Web Analytics Made Easy - Statcounter

شهرکرد - ایرنا - مسوول روابط عمومی فرمانداری شهرستان کوهرنگ گفت : کودک 3 ساله روستای خویه دهستان موگویی روز پنجشنبه به شهرستان الیگودرز لرستان اعزام شد.

پروین علیخانی گله روز پنجشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود : کودک 3ساله خویه دهستان موگویی که دچار سوختگی شده بود ، پس از ساعت ها تلاش با بازگشایی جاده های کوهستانی ساعت 4 صبح روز پنجشنبه به الیگودرز اعزام شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی تصریح کرد : این کودک 3 ساله با تلاشهای تیم پزشکی همراه با یک دستگاه آمبولانس و کادر اورژانس برای درمان به لرستان منتقل شد.
به گزارش ایرنا، هر ساله بر اثر بارش برف در شهرستان کوهرنگ در طول زمستان راه های دسترسی مردم منطقه دهستان موگویی به مرکز شهرستان قطع می شود که دسترسی مردم این منطقه از طریق راه های الیگودرز لرستان امکان پذیر می شود.
در روزهای اخیر ارتفاع برف در برخی از مناطق کوهستانی شهرستان کوهرنگ به دو متر نیز رسیده است.
شهرستان کوهرنگ در 90 کیلومتری مرکز چهارمحال و بختیاری قرار دارد.
2097

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اجتماعي بهداشت حوادث كوهرنگ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۰۸۷۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سقوط مرد ۴۵ ساله در آبشار لوه/ اعزام ۸امدادگر به محل حادثه

رضا حاجیلری در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: عصر پنجشنبه سقوط آقا ۴۵ ساله از ارتفاع آبشار لوه را به پایگاه تنگراه گزارش دادند.

وی افزود: در پی این حادثه ۸ نفر از امدادگران را در قالب ۳ تیم به محل مورد نظر اعزام شدند.

معاون امداد و نجات جمعیت هلال‌احمر گلستان گفت: به همراه این نیروها دو دستگاه خودرو نجات و یک دستگاه آمبولانس برای نجات جان فرد به محل رفتند.

وی افزود: فردی که دچار حادثه شد توسط تیم‌های جمعیت با استفاده از کارگاه‌های متعدد به بالادست و محل امن انتقال و تحویل آمبولانس اورژانس داده شد.

کد خبر 6088804

دیگر خبرها

  • سقوط مرد ۴۵ ساله در آبشار لوه/ اعزام ۸امدادگر به محل حادثه
  • فیلم| تلاش‌ها برای یافتن کودک پنج ساله غرق شده همچنان ادامه دارد
  • سرنوشت بچه گمشده محله مولوی تهران چه شد؟
  • ربودن کودک ۴ ساله با خودرو مادرش
  • لاستیک‌سازی خرم‌آباد همچنان در مرحله دریافت تسهیلات
  • لاستیک‌سازی خرم‌آباد در مرحله دریافت تسهیلات
  • قرق مطلق دشت لاله‌های واژگون کوهرنگ
  • پرتناقض‌ترین سن کودک کدام است؟
  • اولین کاروان از لرستان به حج عمره اعزام می‌شود
  • کودک چهار ساله در خرسان غرق شد/عملیات جستجو ادامه دارد