Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-05-04@04:48:08 GMT

پیش بینی برف، باران و کولاک در ۲۷ استان

تاریخ انتشار: ۲۷ دی ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۴۰۸۳۸۴

پیش بینی برف، باران و کولاک در ۲۷ استان

سازمان هواشناسی کشور از بارش برف، باران و کولاک برف طی امروز و فردا در ۲۷ استان خبر داد.

به گزارش مشرق، امروز در استان های آذربایجان غربی و شرقی، اردبیل، کردستان، کرمانشاه، لرستان، چهارمحال و بختیاری، زنجان، قزوین، همدان، مرکزی،خراسان شمالی، گلستان، اصفهان، کهگیلویه وبویراحمد، فارس، خوزستان، ایلام، قزوین، البرز، تهران، قم، سمنان، خراسان رضوی،کرمان، گیلان و مازندران بارش برف و وزش شدید باد و در استان‌های بوشهر، کرمان و  هرمزگان بارش باران همراه با وزش باد شدید پیش‌بینی شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیشتر بخوانید:

برف و باران و سردی هوا در همه شهرها از پنجشنبه فیلم/ برف یک متری در فریدون‌شهر!

برای فردا جمعه نیز در استان‌های گلستان، مازندران، خراسان شمالی، شمال خراسان رضوی، گیلان، زنجان و ارتفاعات زاگرس مرکزی در نیمه جنوبی لرستان، خوزستان و چهارمحال و بختیاری بارش برف به همراه وزش بادهای شدید پیش بینی شده است.

سازمان هواشناسی اعلام کرده به دلیل  بارش برف و کولاک در نقاط کوهستانی و سردسیر مناطق ذکر شده، لغزندگی جاده های کوهستانی، مه آلودگی و کاهش دید روی می‌دهد و  توصیه می شود هنگام تردد در این مناطق، نکات لازم  جهت حفظ ایمنی و جلوگیری از خسارات احتمالی به‌کار گرفته شود.

منبع: مشرق

کلیدواژه: بازار سکه و ارز بودجه 98 جام ملت های آسیا مرضیه هاشمی برف و کولاک هواشناسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۰۸۳۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بارش شدید باران در راه مشهد

کارشناس مرکز پیش بینی هواشناسی خراسان رضوی گفت: سامانه بارشی از صبح امروز استان را فرا گرفت و بارش باران نیز از ظهر امروز در مناطق مختلف آغاز خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از خراسان رضوی و به نقل از روابط عمومی هواشناسی استان، زهرا آهنگرزاده در خصوص شرایط جوی مشهد و خراسان رضوی، اظهار کرد: این بارش‌ها فردا جمعه به اوج خود خواهد رسید که با توجه به رگباری بودن بارش‌ها، احتمال وقوع سیلاب در مناطق کوهستانی و مستعد دور از انتظار نخواهد بود.

وی ادامه داد: بارش باران از امشب در کلان‌شهر مشهد آغاز خواهد شد و جمعه و شنبه بارش‌ها در این کلان‌شهر همراه با رعد و برق و احتمال آب‌گرفتگی خواهد بود.

کارشناس مرکز پیش‌بینی هواشناسی خراسان رضوی گفت: کاهش موقت دمای هوا و وزش باد از دیگر پدیده‌های جوی استان در تعطیلات پیش رو است.

آهنگرزاده افزود: طی شبانه روز گذشته، فریمان با هفت و سبزوار با ۳۱ درجه سانتیگراد به ترتیب سردترین و گرم‌ترین شهرستان‌های خراسان رضوی بوده‌اند و در همین مدت مشهد نوسانات دمایی ۱۲ تا ۲۴ درجه را به ثبت رسانده است.

وی اضافه کرد: دمای کنونی مشهد ۲۱ درجه است که طبق تحلیل نقشه‌ها و مدل‌های هواشناسی امروز بین ۱۴ تا ۲۵ درجه در نوسان خواهد بود.

کد خبر 750058

دیگر خبرها

  • بارش باران همراه با تند باد و رعدو برق در کهگیلویه و بویراحمد
  • بارش باران و وزش باد شدید در راه استان فارس
  • رگبار باران در ۲۱ استان ؛ امروز کدام مناطق بارش دارند؟ | ورود سامانه جدید از دوشنبه
  • بارش باران تا روز یکشنبه در خراسان رضوی ادامه دارد
  • پیش بینی شدت بارش باران در خراسان رضوی
  • باران در خراسان رضوی شدت می‌گیرد
  • بارش شدید باران در راه مشهد
  • پیش‌بینی رگبار باران و وزش باد شدید در همدان
  • پیش بینی بارش باران از ظهر امروز در خراسان رضوی
  • صدور هشدار زرد هواشناسی در خراسان شمالی