Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش پارس نیوز، 

پرسپولیس بر خلاف نیم‌فصل اول، حالا با بازیکنان بیشتری راهی نیم‌فصل دوم می‌شود تا شرایط بهتری برای خود بسازد، اما در این شرایط، کدام بازیکنان باید به میدان بروند و بازی کنند؟ رضا جباری هافبک پیشین تیم فوتبال پرسپولیس در پاسخ به این سؤال گفت: «در یک سال گذشته همیشه صحبت از این بود که پرسپولیس بازیکن ندارد، محروم است و شرایطش خیلی خاص شده ولی حالا همه این مشکلات را برطرف کرده‌اند و دیگر زمانی برای گلایه نیست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

برانکو مربی زرنگ و باهوشی است و می‌تواند بهترین ترکیب را انتخاب کند. او این موضوع را بار‌ها ثابت کرده است.»

این بازیکن پیشین پرسپولیس افزود: «امروز دیگر با گذشته‌ها فرق دارد. قبلاً بازیکنی که روی نیمکت می‌نشست، حاشیه می‌ساخت، اما حالا همه حرفه‌ای شده‌اند و همه می‌دانند فوتبال با ۱۱ بازیکن، بازی نمی‌شود. بازیکنی که ۲۰ دقیقه به زمین می‌رود هم، توانایی آن را دارد که روی نتیجه بازی تأثیر بگذارد. زمان ما، علی‌آقا (پروین) همیشه می‌گفت من برای یک فصل فقط ۱۲ تا بازیکن می‌خواهم نه بیشتر، اما الان هر تیم حداقل باید ۱۴ یا ۱۵ بازیکن خوب و حرفه‌ای داشته باشد به خصوص تیمی مثل پرسپولیس که در لیگ برتر، جام حذفی و لیگ قهرمانان آسیا باید به میدان برود.»

جباری در نهایت گفت: «چیدن ترکیب یک تیم فقط بسته به نظر سرمربی است. همه هواداران پرسپولیس به برانکو اعتماد دارند و می‌دانند او همیشه بهترین تصمیمات را برای تیمش اتخاذ می‌کند. خیلی مربی‌ها هستند که وقتی با این همه بازیکن مواجه می‌شوند، از سیستم چرخشی استفاده می‌کنند، اما برانکو یک ترکیب ثابت دارد و تغییرات کمی در آن می‌دهد. هواداران باید دست برانکو را برای چیدن ترکیب اصلی باز بگذارند.»

 

منبع: پارس نیوز

کلیدواژه: بازی فوتبال پرسپولیس مشکلات فوتبال زمین جام حذفی لیگ قهرمانان آسیا بازی پرسپولیس زمین فوتبال پرسپولیس لیگ قهرمانان آسیا پارس پارس نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۰۸۷۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرسپولیسی‌ها در مسیر مهندس استقلال

به گزارش "ورزش سه"، شاید بتوان او را آماده‌ترین بازیکن این روزهای آبی پوشان برای حفظ جایگاه بالای جدول دانست که مقابل شمس‌آذر هم دوباره درخشید؛ بازیکنی که خیال جواد نکونام را در جناح چپ خط دفاعی استقلال راحت کرده و توانسته بازی به بازی عملکرد بهتری ارائه کند و در دفاع و حمله حضور پررنگی داشته باشد.

سید ابوالفضل جلالی با سماجت زیاد اجازه نفوذهای کمی از سمت خود را می‌دهد و کار را برای وینگرهای حریف سخت می‌کند و مهم‌تر از آن، ارسال‌های وحشتناک او تیمش را به گل می‌رساند که برابر شمس‌آذر هم این کار را انجام داد و دو پاس گل دیدنی برای مرادمند و مهرداد محمدی داشت تا در صدر جدول برترین پاسورها قرار بگیرد و تیمش هم سه امتیاز مهم کسب کند.

سید ابوالفضل جلالی غیر از عدم حضور در یک مسابقه این فصل، در 23 بازی دیگر لیگ برتر برای استقلال به میدان رفته که ثبت دو پاس گل برای او مقابل شمس‌آذر کاری کرد تا بتواند با آمار جالب توجه 9 پاس گل به صدر جدول برترین پاسورها قرار بگیرد و در کنار ریکاردو آلوز قرار بگیرد و مهندس تیمش در این فصل شود.

اما جلالی هفته آینده رقابت جذابی مقابل تراکتور و بازیکنانی که مقابل او قرار می‌گیرند خواهد داشت؛ مهره‌هایی مثل سیامک نعمتی، مهدی شیری و ... در تیم مقابل که در مسیر او در جناح چپ زمینِ استقلال هستند و نمی‌خواهند اجازه نفوذ به این بازیکن را بدهند.

دیگر خبرها

  • پرسپولیسی ها ما را مسخره کردند | مشکل بازیکن استقلال بود که بی دلیل در زمین ایستاده بود
  • پنج بازیکن زیر 23 سال روی نیمکت پرسپولیس
  • آلومینیوم اراک ۰ - ۲ پرسپولیس
  • چهار بازیکن زیر 23 سال روی نیمکت پرسپولیس
  • غیبت مشکوک یک پرسپولیسی مقابل آلومینیوم
  • پول رسید، پرسپولیسی‌ها خندیدند
  • پرسپولیسی‌ها علیه مهندس استقلال
  • اوسمار: هوادران پرسپولیس پس از گل‌محمدی به دنبال برانکو بودند
  • پرسپولیسی‌ها در مسیر مهندس استقلال
  • پشت پرده انگیزه زیاد کاپیتان دوم پرسپولیس