Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ساعت24»
2024-05-03@21:11:06 GMT

بازتاب بازی ایران و عراق در سایت فیفا

تاریخ انتشار: ۲۷ دی ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۴۰۸۷۱۵

ساعت24-سایت فدراسیون جهانی فوتبال (فیفا)، به تساوی تیم ملی فوتبال کشورمان برابر عراق در مسابقات جام ملت‌های آسیا ۲۰۱۹ واکنش نشان داد.

 سایت فدراسیون جهانی فوتبال (فیفا)، که این روزها به بررسی دیدارهای مسابقات جام ملت‌های آسیا می‌پردازد، در واکنش به تساوی صفر صفر تیم ملی فوتبال کشورمان برابر عراق، با تمجید از عملکرد دفاعی تیم ملی فوتبال کشورمان در این مسابقات نوشت ایران رکورد خود را حفظ کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سایت فیفا در گزارش خود درباره بازی‌های روز چهارشنبه نوشته است: ایران و کره جنوبی دو مدعی قهرمانی مسابقات جام ملت‌های آسیا که در مرحله گروهی این مسابقات هیچ گلی دریافت نکردند، هر دو با صدرنشینی به مرحله بعد رقابت‌ها صعود کردند. در حالی که چین و عراق هم به عنوان تیم‌های دوم راهی مرحله حذفی شدند.
در این گزارش درباره بازی ایران و عراق نیز آمده است: شاگردان کارلوس کی‌روش در تیم ملی ایران پس از تساوی بدون گل مقابل عراق، رکورد بی نقص دفاعی خود را حفظ کردند. سردار آزمون هم بابت فرصت از دست رفته ناراحت خواهد بود، زیرا او در نزدیکی دروازه حریف، نتوانست توپ را با ضربه سر به دروازه عراق هدایت کند.

عراق نزدیک بود در اواخر مسابقه یک گل دراماتیک به ثمر برساند، وقتی که علا عباس ضربه سری را به گوشه دروازه ایران زد، اما علیرضا بیرانوند دروازه‌بان ایران، چالاکی خود را با واکنشی عالی نشان داد و توپ را از بالای تیر افقی دروازه به بیرون فرستاد و صعود تیمش به عنوان صدرنشین گروه را تضمین کرد.

منبع: ساعت24

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.saat24.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساعت24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۰۸۷۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ترکیب احتمالی پرسپولیس برابر سپاهان

تیم‌های فوتبال پرسپولیس و سپاهان در چارچوب هفته بیست و پنجم لیگ برتر فوتبال در حالی در ورزشگاه آزادی به مصاف یکدیگر می‌روند که  سرخپوشان تغییراتی را در ترکیب تیم خود خواهند داشت.  

علیرضا بیرانوند دروازه بان ملی پوش پرسپولیس با وجود اینکه چند روز پیش گچ دستش را باز کرد، اما هنوز به آمادگی کامل نرسیده است. به نظر می‌رسد امیر رفیعی به جای بیرانوند درون دروازه سرخپوشان قرار بگیرد. البته احتمال دارد که بیرانوند در آخرین لحظات جانشین رفیعی در درون دروازه سرخپوشان پایتخت شود.  

امید عالیشاه کاپیتان تیم فوتبال پرسپولیس که در بازی با تیم صنعت نفت آبادان مصدوم شده بود، با تلاش پزشکان آسیب دیدگی اش برطرف شده است و مشکلی برای بازی با سپاهان ندارد. همچنین دانیال اسماعیلی فر هم به خاطر محرومیت انضباطی در این بازی حضور ندارد و به احتمال زیاد وحدت هنانوف جای اسماعیلی فر در ترکیب اصلی سرخپوشان قرار می‌گیرد.  

ترکیب احتمالی پرسپولیس برابر تیم سپاهان به شرح زیر است.

امیر رضا رفیعی، گئورگی گولسیانی، حسین کنعانی زادگان، عبدالکریم حسن، وحدت هنانوف، مسعود ریگی، سروش رفیعی، اوستون ارونوف، مهدی ترابی، امید عالیشاه و عیسی آل کثیر

دیدار تیم‌های فوتبال پرسپولیس و سپاهان در چارچوب هفته بیست و پنجم لیگ برتر فوتبال امروز ساعت ۱۹:۳۰ در ورزشگاه آزادی برگزار می‌شود.  

باشگاه خبرنگاران جوان ورزشی فوتبال و فوتسال

دیگر خبرها

  • احتمال بازنگری قانون ممنوعیت مسابقات ملی در خارج از کشور
  • تبریک خاص مس رفسنجان به منتظر محمد(عکس)
  • پخش زنده بازی‌های فوتبال امروز جمعه ۱۴‌ اردیبهشت از تلویزیون + سایت آنتن و آپارات
  • تیم فوتبال امیدهای عراق راهی المپیک شد/ اندونزی در یک قدمی المپیک
  • رویارویی تیم ملی فوتبال روسیه با بلاروس در مینسک
  • پخش زنده بازی‌های فوتبال امروز پنجشنبه ۱۳‌ اردیبهشت از تلویزیون + سایت آنتن و آپارات
  • خالدآبادی: کاری به پرسپولیس و بازی‌هایش نداریم
  • پخش زنده بازی‌های فوتبال امروز چهارشنبه ۱۲‌ اردیبهشت از تلویزیون + سایت آنتن و آپارات
  • ترکیب احتمالی پرسپولیس برابر سپاهان
  • گفتگو با ستاره 19 ساله خاص‌ترین تیم جام حذفی