخست سوریه برای ورود به دوره پساجنگ