Web Analytics Made Easy - Statcounter

علی قلی‌زاده، ملی‌پوش ایرانی تیم فوتبال شارلوا شاید به بازی برابر یاران کاوه رضایی در کلوب بروژ نرسد. ۲۷ دی ۱۳۹۷ - ۱۰:۲۶ ورزشی فوتبال ایران فوتبال جهان نظرات - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از سایت LESOIR بلژیک، علی قلی‌زاده هنوز مطمئن نیست که همراه تیم شارلوا برای انجام نخستین بازی نیم‌فصل دوم ژوپیلر لیگ بلژیک به شهر بروژ برود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این بازیکن پس از بازگشت از اردوی تیم ملی فوتبال ایران در دوحه که دوران درمان مصدومیتش را سپری می‌کرد در اردوی تیم شارلوا در اسپانیا حضور یافت. البته این ملی‌پوش ایرانی تیم شارلوا هنوز به طور صددرصد آماده نیست و در آستانه بازی خارج از خانه برابر کلوب بروژ ابهامات درباره وضعیت جسمانی‌اش وجود دارد.

تیم‌های کلوب بروژ (تیم کاوه رضایی) و شارلوا (تیم علی قلی‌زاده) یکشنبه آینده به مصاف هم می‌روند.

همچنین سایت فوت‌ نیوز بلژیک در مطلبی با اشاره به سرنوشت 10 گلزن برتر سال 2018 فوتبال این کشور درباره کاوه رضایی نوشت: او شروع خوبی با تیم شارلوا در فصل جاری ژوپیلر لیگ بلژیک داشت و چهار گل به ثمر رساند. سپس با انتقال پنج میلیون یورویی به گران‌ترین بازیکن کلوب بروژ تبدیل شد. البته کاوه رضایی نتوانست در کلوب بروژ راهی به سوی دروازه حریفان پیدا کند و برای اینکه فصل را با بدشانسی به پایان نرساند، نیاز به بازگشت سریع دارد.

شارلوا به دنبال راهی برای خروج امید نورافکن

 

انتهای پیام/

R7858/P/S3,27,1410/CT10

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۰۸۴۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آماده‌باش شاگردان اوسمار برای نبرد یک‌هشتم

سرخپوشان پایتخت امروز در ورزشگاه کاظمی آخرین تمرین خود را پیش از سفر به اراک برگزار کردند. راندو در قالب سه گروه، بخش نخست تمرین بود که با حضور اوسمار ویرا(سرمربی) و سیدجلال حسینی(دستیار) در کنار سایر بازیکنان دنبال شد.

مرور برنامه‌های تاکتیکی و فوتبال هدفمند بخش‌های دیگر این تمرین بود که یک ساعت به طول انجامید. امید عالیشاه و علیرضا بیرانوند مصدومان اردوی پرسپولیس بوده و تحت نظر کادر پزشکی آماده بازگشت به میدان هستند.

سرخپوشان بعد از پایان تمرین و پس از یک وقفه کوتاه، با ۲ دستگاه اتوبوس راهی اراک شدند. تیم فوتبال پرسپولیس فردا در مرحله یک هشتم‌نهایی جام حذفی از ساعت ۱۸:۱۵دقیقه به مصاف آلومینیوم می‌رود.

 

دیگر خبرها

  • تشکیل و اعزام تیم ملی فوتبال دانشجویان به بلژیک صحت ندارد
  • غیبت مشکوک وینگر پرسپولیس در سفر به اراک
  • تداوم غیبت ایرانی‌های کایسری‌اسپور
  • دو جام برای ملی پوشان و درخشش یک گلزن در ژاپن/شانس به طارمی برگشت
  • غیبت مشکوک یک پرسپولیسی مقابل آلومینیوم
  • بازداشت مرزبان ایرانی توسط‌ طالبان | سرنوشت مرزبانان چه شد؟
  • آماده‌باش شاگردان اوسمار برای نبرد یک‌هشتم
  • غیبت جود بلینگام در جدال رئال مادرید و رئال سوسیداد
  • بدترین روزهای لژیونر ایرانی در اروپا
  • چه کنم نیمار و مسی نیستم ولی عاشق رونالدو هستم!‏