Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران آنلاین»
2024-04-26@16:40:17 GMT

بارندگی ها از غرب مازندران آغاز شد

تاریخ انتشار: ۲۷ دی ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۴۰۸۲۱۷

بارندگی ها از غرب مازندران آغاز شد

طبق اعلام هواشناسی مازندران بارندگی از صبح امروز پنجشنبه از غرب استان آغاز و عصر پنجشنبه شاهد تشدید بارندگی ، وزش باد ، کاهش محسوس دما و احتمال رعد و برق در استان هستیم .


 بارش برف ابتدا در ارتفاعات و محورهای کوهستانی آغاز و از نیمه شب تا روز جمعه بارش برف بتدریج به سمت کوهپایه ها و دامنه ها کشیده می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


هواشناسی پیش بینی کرد از جمعه شب بارندگی قطع و بتدریج این سامانه از استان خارج شود. دمای هوا در روزهای پنجشنبه و جمعه بین 10 تا 18 درجه در مقایسه با روز چهارشنبه کاهش دارد به طوری که روز جمعه بیشینه دما در شهرهای ساحلی و جلگه ای به حدود 7 درجه می رسد.

هواشناسی میزان بارش برف در ارتفاعات و گردنه های کوهستانی را بین 50 تا 100 سانتیمتر و  در مناطق با ارتفاع 100 تا 400 متر احتمال نشست برف روی زمین ضعیف و در مناطق با ارتفاع 50 تا 100 متر مخلوط باران و برف پیش بینی کرد. در شهرهای ساحلی و جلگه ای صبح روزهای جمعه و شنبه یخبندان نداریم.

هواشناسی توصیه کرد : از مسافرت طی این مدت در محورهای کوهستانی خودداری کنند و در صورت الزام زنجیر چرخ و تجهیزات زمستانی به همراه داشته باشند.

هواشناسی مازندران برای روز شنبه 29 دی در مناطق غربی آسمانی  صاف تا نیمه ابری و در مناطق شرقی نیمه ابری تا ابری بتدریج با کاهش ابر پیش بینی کرد .آسمان استان روز یک‏شنبه 30 دی صاف تا نیمه ابری همراه با افزایش نسبی دما خواهد بود. آسمان مازندران در روز دوشنبه اول بهمن صاف تا نیمه ابری  از شب با افزایش ابر ، بارش پراکنده و وزش باد پیش بینی می شود ./خبرگزاری صدا و سیما

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۰۸۲۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تداوم بارندگی در استان سمنان+ فیلم

بر اساس بررسی آخرین نقشه‌های پیش‌بینی هواشناسی و تحلیل تصاویر ماهواره‌ای و مدل‌های پیش‌بینی، از اواخر وقت دوشنبه تا چهارشنبه، باران، رگبار و رعدوبرق و تگرگ، در نواحی کوهستانی و در روزهای سه شنبه و چهارشنبه باران و برف و احتمال کولاک، باد شدید، کاهش دما بین ۵ تا ۸ درجه در استان سمنان پیش بینی می شود .

 از روز سه شنبه تا پنج شنبه، احتمال رواناب و سیلاب، احتمال خسارت سرمازدگی و تگرگ در بخش کشاورزی وجود دارد و به همین منظور در این مدت هشدار نارنجی هواشناسی در بخش کشاورزی هم اعلام شده است .

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی باشگاه خبرنگاران جوان سمنان سمنان

دیگر خبرها

  • امروز در برخی از مناطق کرمان باران می بارد
  • آفتاب گرم بهاری در مازندران
  • تداوم بارندگی در نیمه شرقی و ورود سامانه بارشی جدید از غرب کشور
  • بارش پراکنده باران در ارتفاعات قم
  • پیش‌بینی وضع هوای مازندران در ۶ روز آینده
  • پیش بینی افزایش دمای هوا در مازندران
  • پایداری هوا در مازندران
  • تداوم بارش باران تا ظهر امروز در مازندران
  • هشدار هواشناسی؛ تشدید بارندگی در این استان‌ها
  • تداوم بارندگی در استان سمنان+ فیلم