Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرماندار جم از افتتاح و کلنگ زنی ۶۸ پروژه با اعتبار ۱۸۵ میلیارد تومان خبر داد و گفت: ۵۰ پروژه با اعتبار افزون بر ۵۴ میلیارد افتتاح و ۱۸ پروژه نیز با اعتبار ۱۳۱ میلیارد کلنگ زنی می‌شود. ۲۷ دی ۱۳۹۷ - ۱۰:۴۵ استانها بوشهر نظرات - اخبار استانها -

محمد حسینی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در جم با اشاره به برنامه‌های ستاد دهه فجر شهرستان جم اظهار داشت: دهه مبارک فجر فرصتی برای معرفی خدمات و اقدامات دولت برای مردم است و باید با برگزاری برنامه‌های متنوع در حوزه‌های مختلف این دهه را گرامی داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرماندار جم از افتتاح و کلنگ زنی 68 پروژه با اعتبار 185 میلیارد تومان در شهرستان جم خبر داد و گفت: 50 پروژه عمرانی با اعتبار افزون بر 54 میلیارد تومان در دهه فجر امسال افتتاح می‌شود که عمده این پروژه‌ها در حوزه‌های عمران شهری، ورزش و طرح‌های هادی است.

حسینی افزود: 18 پروژه با اعتبار افزون بر 131 میلیارد تومان نیز در دهه فجر کلنگ زنی می‌شود که بخش عمده‌ای از این طرح‌ها در حوزه راه، ورزش و آموزش و پرورش می‌باشد.

وی از افتتاح خوابگاه ورزشکاران شهر جم با اعتبار 3میلیارد تومان خبر داد و افزود: خانه ورزشی روستای دره‌بان، زمین چمن مصنوعی روستای حاجی آباد و چهارسالن ورزشی در روستاهای صیدی، بهرباغ و شهر انارستان با اعتبار نزدیک به 9 میلیارد تومان کلنگ زنی می‌شود.

بوشهر| شهرستان جم به شهرستانی گران در استان بوشهر تبدیل شده است شبکه توزیع برق شهرستان جم در وضعیت بحرانی قرار داردبوشهر| 300 کلاس درس شهرستان جم نیازمند سیستم گرمایشی است

فرماندار شهرستان جم با اشاره به افتتاح فاز نخست جاده جم به پالایشگاه با اعتبار 21 میلیارد تومان گفت: راه مواصلاتی جم به پالایشگاه در سه فاز پیش بینی شده است که فاز دوم این مسیر نیز به طول 20 کیلومتر و با اعتبار 60 میلیارد تومان در دهه فجر عملیات اجرایی آن آغاز می‌شود.

حسینی بیان کرد: در دهه فجر امسال باند دوم مسیر جم به فیروزآباد به طول 32 کیلومتر و با اعتبار 53  میلیارد تومان کلنگ زنی می‌شود.

فرماندار جم از افتتاح مدرسه فضلیت ریز با اعتبار نزدیک به یک میلیارد تومان خبر داد و گفت: در دهه فجر امسال 4 مدرسه شش کلاسه و 1 مدرسه هشت کلاسه با اعتبار افزون بر 5 میلیارد تومان در سطح شهرستان کلنگ زنی می شود.

محمد حسینی خاطرنشان کرد: پروژه‌های متعدد دیگری نیز در حوزه‌های بهداشت، برق، آب، بنیاد مسکن، گاز، مخابرات در سطح شهرستان کلنگ زنی یا افتتاح  می‌شود.

انتهای پیام/ش

R41363/P/S6,53/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۰۸۷۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۹۱ کیلومتر از راه‌های اصلی خراسان شمالی بهسازی شد

به گزارش خبرنگار مهر، محمد مشتری در گفت‌وگو با رسانه‌ها اظهار کرد: ۱۴ پروژه راهداری به طول ۷۵ کیلومتر و با ۱۶۷ میلیارد تومان اعتبار در محورهای مواصلاتی و شریانی خراسان شمالی در حال اجرا است.

وی در ادامه افزود: عملیات آسفالت حفاظتی در محور بجنورد به جنگل گلستان به طول ۱۰ کیلومتر، به‌سازی، لکه‌گیری، درزگیری و آسفالت ماستیک سنگدانه‌ای محور بجنورد-آشخانه به طول ۴ کیلومتر و اجرای عملیات لایه توپکا در محور گرمه به سنگ سوراخ به طول ۵ کیلومتر از جمله پروژه‌های دیگری است که با هدف بهبود وضعیت تردد اجرا می‌شود.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان شمالی خاطر نشان کرد: طی سال گذشته ۱۹۱ کیلومتر از راه‌های شریانی و اصلی استان بهسازی و روکش آسفالت شد.

مشتری به اصلاح و اجرای شبکه روشنایی تونل باباامان در محور شیروان- بجنورد به طول ۳۲۴ متر اشاره کرد و گفت: اجرای فاز ۲ شبکه روشنایی گردنه امین الله به طول ۵ کیلومتر و اجرای شبکه روشنایی تقاطع بدرانلو به صورت نقطه‌ای از پروژه‌های دیگری است که در راستای بهبود وضعیت تردد و ارتقای ایمنی عبور و مرور انجام می‌شود.

وی اضافه کرد: به پایان رساندن پروژه تکمیل پل ۷ دهانه در محور گرمه- چمن بید با بیش از ۸ میلیارد تومان اعتبار و تأمین و نگهداری ۱۰۵ دستگاه ابنیه فنی حد فاصل محور جنگل گلستان تا شهرستان فاروج با ۱۲ میلیارد تومان اعتبار از پروژه‌های دیگر این اداره کل در سال جاری است.

کد خبر 6097295

دیگر خبرها

  • کلنگ زنی احداث سالن چند منظوره ورزشی در روستای سنگان اشنویه
  • سالن چند منظوره ورزشی در سنگان اشنویه احداث میشود
  • کلنگ خوابگاه متأهلی در دانشگاه کاشان به زمین زده شد
  • ۱۹۱ کیلومتر از راه‌های اصلی خراسان شمالی بهسازی شد
  • آب‌رسانی به ۶۰۰ روستای کم‌برخوردار با اختصاص اعتبار هزار میلیاردتومانی
  • ۲۰۰ میلیارد تومان اعتبار به شهرداری‌های کهگیلویه و بویراحمد پرداخت شد
  • اعتبار ۴ هزار میلیاردی برای طرح‌های آبرسانی خراسان شمالی
  • افتتاح پروژه مجتمع آبرسانی شهرآباد شهرستان بردسکن
  • مسافت اصفهان – دهاقان نزدیک‌تر می‌شود
  • پروژه «مرغ لاین» در میامی افتتاح می‌شود