Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-04-26@15:18:47 GMT

وعده نوبخت درباره دومین ‌بسته حمایتی دولت

تاریخ انتشار: ۲۷ دی ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۴۰۸۶۱۱

وعده نوبخت درباره دومین ‌بسته حمایتی دولت

رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور از واریز نخستین بخش بسته جبرانی دولت بالغ بر ۴ هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان خبر داد و گفت: دومین ‌بسته حمایتی دولت به زودی ‌واریز می‌شود.

به گزارش مشرق، محمدباقر نوبخت صبح امروز و در بدو ورود به فرودگاه جیرفت در جمع خبرنگاران، نخستین هدف سفر خود را ابلاغ سلام رئیس جمهور و هیئت وزیران عنوان کرد و اظهار داشت: این منطقه مورد توجه دولت است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیشتر بخوانید:

طرحی برای افزایش پلکانی قیمت بنزین واریز اعتبار بسته حمایتی تامین اجتماعی

وی با بیان اینکه سازمان برنامه و بودجه برای توسعه بیشتر این منطقه ۱۶ پروژه با اعتبار بالغ بر ۶۸۶ میلیارد تومان پروژه در نظر گرفته است که ظرف امسال و سال آینده اجرایی می‌شوند، افزود: این منطقه از کشور استعداد رشد و توسعه بیش از این را دارد.

رئیس سازمان برنامه و بودجه با اشاره به وعده دولت مبنی بر پرداخت بسته حمایتی به ‌کارمندان دولت، ‌بازنشسته‌ها، مددجویان زیرپوشش نهادهای حمایتی و همه کسانی که در بخش غیردولتی از طریق تامین اجتماعی دریافتی آنها زیر ۳ میلیون تومان است، گفت: خوشبختانه موفق شدیم نخستین بخش بسته جبرانی را بالغ بر ۴ هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان تقدیم کنیم که دو روز پیش انجام شد و خود را برای اقدام مشابه در آینده نزدیک آماده می‌کنیم.

منبع: مشرق

کلیدواژه: بازار سکه و ارز بودجه 98 جام ملت های آسیا مرضیه هاشمی بسته حمایتی محمد باقر نوبخت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۰۸۶۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معرفی ۳۰ بسته جدید سرمایه گذاری ماکو در نمایشگاه اکسپو

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی، سرپرست مدیریت حذب سرمایه گذاری منطقه آزاد ماکو  گفت : با رونمایی از این ۳۰ بسته جدید و ۲۰ بسته جدید حوزه گردشگری که در نمایشگاه گردشگری رونمایی شد با ۱۱۰ بسته سرمایه گذاری سال گذشته در مجموع تعداد بسته های سرمایه گذاری این منطقه به ۱۶۰ بسته افزایش یافت.

نقی پور با اشاره به ارزش ۳۰ بسته جدید سرمایه گذاری افزود: این بسته ها به ارزش  بیش از ۱۴ هزار میلیارد تومان رونمایی می شود.

وی با بیان اینکه نمایشگاه ایران اکسپو، یکی از مهمترین رویدادهای بین المللی کشورمان محسوب می شود،  افزود: ترسیم دورنمای آینده ماکو با اجرای چندین طرح مهم  از جمله رویداد دهکده لجستیک اکو که با حضور نمایندگان کشورهای عضو اکو برگزار می شود از جمله برنامه های نمایشگاه توانمندی های صادراتی تهران است.

نقی پور اضافه کرد:  برگزاری نشست های تخصصی و موضوعی با نمایندگان شرکتهای خارجی حاضر و بازدید کننده از نمایشگاه جهت ارائه بسته‌های سرمایه گذاری منطقه از دیگر برنامه‌های کاری این سازمان در نمایشگاه مزبور می باشد.

دیگر خبرها

  • نماینده ویژه رئیس‌ جمهور : نقش حمایتی از مردم افغانستان را دنبال می‌کنیم
  • وعده‌های ناتو به اوکراین عملی نشد
  • استولتنبرگ: وعده‌های ناتو به اوکراین عملی نشد
  • نقش حمایتی از مردم افغانستان را دنبال می‌کنیم
  • کاظمی قمی: نقش حمایتی از مردم افغانستان را دنبال می‌کنیم
  • اختصاص ۲۵ میلیارد تومان اعتبار برای تکمیل بیمارستان بختگان
  • معرفی ۳۰ بسته جدید سرمایه گذاری ماکو در نمایشگاه اکسپو
  • نگاه دولت در عرصه پیشگیری از اعتیاد حمایتی است
  • تصویب کمک ۹۵ میلیارد دلاری برای اوکراین و اسرائیل در سنا
  • حمایت از بیماران سلیاکی با بسته‌های حمایتی