Web Analytics Made Easy - Statcounter

 به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان ، عامر کعبی عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شامگاه گذشته  در حاشیه جلسه شورای اداری شهرستان آبادان که در اروندکنار برگزار شدگفت: خوشحالیم که جلسه شورای اداری در این منطقه برگزار شد، مسئولان با حضور خود از نزدیک با مشکلات مردم اروندکنار آشنا می شوند، البته اقدامات خوبی نیز انجام شده که امیدواریم ادامه دار باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: بحث لایروبی اروندرود یکی از مباحث جدی است که در مجلس شورای اسلامی پیگیر آن هستیم، تاکنون ۱۵ شناور مغروقه از اروند رود خارج شده اند که مقدمات لایروبی اروند را به همراه خواهد داشت.

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس ادامه داد: وزیر امور خارجه کشور ما در سفر به عراق موضوع لایروبی اروند رود را با نخست وزیر و وزیر امور خارجه این کشور مطرح کرد تا بتوانیم  کار گروه انجام این کار را تشکیل دهیم.

کعبی در بخش دیگری از سخنان خود به دعوت از وزیر راه و حضور وی در آبادان اشاره کرد و گفت: انتظار داریم تا در بحث بنادر و کشتیرانی، دریانوردی و لایروبی اروندرود که سازمان بنادر این کار را عملیاتی کرد، اقدامات بهتری انجام شود.

وی با بیان اینکه در تلاش هستیم تا احداث بندری متناسب با نیاز اروندکنار در دستور کار قرار گیرد، افزود: موضوعاتی همچون احداث اسکله، فراهم سازی مقدمات الحاق شهرهای اروندکنار و چوئبده به منطقه آزاد اروند و پیش بینی ردیف اعتباری تکمیل جاده آبادان به اروندکنار در بودجه سال ۹۸ را در دستور کار داریم تا بتوانیم کارهای بزرگی در این راستا انجام دهیم.

نماینده مردم آبادان در مجلس شورای اسلامی گفت: در زمینه صید و صیادی و بحث احیای ماهیانی که در محدوده اروندکنار وجود دارد، اقداماتی را برای ایجاد فرصت های شغلی بیشتر و امرار معاش برای صیادان انجام می دهیم.

انتهای پیام/ د

خروج 15شناور مغروقه

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: نمایندگان مجلس عراق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۰۸۳۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وزیر کشور: کشور آماده برگزاری دور دوم انتخابات مجلس است

وزیر کشور گفت: مقدمات برگزاری دور دوم دوازدهمین دوره انتخابات مجلس فراهم شده است.

به گزارش ایسنا به نقل از وزارت کشور، احمد وحیدی روز پنجشنبه ۶ اردیبهشت در حاشیه سفر به مشهد مقدس اظهار کرد: همه مقدمات برای برگزاری دور دوم دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در ۲۲ حوزه فراهم شده است.

وی افزود: این مرحله از انتخابات مجلس شورای اسلامی در ۸ حوزه به صورت تمام الکترونیک برگزار خواهد شد.

دومین دور انتخابات برای شکل گیری دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی روز جمعه ۲۱ اردیبهشت ماه برگزار می شود.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • کنکوری های اروند در حال رقابت با یکدیگر
  • راه‌اندازی بخش «آنژیوگرافی» در منطقه آزاد اروند
  • اظهارات جدید وزیر کشور درباره دور دوم انتخابات مجلس
  • وزیر کشور: کشور آماده برگزاری دور دوم انتخابات مجلس است
  • بیماران اروندی در منطقه آنژیوگرافی می شوند
  • کشف محموله قاچاق در آبراه اروند
  • کشف سوخت قاچاق در آبراه اروند
  • الکترونیکی بودن دور دوم انتخابات مجلس در آبادان
  • معاون گردشگری وزارت میراث وارد خوزستان شد
  • اوج گیری گرما در اروند